- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro CROY s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10843
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro CROY s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 9. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: CROY s.r.o.
Sídlo zadavatele: Plzeňská 2599, Rakovník, 269 01
- Jméno: Kodet Josef, Telefon: 313 251 131, E-mail: kodet@croy.cz
IČ zadavatele: 45147647
DIČ zadavatele: CZ45147647
- Jméno: Fišer Michal, Jakoubková Lenka
- Telefon: 313 251 123, 313 251 120
- E-mail: fiser@croy.cz, jakoubkova@croy.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Plzeňská 2599, Rakovník, 269 01
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 507930,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (30. 9. 2016 08:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě nebyly podány žádné nabídky. V souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce OPZ (vydání 5), kap. 20.10.1 Povinnost zrušit řízení bylo výběrové řízení ZRUŠENO.
Datum ukončení: 27. 10. 2016
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost CROY s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA1: Rozšíření řidičského oprávnění z B na C
Cíl: Rekvalifikovat vybrané zaměstnance v oblasti řízení motorových vozidel nad 3,5 tuny s možností přípojného vozidla do 750 kg. To je nutným předpokladem pro manipulaci a převoz strojů a vozů k zákazníkovi/od zákazníka do servisu či přímo u něj pomocí vlastních zaměstnanců.
Rozsah: 64 hodin (38 hodin výuka a 26 hodin výcvik á 45 minut) 2 hodiny závěrečné zkoušky á 45 minut
Počet účastníků: 8 osob
Program výcviku: Teorie: - výuka předpisů o provozu vozidel - výuka o ovládání a údržbě vozidla - výuka teorie řízení a zásad bezpečné jízdy - výuka zdravotnické přípravy - opakování a přezkoušení
Praxe: - výcvik v řízení vozidla - výcvik praktické údržby - praktický výcvik zdravotnické přípravy
VA2: Rozšíření řidičského oprávnění z C na CE
Cíl: Rekvalifikovat vybrané zaměstnance v oblasti řízení motorových vozidel nad 3,5 tuny s možností přípojného vozidla nad 750 kg. To je nutným předpokladem pro manipulaci a převoz strojů a vozů k zákazníkovi/od zákazníka do servisu či přímo u něj pomocí vlastních zaměstnanců.
Rozsah kurzu: 26 hodin (14 hodin výuka a 12 hodin výcvik á 45 minut) 2 hodiny závěrečné zkoušky á 45 minut
Počet účastníků: 19 osob
Program výcviku: Teorie - výuka předpisů o provozu vozidel - výuka o ovládání a údržbě vozidla - výuka teorie řízení a zásad bezpečné jízdy - výuka zdravotnické přípravy - opakování a přezkoušení
Praxe - výcvik v řízení vozidla - výcvik praktické údržby - praktický výcvik zdravotnické přípravy
VA3: Profesní průkaz k řidičskému průkazu C
Cíl: Postarat se o to, aby zaměstnanci se získaným řidičákem skupiny C mohli aktivně využívat motorové vozidlo nad 3,5 tuny k manipulaci a převozu strojů a vozů k zákazníkovi/od zákazníka do servisu či přímo u něj – k tomu musí mít profesní průkaz.
Rozsah: 140 hodin (130 hodin výuka a 10 hodin jízd á 45 minut) 2 hodiny závěrečné zkoušky á 45 minut
Počet účastníků: 22 osob
Program výcviku: - teorie pokročilého racionálního řízení a zásad bezpečné a defenzivní jízdy - uplatnění vnitro. a mezinárod. právních předpisů k silniční dopravě - bezpečnost provozu a ekologický provoz vozidla - poskytování služeb a logistiky - hospodářské prostředí a organizace dopravního trhu - sociálně-právní prostředí v silniční dopravě - zdravotní rizika a jejich předcházení v provozu na pozemních komunikacích - prevence a řešení mimořádných událostí v provozu na pozemních komunikacích
VA4: Rozšíření řidičského oprávnění z C na D
Cíl: Rekvalifikovat vybrané zaměstnance v oblasti řízení motorových vozidel s více než 8 místy k sezení kromě místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg – skupina D. To je nutným předpokladem pro manipulaci a převoz strojů a vozů k zákazníkovi/od zákazníka do servisu či přímo u něj pomocí vlastních zaměstnanců.
Rozsah: 58h (38 hodin výuka a 20 hodin jízd á 45 minut) 2 hodiny závěrečné zkoušky á 45 minut
Počet účastníků: 4 osoby
Program výcviku: Teorie - výuka předpisů o provozu vozidel - výuka o ovládání a údržbě vozidla - výuka teorie řízení a zásad bezpečné jízdy - výuka zdravotnické přípravy - opakování a přezkoušení
Praxe - výcvik v řízení vozidla - výcvik praktické údržby - praktický výcvik zdravotnické přípravy
VA5: Rozšíření profesního průkazu z C na D
Cíl: Postarat se o to, aby zaměstnanci se získaným řidičákem skupiny D mohli aktivně využívat motorové vozidlo s více než 8 místy k sezení kromě místa řidiče k manipulaci a převozu strojů a vozů k zákazníkovi/od zákazníka do servisu či přímo u něj – k tomu musí mít profesní průkaz D.
Rozsah: 45h (35 hodin výuka a 10 hodin jízd á 45 minut) 2 hodiny závěrečné zkoušky á 45 minut
Počet účastníků: 4 osoby
Program výcviku: - teorie pokročilého racionálního řízení a zásad bezpečné a defenzivní jízdy - uplatnění vnitro. a mezinárod. právních předpisů k silniční dopravě - bezpečnost provozu a ekologický provoz vozidla - poskytování služeb a logistiky - hospodářské prostředí a organizace dopravního trhu - sociálně-právní prostředí v silniční dopravě - zdravotní rizika a jejich předcházení v provozu na pozemních komunikacích - prevence a řešení mimořádných událostí v provozu na pozemních komunikacích
Informace pro všechny VA: Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky. Výstupem aktivit budou profesní řidičská průkazy skupin „C“, „E“ a „D“. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání profesních řidičských průkazů. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena – 507.930 (bez DPH)
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
VA1: říjen 2016 – březen 2017 VA2: říjen 2016 – březen 2017 VA3: říjen 2016 – březen 2017 VA4: říjen 2016 – březen 2017 VA5: říjen 2016 – březen 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Plzeňská 2599, Rakovník, 269 01 |
Hodnotící kritéria |
|
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii.
Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat.
Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 200.000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být:
Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Za všechna VA školitele uchazeč doloží:
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Návrh smlouvy bude předložen v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2] Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.