Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10919

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 1. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Tovární 1129/41a, Hodolany, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radim Vanek, Telefon: 602 578 730, E mail: vanek@horstav.cz; Ing. Ladislav Ploc, Telefon: 602 578 730 E mail: ploc@horstav.cz

IČ zadavatele: 45195706

DIČ zadavatele: CZ45195706

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Radim Vanek
  • Telefon: 602 578 730
  • E-mail: vanek@horstav.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Tovární 1129/41a, Hodolany, 779 00 Olomouc

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 953300,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva.

Požadavek na jednu nabídku:
Viz Výzva.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz Výzva.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: viz Oznámení o zrušení ke stažení

Datum ukončení: 15. 6. 2017

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost HORSTAV Olomouc, spol. s r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka je dělena na dílčí části:

•          Dílčí část 1: VA 1 až 4

•          Dílčí část 2: VA 5 až 9

Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek na více dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.

 

Dílčí část 1:

VA1: Hydroizolace železničních objektů se zaměřením na stříkané hydroizolační membrány, určení postupu hydroizolace a zajištění její realizace

 

Cíl: Naučit vedoucí staveb určit vhodný způsob hydroizolace železničního objektu dle jeho charakteru, stanovit postup provedení hydroizolace dle dané technologie a zajistit její realizaci

 

Rozsah: 9 účastníků na 6 dní (48 hodin)

 

Obsah kurzu:

  • specifické požadavky železničních staveb na hydroizolace
  • stříkaná hydroizolační membrána obecně – technické řešení, jak funguje, požadavky
  • příprava podkladu před aplikací stříkané hydroizolační membrány
  • nanášení membrány (potřebná minimální tloušťka, pevnost spojení, přídržnost aj.)
  • aplikace mokrou/suchou cestou
  • vlastnosti hydroizolační stříkané membrány
  • hodnocení charakteru objektu, který budeme stavět z pohledu vlivu pozemních vod
  • stanovení postupu hydroizolace pomocí technologie stříkané hydroizolační membrány
  • hodnocení kvality provedení hydroizolace
  • stanovení postupu řešení případných vad v hydroizolaci
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • stavbyvedoucí
  • vedoucí výroby
  • mistr
  • asistent stavbyvedoucího

 

 

VA2: Stříkaná hydroizolační membrána

 

Cíl: Naučit zaměstnance technologii stříkané hydroizolační membrány.

 

Rozsah: 19 účastníků ve 3 skupinách na 10 dní (80 hodin)

 

Obsah kurzu:

  • aplikace hydroizolace mokrou cestou
  • aplikace hydroizolace suchou cestou
  • příprava směsi na nanášení suchou/mokrou cestou
  • dávkování polymercementové směsi do strojního zařízení
  • předmísení směsi s vodou a její aplikace ze šnekového čerpadla hadicí k trysce
  • požadavky na podklad stříkané hydroizolační membrány
  • očištění podkladu tlakovou vodou/stlačeným vzduchem
  • vlastnosti povrchu vhodné pro stříkanou hydroizolaci
  • zbavení podkladu pro nástřik tečí a úkapů
  • úprava míst, kde dochází ke stékání vody (utěsnění výronu injektáží, zapravení výronu rychletuhnoucí cementovou maltou apod.)
  • systémy stříkané hydroizolační membrány (CONIPUR, Masterseal®345 a další)
  • penetrace v rámci stříkané hydroizolace
  • spojovací můstek pod izolaci (pro případné živičné vrstvy)
  • aplikace východního nátěru za účelem např. ochrany proti UV záření
  • aplikace dalších speciálních vrstev (dle typu plochy)
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • zedník
  • zedník, stavební dělník
  • stavební dělník

 

 

 

VA3: Příprava na autorizaci ČKAIT

 

Cíl: Připravit vybrané zaměstnance na autorizaci ČKAIT v oblasti výstavby dopravních a pozemních staveb.

 

Rozsah: 6 účastníků lidí na 3 dny (24 hodin)

 

Obsah kurzu:

  • obsah a aplikace zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů, inženýrů a techniků činných ve výstavbě, a jeho souvislosti
  • požadavky na autorizovanou osobu ČKAIT při projektování nebo realizaci stavby
  • zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
  • podnikání a závazkové vztahy ve výstavbě: občanský zákoník, zákon o obchodních korporacích, živnostenský zákon, zákon o veřejných zakázkách
  • české technické normy
  • podrobné informace o průběhu autorizační zkoušky
  • praktický nácvik práce autorizovaného projektanta/stavitele
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • stavbyvedoucí
  • rozpočtář
  • asistent stavbyvedoucího

 

VA 4: Výstavba mostních konstrukcí pomocí bednění DOKA

 

Cíl: Naučit zaměstnance pracovat s bedněním DOKA, pomocí kterého se staví konstrukce s vysokou nosností.

 

Rozsah: 12 účastníků ve 2 skupinách na 8 dní (64 hodin)

 

Obsah kurzu:

 

  • specifika bednění DOKA, rozdíly oproti bednění Pardubice
  • kotevní systém bednění
  • spojování prvků
  • přizpůsobení délky vyrovnáním
  • vytváření pravoúhlých roků
  • ostroúhlé a tupoúhlé rohy
  • obedňování čel
  • nástavba prvků
  • šachtové bednění
  • kruhové bednění
  • prostředky pro ustavení
  • betonářské plošiny
  • výstupový systém
  • kombinace různých bednících systémů
  • montáž sloupového bednění
  • požadované vlastnosti betonu do bednění DOKA
  • požadavky na tuhost betonu v bednění DOKA pro jeho odbedňování
  • odbedňování
  • závěrečná zkouška

 

 

Cílová skupina:

  • svářeč, železobetonář
  • tesař
  • železobetonář

 

 

 

Dílčí část 2:

 

VA5: Opravy, servis a údržba stavebních strojů a manipulačních zařízení

 

Cíl: Naučit řidiče a strojníky provádět opravy, servis a údržbu stavebních strojů a manipulačních zařízení včetně nákladních vozidel a nahradit tak v této činnosti externí dodavatele.

 

Rozsah: 9 účastníků na 8 dní (64 hodin)

 

Obsah kurzu:

  • konstrukce a technické specifikace UNC strojů
  • konstrukce a technické specifikace kolových rypadel
  • konstrukce a technické specifikace pásových strojů
  • konstrukce a technické specifikace používaných nákladních automobilů (Tatra apod.)
  • konstrukce a technické specifikace manipulačních zařízení (VZV, hydraulická ruka apod.)
  • pravidelná kontrola stavebních strojů a manipulačních zařízení včetně nákladních automobilů
  • seřízení strojů
  • opravy a servis hydraulických kladiv a válců
  • problematika pneumatických obvodů a jejich servisu
  • údržba stavebních strojů – přetěsnění písnic, výměna olejů a filtrů a další
  • diagnostika poruch
  • prevence poruch
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • řidič, strojník
  • řidič
  • strojník

 

 

VA6: Školení obsluhy hydraulické ruky

 

Cíl: Vyškolit řidiče a strojníky v obsluze hydraulické ruky za účelem vykládky materiálu na stavbách lokalizovaných v členitých terénech. Zde se těžko manipuluje s jeřábem, pomocí kterého jsme vykládku dělali do teď.

 

Rozsah: 8 účastníků na 5 dnů (40 hodin)

 

Obsah kurzu:

  • základní pojmy
  • základy hydrauliky
  • hydraulické prvky
  • hydraulické obvody
  • konstrukce hydraulické ruky
  • ovládací prvky hydraulické ruky
  • technika práce s hydraulickou rukou
  • údržba hydraulické ruky
  • cvičení
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • řidič, strojník
  • řidič
  • strojník

 

VA7: Školení obsluhy VZV

 

Cíl: Vyškolit řidiče a strojníky v oblasti obsluhy vysokozdvižného vozíku za účelem nakládky materiálu na nákladní automobil před jeho odvozem na stavbu.

 

Rozsah: 5 účastníků na 5 dní (42 hodin)

 

Obsah kurzu:

  • teorie a bezpečnostní předpisy a související právní normy
  • základy obsluhy a údržby vysokozdvižného vozíku
  • praktická obsluha vysokozdvižného vozíku
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • řidič, strojník
  • strojník

 

 

VA8: Obnova kvalifikace vazače břemen

 

Cíl: Zajistit zaměstnancům prodloužení oprávnění k vázání břemen, které potřebují ke své práci.

 

Rozsah: 26 účastníků lidí na 1 den (4 hodiny)

 

Obsah kurzu:

  • opakování vědomostí pro výkon profese vazače
  • doplnění vědomostí pro výkon profese vazače
  • prohloubení vědomostí pro výkon profese vazače
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • řidič, strojník
  • zedník
  • strojník
  • zedník, stavební dělník
  • svářeč, železobetonář
  • tesař
  • stavební dělník
  • železobetonář
  • řidič

 

VA 9: Školení práce ve výškách

 

Cíl: Vyškolit zaměstnance v práci ve výškách dle platných právních předpisů a zajistit tak schopnost firmy realizovat naráz maximum lukrativních zakázek v oblasti výstavby velkých mostních konstrukcí a tunelů.

 

Rozsah: 31 účastníků ve 2 skupinách na 1 den (8 hodin)

 

Obsah kurzu:

  • příslušná legislativa
  • používání žebříků
  • zajištění proti pádu předmětů a materiálů
  • shazování předmětů a materiálů
  • přerušení práce ve výškách
  • používané prostředky osobního zabezpečení proti pádu (spojovací prostředky, zachovací postoje, sedací postoje, polohovací postoje, blokanty aj.)
  • praktická cvičení
  • závěrečná zkouška

 

Cílová skupina:

  • zedník
  • zedník, stavební dělník
  • svářeč, železobetonář
  • tesař
  • stavební dělník
  • železobetonář

 

 

Informace pro všechny VA:

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu, resp. osvědčení o rekvalifikaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena: celkem 953.300 Kč (bez DPH)

 

Dílčí část 1: 725.000 Kč (bez DPH)

  • VA 1: 90.000 Kč (bez DPH)
  • VA 2: 390.000 Kč (bez DPH)
  • VA 3: 45.000 Kč (bez DPH)
  • VA 4: 200.000 Kč (bez DPH)

 

Dílčí část 2: 228.300 Kč (bez DPH)

  • VA 5: 120.000 Kč (bez DPH)
  • VA 6: 49.433 Kč (bez DPH)
  • VA 7: 19.167 Kč (bez DPH)
  • VA 8: 11.700 Kč (bez DPH)
  • VA 9: 28.000 Kč (bez DPH)

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Dílčí část 1:

VA 1: únor 2017 – květen 2017

VA 2: únor 2017 – červenec 2017

VA 3: únor 2017 – březen 2017

VA 4: únor 2017 – červenec 2017

 

Dílčí část 2:

VA 5: únor 2017 – květen 2017

VA 6: únor 2017 – květen 2017

VA 7: únor 2017 – březen 2017

VA 8: únor 2017

VA 9: únor 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Tovární 1129/41a, Hodolany, 779 00 Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

 

Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota z hodnocené nabídky

 

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

 

Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci;

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

 

Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 350.000 Kč bez DPH (pro Dílčí část 1), 110.000 Kč bez DPH (Dílčí část 2)

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:

 Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:

 

Dílčí část 1:

VA1: Hydroizolace železničních objektů se zaměřením na stříkané hydroizolační membrány, určení postupu hydroizolace a zajištění její realizace a VA 2: Stříkaná hydroizolační membrána:

  • Diplom lektora z VŠ v oblasti stavebnictví

 

VA 3: Příprava na autorizaci ČKAIT:

  • Osvědčení lektora o autorizaci ČKAIT

 

VA 4: Výstavba mostních konstrukcí pomocí bednění DOKA:

  • Diplom lektora z VŠ v oblasti stavebnictví

 

Dílčí část 2:

VA 6: Školení obsluhy hydraulické ruky a VA 7: Školení obsluhy VZV a VA 8: Obnova kvalifikace vazače břemen:

  • Osvědčení k činnosti revizních zkoušek zdvihacích zařízení

 

VA 9: Školení práce ve výškách:

  • Osvědčení BOZP na staveništi

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená dodavatelem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy;
  • závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

 

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

 

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

 

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky.
  • Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 1. 2017
 
Aktualizováno: 16. 6. 2017