Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro Green Gas DPB, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10754

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Green Gas DPB, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Green Gas DPB, a.s.

Sídlo zadavatele: Rudé armády 637, 739 21 Paskov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Antonín Kunz, Ph.D, 558 612 220, antonin.kunz@dpb.cz; Mgr. Vladimír Kabuďa, 558 612 255, Vladimír.kabuda@dpb.cz

IČ zadavatele: 00494356

DIČ zadavatele: CZ00494356

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivo Částek
  • Telefon: 558 612 292
  • E-mail: ivo.castek@dpb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 6. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Rudé armády 637, 739 21 Paskov

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1673875,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: 1. Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521

Datum ukončení: 28. 7. 2016

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Green Gas DPB, a.s., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA 1: Teorie povrchových vrtů a plnoprofilového vrtání jako příprava na realizaci vrtů do stařin, vrtů pro tepelná čerpadla a vrtání studní

Rozsah: 22,5 hodiny po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 19 v 1 skupině

Cíl: Naučit 19 zaměstnanců teoretické znalosti povrchového vrtání a tím je připravit je na následující praktické vrtání z povrchu do stařin, vrtů pro tepelná čerpadla a mělkých studní.

 

Obsah:

  • Základní rozdíly mezi vrtáním v dole a z povrchu (0,5h)
  • Geologické prostředí při realizaci odplyňovacích vrtů, provrtávané polohy a materiály (1h)
  • Provozní dokumentace, projekt vrtných prací, konstrukce vrtu (1h)
  • Normy, vyhlášky, legislativní podmínky vrtných prací při zřizování vodních zdrojů, při realizaci odplyňovacích vrtů a pro účely tepelných čerpadel (2h)
  • Výhody a nevýhody plynoucí z vlastnictví zdroje vody (2h)
  • Ochrana stávajících zdrojů před účinky vrtných prací (2h)
  • Nezbytná terénní opatření před zahájením prací, určení zarážkového bodu (2h)
  • Zdroje pro realizaci odplyňovacích vrtů (2h)
  • Princip funkce tepelného čerpadla (2h)
  • Energetický potenciál horninového prostředí, nízkopotenciální energie, teplotní zisk, geologické podmínky (2h)
  • TRT (thermal response test) testy, uskladnění přebytečné tepelné energie (zásobníky tepla), stanovení hloubky vrtu (2h)
  • Uzavírání vrtů, havarijní plán (2h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: horník, vrtač-vrtmistr; horník, vrtač

 

VA 2: Technologie povrchového vrtání do stařin v praxi

Rozsah: 112,5 hodiny po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 6 ve 3 skupinách

Cíl: Naučit 6 zaměstnanců technologii vrtání do stařin z povrchu na povrchovém pracovišti Wirth B3, aby zvládli přechod z hlubinných dolů na vrtání vrtů z povrchu do vydobytých slojí OKR.

 

Obsah:

  • Vrtné stroje, čerpadla, kompresory, zařízení na očisťování výplachu (7h)
  • Příprava pracoviště, vytýčení sítí, zhotovení sklepní konstrukce, vybudování příjezdové cesty a plochy pracoviště, ustavení vrtné soupravy, napojení technologických celků (7,5h)
  • Vrtání pro řídící pažnicovou kolonu, funkce řídící pažnicové kolony, zavrtávání pažnic při současném vrtání listovým dlátem a šnekovými vrtnými trubkami, použité vrtné nářadí a nástroje, průměry, vrtný režim, fixace pažnic (8h)
  • Vrtání pro úvodní pažnicovou kolonu, funkce úvodní pažnicové kolony, rotačně-příklepné vrtání, rotační vrtání, použité vrtné nářadí a nástroje, průměry, vrtný režim, použité výplachy, funkce výplachu (8h)
  • Ověření prostorového průběhu vrtu a navrtaných hornin inklinometrickým a karotážním měřením, princip karotážních metod (8h)
  • Instalace úvodní pažnicové kolony, fixace pažnic ve vrtu, cementační klid, tlaková zkouška úvodní pažnicové kolony (8h)
  • Zařízení ústí vrtu, funkce a princip protierupčních zařízení, typy používaných protierupčních zařízení (8h)
  • Vrtání pro technickou pažnicovou kolonu, funkce technické pažnicové kolony, rotační vrtání, použité vrtné nářadí a nástroje, průměry, vrtný režim, použité výplachy (8h)
  • Ověření prostorového průběhu vrtu a navrtaných hornin inklinometrickým a karotážním měřením (8h)
  • Instalace technické pažnicové kolony, fixace pažnic ve vrtu, cementační klid, tlaková zkouška technické pažnicové kolony (8h)
  • Instalace protierupčního zařízení na ústí vrtu (8h)
  • Vrtání pro těžební pažnicovou kolonu, vrtání do konečné hloubky, funkce těžební pažnicové kolony, liner, perforace, instalace těžební pažnicové kolony ve vrtu, rotační vrtání, použité vrtné nářadí a nástroje, průměry, vrtný režim, použité výplachy (8h)
  • Systém práce s výplachem, jeho parametry a očišťování (8h)
  • Čerpací zkoušky, napojení vrtu na plynovod, ostatní práce, likvidace pracoviště (8h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: horník, vrtač-vrtmistr; horník, vrtač

 

VA 3: Technologie povrchového vrtání vrtů pro tepelná čerpadla v praxi

Rozsah: 112,5 hodiny po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 10 v 5 skupinách

Cíl: Naučit 10 zaměstnanců technologii povrchového vrtání vrtů pro tepelná čerpadla země x voda, aby zvládli přechod z hlubinných dolů na nový segment vrtů na povrchu.

 

Obsah:

  • Vrtné stroje, kompresory, zařízení na odvádění výplachu (18h)
  • Příprava pracoviště, vytýčení sítí, opatření proti navrtání nedetekovaných sítí, ustavení vrtné soupravy, napojení technologických celků (18h)
  • Vrtání pro manipulační pažnicovou kolonu, funkce manipulační pažnicové kolony, zavrtávání pažnic při současném vrtání ponorným kladivem, funkce dvojité rotační hlavy, použité vrtné nářadí a nástroje, průměry, vrtný režim, operace při vrtání a těžení vrtné kolony s ponorným kladivem, manipulace s ponorným kladivem, příprava a odvádění výplachu (18h)
  • Vrtání do konečné hloubky rotačně-příklepným ponorným kladivem, manipulace s ponorným kladivem, příprava a odvádění výplachu, těžení vrtného nářadí (18h)
  • Vystrojení vrtu PE kolektorem, zapouštění kolektoru, zapouštění injektážní kolony, příprava a práce s injektážní linkou, tlaková zkouška kolektoru, manipulace s kolektorem po zapuštění, injektáž vrtu (19h)
  • Systém zkoušek a kontrol v průběhu realizace od A-Z (19,5h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: horník, vrtač-vrtmistr; horník, vrtač

 

VA 4: Technologie povrchového vrtání mělkých studní v praxi

Rozsah: 112,5 hodiny po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 6 ve 3 skupinách

Cíl: Prakticky naučit 6 zaměstnanců technologii povrchového vrtání mělkých studní do hloubky 50m, aby zvládli přechod z hlubinných dolů na nový segment vrtů na povrchu.

 

Obsah:

  • Vrtné stroje, čerpadla, kompresory, zařízení na očisťování výplachu (10h)
  • Příprava pracoviště, vytýčení sítí, ustavení vrtné soupravy, napojení technologických celků (10h)
  • Vrtání pro manipulační pažnicovou kolonu, funkce manipulační pažnicové kolony, zavrtávání pažnic při současném vrtání listovým dlátem a šnekovými vrtnými trubkami nebo rotačně-příklepným způsobem kladivem, použité vrtné nářadí a nástroje, průměry, vrtný režim, fixace pažnic, použití rotačního pažícího zařízení (10h)
  • Fixace manipulační kolony, izolace úvodní části vrtu (10h)
  • Vrtání rotačně-příklepným způsoben do konečné hloubky, odběry vzorků, sledování přítoků, záznam geologického profilu, použité vrtné nářadí a nástroje, průměry, vrtný režim, použité výplachy, systém práce s výplachem, jeho parametry a očišťování (10h)
  • Instalace filtrační pažnicové kolony, funkce filtrační pažnicové kolony, perforace filtrační kolony (10h)
  • Provedení obsypu filtrační klony dle skutečného geologického profilu, štěrčík, bentonitové pelety (10h)
  • Deinstalace manipulační pažnicové kolony (10h)
  • Provedení definitivního obsypu filtrační kolony, bentonitové pelety, cementová směs (10h)
  • Úprava ústí vrtu v terénu, instalace ochranného krytu (10h)
  • Likvidace pracoviště, úprava terénu (10,5h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: horník, vrtač; horník, vrtač-vrtmistr

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem aktivity 1, až 4 bude Osvědčení o absolvování školení.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení.

Kurzy budou probíhat v prostorách Zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena celkem 1 673 875 Kč (bez DPH)

  • VA1: 47 975 (bez DPH)
  • VA2: 438 900 (bez DPH)
  • VA3: 740 000 (bez DPH)
  • VA4: 447 000 (bez DPH)

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

VA1: Srpen 2016 – červenec 2017

VA2: Srpen 2016 – červenec 2017

VA3: Srpen 2016 – červenec 2017

VA4: Srpen 2016 – červenec 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Rudé armády 637, 739 21 Paskov

Hodnotící kritéria

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. 

 

Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat.

 

Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 800 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být:

  • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
  • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
  • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

 

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za

uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivity

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky
  • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 6. 2016
 
Aktualizováno: 29. 7. 2016