Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění školení vedoucích pracovníků

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10787

Název zakázky: Zajištění školení vedoucích pracovníků

Druh zakázky: služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 8. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Affiliate Group s.r.o.

Sídlo zadavatele: Petrovice u Karviné 504, Petrovice u Karviné 735 72

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Šigut, tel: +420 775 855 965, email: p.sigut@affiliategroup.cz

IČ zadavatele: 29460204

DIČ zadavatele: CZ29460204

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavel Šigut
  • Telefon: +420 775 855 965
  • E-mail: p.sigut@affiliategroup.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2016 15:00

Místo pro podání nabídek:
Petrovice u Karviné 504, Petrovice u Karviné 735 72

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1926981,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

 

Upozorňujeme, že celková předpokládaná hodnota byla upravena, místo 1 929 981 Kč bez DPH je platná cena 1 926 981 Kč bez DPH (viz změnový list č. 1). Z tohoto důvodu se posouvá lhůta pro podávání nabídek ze 14. 8. 2016 15:00 na 19. 8. 2016 15:00 (viz změnový list č. 2).

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance, kteří spadají do 1. kategorie dle Klasifikace zaměstnání CZ-ISCO. Školení je učeno pro 21 člennou skupinu. Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Školení bude probíhat celkem v rámci 10 kurzů, jejichž délka je níže uvedena.

 

Kurz č. 1: Vyjednávání a argumentace (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Vyjednávání a jeho příprava (2h)

2)        Důležité části každého vyjednávání. (2h)

3)        Strategie vyjednávání a jeho techniky. (2h)

4)        Jak se správně tázat. (2h)

5)        Časté chyby při vyjednávání. (2h)

6)        Nástroje vyjednávání. (2h)

7)        Efektivní argumentace. (2h)

8)        Jak zvládnout negativní zpětnou vazbu. (2h)

 

Kurz č. 2: Jednání a vyjednávání (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Detailní znalost argumentace (2h)

2)        Praktické cvičení jak přijmout námitky (2h)

3)        Rady a tipy jak získat ve vyjednávání převahu (2h)

4)        Mnohostranné vyjednávání (2h)

5)        Aktivní naslouchání (2h)

6)        Nástroje dotazování (2h)

7)        Řízené jednání (2h)

8)        Jednání ve složitějších situacích (2h)

 

Kurz č. 3: Komunikace v obtížných situacích (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Druhy složitých situací a jak se připravit na ně (2h)

2)        Složité situace z života účastníků kurzu (2h)

3)        Jak se dostat ze složité situace, rady a tipy (2h)

4)        Jak postupovat, když taková situace nastane (2h)

5)        Různorodost povah lidí a jak jednat s nimi (2h)

6)        Zvládání emoční stránky člověka (2h)

7)        Obecné nástroje na řešení složitých situací (2h)

8)        Použití poznatků v praxi mezi účastníky školení (2h)

 

Kurz č. 4: Obchodní dovednosti (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Komunikační dovednosti obchodníka (1h)

2)        Způsob jak získat nové klienty (1h)

3)        Jak zaujmout zákazníka a první kontakt (1h)

4)        Komunikace při setkání s klientem (1h)

5)        Vytvoření vlastní přípravy (2h)

6)        Fáze obchodního jednání (2h)

7)        Dobré vztahy s klientem (2h)

8)        Zaměření na potřeby zákazníka (2h)

9)        Efektivní nabídka na trhu (2h)

10)      Úspěšný obchod (2h)

 

Kurz č. 5: Prezentační dovednosti (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Krátké představení účastníků a zpětná vazba školícího na jejich projev (1h)

2)        Důležité body prezentace (2h)

3)        Tréma a její negativní důsledky (2h)

4)        Správný vstup před posluchače, vybudování dobrého prvního dojmu (2h)

5)        Gesta při prezentaci (2h)

6)        Komunikace s publikem a její výhody (2h)

7)        Překážky při prezentaci (2h)

8)        Průběžné cvičení během školení (1h)

9)        Zpětná vazba školitele na účastníky a dotazy (2h)

 

Kurz č. 6: Rétorika (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Cvičení na dobrou kvalitu hlasu (2h)

2)        Tvorba hlasu (2h)

3)        Správná výslovnost slov (2h)

4)        Správná rychlost řeči (3h)

5)        Komunikační prostředky (2h)

6)        Tréma před publikem (2h)

7)        Cvičení komunikace s nepřipraveným tématem (3h)

 

Kurz č. 7: Stres a jeho odstraňování (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Co je to stres? (2h)

2)        Jak se stres projevuje? (2h)

3)        Fáze stresu (1h)

4)        Pozitivní a negativní stres (2h)

5)        Osobní zkušenosti se stresem (1h)

6)        Příčiny vzniku stresu (1h)

7)        Účinná obrana proti stresu (3h)

8)        Různé metody jak řešit stres (2h)

9)        Jak se vyrovnat se stresem (2h)

 

Kurz č. 8: IMAGE obchodníka (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Odlišná IMAGE u pohlaví (2h)

2)        jak správně vypadat (2h)

3)        zásady prvního setkání (2h)

4)        Setkání face to face (2h)

5)        Prezentační dovednost (2h)

6)        Pracovní prostředí a jak ho vylepšit (2h)

7)        Chování ve společnosti (2h)

8)        Vystupování v neznámém prostředí (2h)

 

Kurz č. 9: Obchodní jednání (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Příprava na obchodní jednání (3h)

2)        Úvodní fráze jednání (2h)

3)        Vymezení osobní role při jednání (2h)

4)        Jednotlivé fáze obchodního jednání (2h)

5)        Nástroje jednání (3h)

6)        Nástrahy a rozepře při jednání (2h)

7)        Triky a fígle v obchodním jednání (2h)

 

Kurz č. 10: Projektové řízení (24 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Definice projektového řízení (2h)

2)        Jak správně odhadnout projekt (2h)

3)        Jak začít s projektem (3h)

4)        Obsah a délka projektu (3h)

5)        Časové rozvržení projektu (3h)

6)        Výpočet rozpočtu projektu (3h)

7)        Uskutečnění projektu (2h)

8)        Slabá místa projektu (2h)

9)        Ukončení projektu (2h)

10)      Projektové řízení ve světě (2h)

 

Každý účastník školení absolvuje dohromady 168 hodin školení (1 hodina = 60 minut).

 

Časová osa školení je stanovena na  7-12 hodin během jednoho školícího dne.

 

Školení zaměstnanců bude probíhat ve dvou skupinách. Školené osoby budou rozděleny do 2 skupin dle jejich časových možností. Kapacita jedné skupiny může být maximálně 12 školených osob.

 

Dodavatel musí umožnit pořádání kurzů jak během pracovních dní, tak i víkendů.

 

Místo školení: Brno

Školení musí proběhnout v období: 17.8.2016 – 30.11.2016.

 

Dodavatel zajistí místnost pro školení se standartním vybavením, jako jsou: židle, stoly, tabule, projektor či další pomůcky na výuku, které budou využívat školitelé, tak i samotní účastníci na důstojný průběh vyučování. V budově školení budou k dispozici toalety. Účastníci by také měli mít možnost občerstvení přímo v budově nebo v její blízkosti. Kurz musí být uskutečněn na území města Brna.

 

Školitel každého kurzu připraví pro každého účastníka materiály ke vzdělání v elektronické podobě. Školitel bude dále povinen zapisovat docházku účastníků a na konci školení vydá potvrzení o absolvování každého kurzu všem účastníkům, kteří budou mít alespoň 70 % docházku každého kurzu a úspěšně jej dokončí.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Celková předpokládaná hodnota: 1 929 981  1 926 981 Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 1: 218 064,-Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 2: 201 201,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 3: 157 458,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 4: 149 163,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 5: 151 347,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 6: 117 894,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 7: 135 303,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 8: 219 009,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 9: 154 539,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 10: 423 003,- Kč bez DPH

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

17. 8. 2016 – 30. 11. 2016

Místo dodání / převzetí plnění

Brno

Hodnotící kritéria

Všechny v řádné lhůtě doručené nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami, budou posouzeny a hodnoceny.

Pro hodnocení nabídek bude využité níže uvedené kritérium.

·        Výše nabídkové ceny bez DPH – váha 100 %

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Při podání nabídky je uchazeč povinen dodat:

  • výpis z obchodního rejstříku (dostačující je prostá kopie), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
  • doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (dostačující je prostá kopie), zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
  • čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí:

1. Krycí list nabídky

2. Identifikace dodavatele, případně představení společnosti.

3. Specifikace předmětu zakázky (musí obsahovat seznam jednotlivých kurzů, návrh obsahu kurzů, dostupné termíny, organizace školení včetně způsobů a efektivity výuky, způsob ověření výuky).

4. Doklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků, které jsou výše uvedeny v základních požadavcích.

5. Cenová kalkulace.

6. Čestné prohlášení uchazeče, že souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto výběrového řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.

Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky za všechny kurzy dohromady. Cena bez DPH, samostatně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Nabídka musí být doručena poštou na adresu sídla zadavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky a její email.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

 

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Cena uvedená v nabídce bude považována za cenu celkovou a nepřekročitelnou. Překroční nebo změna nabídkové ceny včetně DPH je možná pouze za předpokladu, že v průběhu realizace služeb dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle změny sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění, a to ve výši odpovídající změně sazby daně z přidané hodnoty.
  • Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
  • Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby jednotlivé listy byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci.
  • Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky.
  • Uchazeč nesmí použít při realizaci předmětu zakázky subdodavatele.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 8. 2016
 
Aktualizováno: 31. 8. 2016