Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro C.S.CARGO a.s. a partnera

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11229

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro C.S.CARGO a.s. a partnera

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: C.S.CARGO a.s.

Sídlo zadavatele: Hradecká 1116, 506 01 Jičín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. ALEŠ WILLERT
  • Telefon: +420493506117
  • E-mail: ales.willert@cscargo.cz

IČ zadavatele: 64259374

DIČ zadavatele: CZ64259374

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jarmila Hajníková, personální ředitelka
  • Telefon: +420724884466
  • E-mail: jarmila.hajnikova@cscargo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Hradecká 1116, 506 01 Jičín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) jsou služby spojené se zajištěním vzdělávacích kurzů pro vzdělávání zaměstnanců ve společnosti C.S.CARGO a.s. a partnera.

Veřejná zakázka je rozdělena na 3 části (vzdělávací aktivity):

Manažerské a měkké dovednosti

Technické a jiné odborné vzdělávání

Účetní, ekonomické a právní kurzy

Dodavatelé mohou podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky. Údaje uvedené v této zadávací dokumentaci jsou závazné pro všechny části veřejné zakázky, není-li v zadávací dokumentaci uvedeno jinak.

Manažerské a měkké dovednosti

- cílem je zlepšení manažerského vedení firmy na úrovni TOP managementu a manažerů dopravy a logistiky

- důraz je kladen na vedení lidí, zlepšení komunikace, manažerské a obchodí dovednosti management v dopravě a logistice, controlling

- druhým cílem je zlepšení dovedností v oblasti managementu v dopravě a logistice, controlling a zvládání stresu

- zároveň bude kladen důraz na zefektivnění komunikace dispečerů a disponentů dopravy

Technické a jiné odborné vzdělávání

- cílem je zlepšení odborných dovedností řidičů a skladníků

- v rámci aktivity bude docházet ke  školení řidičů v oblasti bezpečné jízdy, dopravních předpisů, nákladu, dokladů, obsluhy tachografu a dalších

- skladníci v rámci této aktivity projdou svářečským kurzem a budou školeni k teoretickému i praktickému zvládnutí profese obsluhy motorových manipulačních vozíků

Účetní, ekonomické a právní kurzy

- cílem aktivity je zlepšení znalostí a dovedností dispečerů a disponentů dopravy

- v rámci této aktivity dojde ke školení v oblastech nakládacích předpisů, optimalizace tras nebo legislativy v oblasti pracovních režimů a pracovní doby řidičů, uložení a upevnění nákladu

Více viz. přiložená výzva k podání nabídek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1990000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.7.2017 do 31.1.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Hradecká 1116, 506 01 Jičín

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Každá část VZ bude hodnocena samostatně.

    Jednotlivé části podávané nabídky budou hodnoceny totožně a to dle jejich ekonomické výhodnosti v níže uvedených dílčích hodnotících kritériích.

    Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení (dle jejich důležitosti ve vztahu k charakteru, rozsahu a složitosti předmětu plnění veřejné zakázky): 

    1) Kvalita poskytovaného plnění 40% 

    2) Způsob provedení evaluace 29% 

    3) Celková nabídková cena 31%  

    Pro hodnocení nabídek použije zadavatel/hodnotící komise v každém dílčím hodnotícím kritériu bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Podrobný způsob hodnocení je uveden níže u jednotlivých kritérií.

  • více viz. přiložená výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.
    Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.  Zadavatel stanovuje splnění této způsobilosti v minimálním rozsahu nutném k plnění této veřejné zakázky, tj. předložením - živnostenského oprávnění, jehož předmětem podnikání je: Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti
    Doklad osvědčující o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Doklady nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.
    Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží seznam významných služeb za poslední 3 roky (případně smlouvy s objednateli a doklady o uskutečnění plnění dodavatele) v tomto rozsahu: celkem 5 obdobných zakázek, tj. zakázek, kde proběhlo školení min. 20 zaměstnanců v min. celkovém rozsahu 800.000 Kč.
    Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží min. 2 členy realizačního týmu, kteří splňují technickou kvalifikaci v tomto rozsahu: vedoucí týmu – VŠ vzdělání v oblasti ekonomiky a managementu nebo andragogiky, zkušenosti s vedením projektů a projektového týmu v oblasti vzdělávání a projektů financovaných z ESF – min. 5 let. VŠ – požadavek souvisí s vysokou odborností v oblasti řízení projektů a vedení týmu lidí, znalosti zásad projektového řízení, porozumění s rozpočtu a řízení CF projektu, zkušenosti s ESF z důvodů znalostí zásad a pravidel programů OPZ, OPLZZ apod. z hlediska realizace projektu, finančního řízení a také publicity. 2. Člen týmu – min. SŠ vzdělání, zkušenosti s vedením vzdělávacích projektů a projektů financovaných z ESF – min. 5 let. Způsob prokázání – Osvědčením o vzdělání, vlastnoručně podepsaný životopis.
    Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží popis technického vybavení, tak aby bylo zřejmé, že účastník veřejné zakázky je schopen realizovat celý předmět zakázky, avšak v minimálně v tomto rozsahu: - PC, notebooky – pro každou školenou skupinu a  osobu ve skupině jeden (viz. Vzdělávací plán – soupis plnění zakázky) - flipchart/ whiteboard + fixy - dataprojektor, promítací plátno - videorekordér, videokamera - Literární – pedagogická literatura, odborná literatura apod. - Obrazové soubory – ilustrace, fotografie apod. - Dotykové pomůcky – výukový inventář, atrapy apod. - Způsob prokázání – čestné prohlášení + seznam min. požadovaného technického vybavení
    Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží doklad o certifikaci dle ČSN EN ISO 9001.

    Dodavatel předloží roční obrat dosahující výše 1.000.000 Kč za 3 bezprostředně předcházející účetní období.  Dodavatel prokáže obrat výkazem zisku a ztrát dodavatele nebo obdobným dokladem podle právního řádu země sídla dodavatele.
  • viz. přiložená výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídka bude předložena v listinné formě ve 2 vyhotoveních, z nichž jedno bude označeno jako originál a jedno jako kopie, a dále v elektronické formě na datovém nosiči (CD/DVD/flash disk). Datový nosič bude obsahovat min. návrh smlouvy v otevřeném formátu (doc, odt apod.).

    Nabídka bude podána v českém jazyce.

    Pokud zadávací dokumentace obsahuje formuláře pro jednotlivé úkony a doklady požadované zadavatelem nebo zákonem, je dodavatel povinen je použít.

     

    Nabídka dodavatele bude obsahovat v tomto pořadí tyto náležitosti:

     1) Obsah nabídky - s uvedením jednotlivých kapitol a číslem strany, na které se definované doklady nachází.

    2) Identifikační údaje dodavatele formou vyplněného krycího listu nabídky (Příloha č. 4)

    3) Dokumenty prokazující způsobilost a kvalifikaci

    4) Návrh smlouvy (Příloha č. 3) včetně příloh:

    Příloha č. 1 Specifikace

    Příloha č. 2 Seznam poddodavatelů

    6) Ostatní informace a další dokumenty požadované zákonem či zadavatelem 

    Platební podmínky a další smluvní podmínky např. navýšení ceny, smluvní pokuty jsou řešeny v návrhu smlouvy (Příloha č. 3).

    Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

    Zadavatel připouští plnění prostřednictvím poddodavatele. Dodavatel v tomto případě uvede seznam poddodavatelů v příloze č. 2.
  • viz. přiložená výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Nabídková cena bude zpracována v CZK za celý předmět plnění nebo dílčí část veřejné zakázky. Nabídková cena v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky, včetně např. pronájmu prostor pro školení a souvisejícími náklady na toto školení včetně cestovného lektorů i účastníků školení.

    Nabídková cena bude uvedená jako cena nejvýše přípustná za celý předmět plnění veřejné zakázky. Způsob překročení nabídkové ceny je možný pouze v souladu se zadávacími podmínkami a zákonem. Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, výše DPH a včetně DPH.

    Uchazeč vyplní přílohu č. 1 Specifikace a přílohu č.3 Návrh smlouvy
  • viz. přiložená výzva k podání nabídek a její přílohy

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Platební podmínky a další smluvní podmínky např. navýšení ceny, smluvní pokuty jsou řešeny v návrhu smlouvy (Příloha č. 3).

    Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

    Zadavatel připouští plnění prostřednictvím poddodavatele. Dodavatel v tomto případě uvede seznam poddodavatelů v příloze č. 2.
  • viz. přiložená výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management, s.r.o.Šmeralova 170/31170 00 Praha 7IČ: 27208371Osoba oprávněná jednat: Mgr. Drahomír Mejzr, MBA

    Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 6. 2017
 
Aktualizováno: 9. 10. 2017