Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10882

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 11. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ARAMARK, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jemnická 1138/1, 140 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Michal Hašek, jednatel, +420 286 014 111, info@aramark.cz, Bc. Vladimír Staněk, generální ředitel, +420 286 014 111, info@aramark.cz

IČ zadavatele: 45794707

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lucie Kahounová
  • Telefon: +420 286 014 233
  • E-mail: kahounova-lucie@aramark.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku je možné podat osobně (na podatelnu) nebo prostřednictvím poštovní či zásilkové služby na kontaktní adresu zadavatele: ARAMARK, s.r.o., Jemnická 1138/1, 140 00 Praha.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 531200,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: bit cz training, s.r.o., Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2, IČ: 27371891

Datum ukončení: 29. 11. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem výběrového řízení je zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK v oblasti gastronomie.

Jedná se o tři tematické celky:

•          Kurz přípravy mexické kuchyně pro zaměstnance firmy Aramark

•          Speciální koncepty studené kuchyně pro firmu Aramark

•          Kurz zpracování masa pro zaměstnance firmy Aramark

Vzdělávací aktivity budou realizovány v krajích: Jihomoravský, Moravskoslezský, Olomoucký, Středočeský a Ústecký, a to podle specifikace uvedené u jednotlivých kurzů.

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě a počet hodin pro jednoho účastníka je specifikován u jednotlivých kurzů.

 

Konkrétní specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

31.5.2016

Místo dodání / převzetí plnění

Volba místa realizace kurzu je na dodavateli. Dodavatel musí zvolit místo realizace kurzu tak, aby byla zajištěna jeho dostupnost v rámci jednotlivých regionů.

Bližší informace k místu realizace veřejné zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti nabídek, přičemž zadavatel stanoví následující dílčí hodnotící kritéria, jejich váhu:

•    Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

•    Metodika organizace kurzů (30 %) – nečíselné kritérium

•    Kvalita a zkušenosti osob podílejících se na organizaci kurzu (30 %) – číselné kritérium

Způsob hodnocení je detailně popsán v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

Základní kvalifikační předpoklady,

Profesní kvalifikační předpoklady,

Technické kvalifikační předpoklady.

 

Konkrétní požadavky včetně způsobu jejich prokázání jsou specifikovány v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.

 

Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyřazena a uchazeč vyloučen.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nabídka bude podána v českém jazyce. Jako součást nabídky dodavatelé předloží

  • Metodiky organizace jednotlivých kurzů zpracované dle požadavků zadavatele
  • Harmonogram veřejné zakázky (harmonogram může být před podpisem smlouvy upraven dle požadavků zadavatele)
  • Návrh smlouvy, který je přílohou č. 2 této výzvy. Návrh smlouvy o dílo musí být doplněný o vyznačené náležitosti (identifikační údaje uchazeče, finanční částky nabídkové ceny) a podepsaný uchazečem, resp. statutárním orgánem uchazeče v souladu se způsobem podepisování za společnost uvedeným v obchodním rejstříku či osobou zmocněnou k takovému úkonu. Originál plné moci musí být v takovém případě součástí nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění dle jednotlivých vzdělávacích aktivit bez DPH. Dodavatel uvede cenu za osobu v Kč bez DPH, celkovou cenu v Kč bez DPH za každou vzdělávací aktivitu a celkovou cenu zakázky v Kč bez DPH.

Dodavatel doplní nabídkovou cenu v tomto členění do tabulky uvedené na návrhu smlouvy, který je přílohou č. 2 této výzvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Dodavatelé mohou nabídky předkládat v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo

osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

 

Nabídka musí být odevzdána v následující struktuře:

a)        Identifikační údaje uchazeče.

b)        Prokázání splnění kvalifikačních požadavků.

c)        Nabídková cena v členění dle Požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny

d)        Návrh smlouvy, který bude v souladu s popisem předmětu zakázky vymezeném v této výzvě.

e)        Metodiky organizace jednotlivých kurzů zpracované dle požadavků zadavatele

f)         Harmonogram veřejné zakázky (harmonogram může být před podpisem smlouvy upraven dle požadavků zadavatele).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Zadavatel neumožňuje varianty nabídky.
  • Dodavatel se seznámí s aktuálními Pravidly Operačního  programu Zaměstnanost (dostupnými na www.esfcr.cz) a zavazuje se plnit veškeré povinnosti pro něj vyplývající.
  • Ostatní požadavky na zpracování nabídky jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 11. 2016
 
Aktualizováno: 1. 12. 2016