- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10882
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 11. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ARAMARK, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jemnická 1138/1, 140 00 Praha
- Jméno: Ing. Michal Hašek, jednatel, +420 286 014 111, info@aramark.cz, Bc. Vladimír Staněk, generální ředitel, +420 286 014 111, info@aramark.cz
IČ zadavatele: 45794707
- Jméno: Mgr. Lucie Kahounová
- Telefon: +420 286 014 233
- E-mail: kahounova-lucie@aramark.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku je možné podat osobně (na podatelnu) nebo prostřednictvím poštovní či zásilkové služby na kontaktní adresu zadavatele: ARAMARK, s.r.o., Jemnická 1138/1, 140 00 Praha.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 531200,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: bit cz training, s.r.o., Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2, IČ: 27371891
Datum ukončení: 29. 11. 2016
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh
- Výsledek výzvy k podání nabídek (oznámení o výsledku hodnocení a o podpisu smlouvy)
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem výběrového řízení je zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK v oblasti gastronomie. Jedná se o tři tematické celky: • Kurz přípravy mexické kuchyně pro zaměstnance firmy Aramark • Speciální koncepty studené kuchyně pro firmu Aramark • Kurz zpracování masa pro zaměstnance firmy Aramark Vzdělávací aktivity budou realizovány v krajích: Jihomoravský, Moravskoslezský, Olomoucký, Středočeský a Ústecký, a to podle specifikace uvedené u jednotlivých kurzů. Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě a počet hodin pro jednoho účastníka je specifikován u jednotlivých kurzů.
Konkrétní specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy. |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
31.5.2016 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Volba místa realizace kurzu je na dodavateli. Dodavatel musí zvolit místo realizace kurzu tak, aby byla zajištěna jeho dostupnost v rámci jednotlivých regionů. Bližší informace k místu realizace veřejné zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy. |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti nabídek, přičemž zadavatel stanoví následující dílčí hodnotící kritéria, jejich váhu: • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium • Metodika organizace kurzů (30 %) – nečíselné kritérium • Kvalita a zkušenosti osob podílejících se na organizaci kurzu (30 %) – číselné kritérium Způsob hodnocení je detailně popsán v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: Základní kvalifikační předpoklady, Profesní kvalifikační předpoklady, Technické kvalifikační předpoklady.
Konkrétní požadavky včetně způsobu jejich prokázání jsou specifikovány v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.
Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyřazena a uchazeč vyloučen. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nabídka bude podána v českém jazyce. Jako součást nabídky dodavatelé předloží
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění dle jednotlivých vzdělávacích aktivit bez DPH. Dodavatel uvede cenu za osobu v Kč bez DPH, celkovou cenu v Kč bez DPH za každou vzdělávací aktivitu a celkovou cenu zakázky v Kč bez DPH. Dodavatel doplní nabídkovou cenu v tomto členění do tabulky uvedené na návrhu smlouvy, který je přílohou č. 2 této výzvy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Dodavatelé mohou nabídky předkládat v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
Nabídka musí být odevzdána v následující struktuře: a) Identifikační údaje uchazeče. b) Prokázání splnění kvalifikačních požadavků. c) Nabídková cena v členění dle Požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny d) Návrh smlouvy, který bude v souladu s popisem předmětu zakázky vymezeném v této výzvě. e) Metodiky organizace jednotlivých kurzů zpracované dle požadavků zadavatele f) Harmonogram veřejné zakázky (harmonogram může být před podpisem smlouvy upraven dle požadavků zadavatele). |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.