- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění ubytování ve Švédsku pro účastníky zahraniční stáže v rámci projektu MOSTY 2016
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11038
Název zakázky: Zajištění ubytování ve Švédsku pro účastníky zahraniční stáže v rámci projektu MOSTY 2016
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 3. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000646 Mosty 2016 příjemce: Work-Bridge, z. s.
Název/obchodní firma zadavatele: Work-Bridge, z.s.
Sídlo zadavatele: Děčín XXVII – Březiny 205, 405 02 Děčín
- Jméno: Ing. Jana Vítová
- Telefon: +420605275652
- E-mail: info@work-bridge.eu
IČ zadavatele: 04410467
- Jméno: Ing. Stanislav Vít
- Telefon: +420603833655
- E-mail: info@work-bridge.eu
Lhůta pro podání nabídek: 5. 4. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: V případě zaslání nabídek poštou: Work-Bridge, z.s., Březiny 205, 405 02 Děčín XXVII. V případě osobního podání budou nabídky, po předchozí domluvě s kontaktní osobou zadavatele, přijímány v pracovních dnech od 8:00 hod do 12:00 hod na adrese: TIVIT spol. s r.o., Ústecká 1945/10 (2. patro), 405 02 Děčín.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je zajištění ubytování pro účastníky projektu, mentora a odborného experta v rámci projektu MOSTY 2016, reg.č. CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000646.
Místo plnění služby (realizace zakázky): Göteborg, Švédské království
Počet osob a termín realizace zakázky:
- Pro předpokládaný počet 7 osob z cílové skupiny projektu (účastníci projektu) v období od 1.5.2017 do 9.7.2017, tj. 69 nocí. Ubytování bude probíhat nepřetržitě včetně dnů pracovního volna a svátků.
- Pro jednu osobu (mentor) v období od 1.5.2017 do 9.7.2017, tj. 69 nocí. Ubytování bude probíhat nepřetržitě včetně dnů pracovního volna a svátků.
- Pro jednu osobu (odborný expert) po dobu 4 nocí v období od 1.5.2017 do 9.7.2017 (přesný termín bude upřesněn minimálně 14 dnů předem).
Požadavky na předmět zakázky (specifikace):
- Zadavatel požaduje, aby ubytování bylo zajištěno pro účastníky projektu, mentora a odborného experta společně v jednom ubytovacím zařízení.
- Ubytování musí být zajištěno včetně dnů pracovního volna a svátků.
- Ubytování musí být zajištěno ve městě Göteborg, maximálně 2 km od Göteborg Central Station, Drottningtorget 5, snadno dostupné městskou hromadnou dopravou nebo jinou veřejnou dopravou.
- Zadavatel požaduje zajištění ubytování hotelového typu, se snídaní, které bude splňovat kvalitu ubytování minimálně kategorie **.
- Zadavatel požaduje zajištění ubytování v jednolůžkových nebo dvoulůžkových pokojích (přičemž požadovány jsou maximálně 3 dvoulůžkové pokoje) s vlastním sociálním zařízením (koupelna, WC), bezplatným internetovým připojením a TV. Minimálně dva pokoje musí být vybaveny kuchyňským koutem (mikrovlnná trouba, chladnička, varná konvice, nádobí).
- V ceně služby budou zahrnuty veškeré poplatky a daně (tzn. turistické taxy, daň z přidané hodnoty dle platné legislativy Švédského království) související s plněním zakázky.
- Zadavatel požaduje, aby dodavatel ve své nabídce uvedl přesnou specifikaci ubytování, název a adresu ubytovacího zařízení a odkaz na webové stránky ubytovacího zařízení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1380000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.5.2017 – 9.7.2017
Místo dodání / převzetí plnění: Göteborg, Švédské království
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Hodnotícím kritériem je nejnižší celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Dodatečné dotazy k výzvě jsou dodavatelé povinni zasílat písemně (e-mailem) na uvedenou kontaktní adresu zadavatele info@work-bridge.eu. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Dodatečné informace, včetně přesného znění dotazů, na které zadavatel prostřednictvím dodatečných informací reaguje, poskytne zadavatel všem zájemcům o zakázku (dodavatelům, kterým zadavatel poskytl tuto výzvu, nebo jinak projevili zájem o zakázku) a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (22. 3. 2017 10:52)
- Oznámení o výsledku.pdf (12. 4. 2017 07:48)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (25. 4. 2017 14:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UNNI Trading, s.r.o., Na Letné 57, 779 Olomouc, IČ 27802221, Mgr. Patrik Gaj
Datum podpisu smlouvy: 21. 4. 2017
Datum ukončení: 21. 4. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.