Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro 100% REWORK s.r.o. II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10800

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro 100% REWORK s.r.o. II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: 100% REWORK s.r.o.

Sídlo zadavatele: Dornych 47, 617 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavlík Tomáš, telefon: 541 633 637, e-mail: tpavlik@rework.cz

IČ zadavatele: 26892201

DIČ zadavatele: CZ26892201

Lhůta pro podání nabídek: 30. 8. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Dornych 47, 617 00 Brno

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 52000,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521

Datum ukončení: 31. 8. 2016

Soubory ke stažení:

 

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost 100% REWORK s.r.o., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA 1: Simulace podmínek interního auditu podle VDA 6.3 a ISO TS16949

Rozsah: 15 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 6 v 1 skupině

Cíl: Připravit vedoucí zaměstnance na rozšíření firmy v oblasti poskytovaných služeb našim zákazníkům a to v oblasti přípravy na audity VDA 6.3 a ISO TS 16949.

 

Obsah:              

  • Simulace auditu podle druhu a velikosti výroby (1h)
  • Vymezení druhů auditu (1h)
  • Rozsah a užití auditu procesu –  VDA 6.3 (1h)
  • Audit procesu ve fázi vzniku produktu a sériové výroby (1h)
  • Procesně orientovaný přistup, analýza rizika – želva (1h)
  • Kvalifikace auditora, etika, kodex jednání, komunikace (1h)
  • Detailní popis procesu auditování VDA 6.3 (1h)
  • Struktura a uspořádání katalogu otázek (1h)
  • Potenciální analýza (1h)
  • Požadavky normy ISO TS 16949 (1h)
  • Význam a potřeba auditování systémů managementu kvality interními auditory (1h)
  • Plánování a příprava interního auditu dle ISO TS 16949 (0,5h)
  • Průběh a dokumentování auditu (0,5h)
  • Kvalifikace auditorů (0,5h)
  • Základy psychologie pro auditory, osobní prezentace, komunikace při auditu (0,5h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: interní auditor, vedoucí provozu, technik kvality, koordinátor, mistr

 

VA 2: Simulace podmínek interního auditu podle VDA 6.3 a ISO TS16949

Rozsah: 15 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 4 v 1 skupině

Cíl: Připravit vedoucí zaměstnance na rozšíření firmy v oblasti poskytovaných služeb našim zákazníkům a to v oblasti přípravy na audity VDA 6.3 a ISO TS 16949.

 

Obsah:

  • Simulace auditu podle druhu a velikosti výroby (1h)
  • Vymezení druhů auditu (1h)
  • Rozsah a užití auditu procesu –  VDA 6.3 (1h)
  • Audit procesu ve fázi vzniku produktu a sériové výroby (1h)
  • Procesně orientovaný přistup, analýza rizika – želva (1h)
  • Kvalifikace auditora, etika, kodex jednání, komunikace (1h)
  • Detailní popis procesu auditování VDA 6.3 (1h)
  • Struktura a uspořádání katalogu otázek (1h)
  • Potenciální analýza (1h)
  • Požadavky normy ISO TS 16949 (1h)
  • Význam a potřeba auditování systémů managementu kvality interními auditory (1h)
  • Plánování a příprava interního auditu dle ISO TS 16949 (0,5h)
  • Průběh a dokumentování auditu (0,5h)
  • Kvalifikace auditorů (0,5h)
  • Základy psychologie pro auditory, osobní prezentace, komunikace při auditu (0,5h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: vedoucí provozu, mistr, resident, koordinátor

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem aktivity 1 až 2 bude Osvědčení o absolvování školení.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena celkem 52 000 Kč (bez DPH)

  • VA1: 26 000 Kč (bez DPH)
  • VA2: 26 000 Kč (bez DPH)

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

VA1: září 2016 - říjen 2016

VA2: září 2016 - říjen 2016

Místo dodání / převzetí plnění

VA1: Křižíkova 70, 612 00 Brno – Královo Pole

VA2: Jiráskova 597, 295 01 Mnichovo Hradiště

Hodnotící kritéria

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. 

 

Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat.

 

Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 30.000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být:

  • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
  • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
  • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:

Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:

VA1, VA2: Lektor je držitel certifikátu QA (Quality auditor) – doložením vlastního certifikátu

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za

uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky
  • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 8. 2016
 
Aktualizováno: 27. 9. 2016