- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro CIKAUTXO CZ s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13735
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro CIKAUTXO CZ s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: CIKAUTXO CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Letní 3867, 468 01 Jablonec nad Nisou – Kokonín
- Jméno: Ismael Martinez Catala
- Telefon: +420737747205
- E-mail: dpoledni@cikautxo.com
IČ zadavatele: 25406311
DIČ zadavatele: CZ25406311
- Jméno: Daniela Poledníková
- Telefon: +420737747205
- E-mail: dpoledni@cikautxo.com
Lhůta pro podání nabídek: 1. 2. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 622895,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: vz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (18. 1. 2021 09:14)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (28. 1. 2021 14:53)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (10. 2. 2021 16:59)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (18. 5. 2021 11:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42, IČ 29023521
Datum podpisu smlouvy: 4. 5. 2021
Datum ukončení: 4. 5. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.