- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělání v oblasti IT pro společnost Huisman Konstrukce, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11476
Název zakázky: Zajištění vzdělání v oblasti IT pro společnost Huisman Konstrukce, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Huisman Konstrukce, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nádražní 289, Sviadnov, 739 25
- Jméno: Ing. Kamila Ciencialová
- Telefon: +420558885191
- E-mail: kciencialova@huisman-cz.com
IČ zadavatele: 25370545
DIČ zadavatele: CZ699000608
- Jméno: Ing. Kamila Ciencialová
- Telefon: +420558885191
- E-mail: kciencialova@huisman-cz.com
Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2017 23:59
Místo pro podání nabídek: Huisman Konstrukce, s.r.o., Nádražní 289, Sviadnov, 739 25
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávací aktivity (VA) na téma „ROUTE - Implementing Cisco IP Routing“, včetně závěrečné zkoušky;
Rozsah VA: 40,5 hodin po 60-ti minutách, z toho závěrečná zkouška 3 hodiny;
Počet účastníků: 1 zaměstnanec na pozici IT Support Engineer;
Cíl: naučit účastníky nezávisle pracovat a vytvářet komplexní síťová řešení;
Obsah: Vzdělávací aktivita bude zaměřena na získání dovedností a schopností zpracovávat komplexní síťová řešení, plánování, konfigurování a ověřování směrování v podnikových LAN a WAN sítích pomocí řady směrovacích protokolů.
- Požadujeme, aby vzdělávání obsahovalo tyto oblasti:
- Plánování směrování,
- Implementace řešení založených na EIGRP,
- Implementace řešení založených na OSPF,
- Redistribuce IPv4 a OPv6 směrovacích informací,
- Implementace Path Control (Policy-based routing),
- Připojení podnikové sítě do sítě ISP,
- Zabezpečení routrů a routovacích protokolů,
- Závěrečná zkouška.
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky na oběd. Výstupem absolvování VA bude Osvědčení o absolvování kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 58500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: vzdělávání říjen nebo listopad 2017, zkouška do 31.12.2017, případně později po dohodě se zadavatelem
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH – váha kritéria 100%
Uchazeč je povinen nabídnout celkovou cenu za VA v českých korunách bez DPH. Zadavatel bude tuto celkovou cenu hodnotit podle následujícího vzorce:
nejnižší nabídková cena v Kč / hodnocená nabídková cena v Kč x váha kritéria x 100
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady související s realizací VA dle veškerých specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek. Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí předložit (dostačující jsou kopie dokladů):
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku);
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Dokumenty nesmí být starší 30 dnů.
Dále uchazeč předloží:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za zadavatele.
Uchazeč předloží čestné prohlášení, že v uplynulých 3 letech realizoval minimálně 3 zakázky obdobného charakteru.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce;
Součástí nabídky bude uchazečem podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče a doložení tohoto oprávnění bude součástí nabídky;
Zadavatel nebude poskytovat zálohy;
VA nesmí uchazeč poskytovat dodavatelským způsobem;
Uchazeč předloží seznam školitelů spolu s čestným prohlášením, že školitelé mají vzdělání a praktické zkušenosti, které jim umožňují poptávanou VA školit.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu v nabídce uchazeč uvede následujícím způsobem:
• celková nabídková cena bez DPH,
• částka DPH,
• celková cena včetně DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, ve dvou výtiscích, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní osoba a adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na e-mail kontaktní osoby zadavatele.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek;
- Nabídka bude podána ve dvou listinných výtiscích;
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek;
- VA nesmí uchazeč poskytovat dodavatelským způsobem.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- POVEZ II - Př. 3 Plánovaný harmonogram VA.xlsx (10. 8. 2017 14:46)
- POVEZ II - Př. 6 Plán výuky.xlsx (10. 8. 2017 14:46)
- POVEZ II - Smlouva s dodavetelem opr.doc (17. 8. 2017 15:40)
- POVEZ II - Výzva k podání nabídek opr.pdf (17. 8. 2017 15:40)
- POVEZ II - Vysvětlení změny zadávacích podmínek.pdf (18. 8. 2017 10:18)
- POVEZ II_2 01 Route - Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení výběru.pdf (4. 9. 2017 11:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 37700.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): OKsystem a.s., Na Pankráci 1690/125, 140 21 Praha 4, IČO: 273 73 665
Datum podpisu smlouvy: 31. 8. 2017
Datum ukončení: 31. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.