- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro DGS Druckguss Systeme s.r.o. II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13742
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro DGS Druckguss Systeme s.r.o. II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 1. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: DGS Druckguss Systeme s.r.o.
Sídlo zadavatele: Volgogradská 205, 460 10 Liberec XVIII - Karlinky
- Jméno: Jitka Ministrová
- Telefon: +420605298909
- E-mail: j.ministrova@dgs-druckguss.com
IČ zadavatele: 26187329
DIČ zadavatele: CZ26187329
- Jméno: Michal Mocek
- Telefon: +420605298909
- E-mail: m.mocek@dgs-druckguss.com
Lhůta pro podání nabídek: 12. 2. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 208440,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (21. 1. 2021 09:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (23. 2. 2021 19:59)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (14. 6. 2021 15:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ŠEBESTA – služby slévárnám s.r.o., Pražská 645/150, 642 00 Brno - Bosonohy, IČ: 25551469
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2021
Datum ukončení: 27. 4. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.