- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10919
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 1. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Tovární 1129/41a, Hodolany, 779 00 Olomouc
- Jméno: Ing. Radim Vanek, Telefon: 602 578 730, E mail: vanek@horstav.cz; Ing. Ladislav Ploc, Telefon: 602 578 730 E mail: ploc@horstav.cz
IČ zadavatele: 45195706
DIČ zadavatele: CZ45195706
- Jméno: Ing. Radim Vanek
- Telefon: 602 578 730
- E-mail: vanek@horstav.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Tovární 1129/41a, Hodolany, 779 00 Olomouc
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 953300,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva.
Požadavek na jednu nabídku: Viz Výzva.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (2. 1. 2017 15:26)
- 5. Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru-31pB4AEa.docx (17. 1. 2017 15:15)
- Oznámení o zrušení výběrového řízení_Horstav.pdf (16. 6. 2017 10:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz Oznámení o zrušení ke stažení
Datum ukončení: 15. 6. 2017
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost HORSTAV Olomouc, spol. s r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka je dělena na dílčí části: • Dílčí část 1: VA 1 až 4 • Dílčí část 2: VA 5 až 9 Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek na více dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.
Dílčí část 1: VA1: Hydroizolace železničních objektů se zaměřením na stříkané hydroizolační membrány, určení postupu hydroizolace a zajištění její realizace
Cíl: Naučit vedoucí staveb určit vhodný způsob hydroizolace železničního objektu dle jeho charakteru, stanovit postup provedení hydroizolace dle dané technologie a zajistit její realizaci
Rozsah: 9 účastníků na 6 dní (48 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA2: Stříkaná hydroizolační membrána
Cíl: Naučit zaměstnance technologii stříkané hydroizolační membrány.
Rozsah: 19 účastníků ve 3 skupinách na 10 dní (80 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA3: Příprava na autorizaci ČKAIT
Cíl: Připravit vybrané zaměstnance na autorizaci ČKAIT v oblasti výstavby dopravních a pozemních staveb.
Rozsah: 6 účastníků lidí na 3 dny (24 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA 4: Výstavba mostních konstrukcí pomocí bednění DOKA
Cíl: Naučit zaměstnance pracovat s bedněním DOKA, pomocí kterého se staví konstrukce s vysokou nosností.
Rozsah: 12 účastníků ve 2 skupinách na 8 dní (64 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
Dílčí část 2:
VA5: Opravy, servis a údržba stavebních strojů a manipulačních zařízení
Cíl: Naučit řidiče a strojníky provádět opravy, servis a údržbu stavebních strojů a manipulačních zařízení včetně nákladních vozidel a nahradit tak v této činnosti externí dodavatele.
Rozsah: 9 účastníků na 8 dní (64 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA6: Školení obsluhy hydraulické ruky
Cíl: Vyškolit řidiče a strojníky v obsluze hydraulické ruky za účelem vykládky materiálu na stavbách lokalizovaných v členitých terénech. Zde se těžko manipuluje s jeřábem, pomocí kterého jsme vykládku dělali do teď.
Rozsah: 8 účastníků na 5 dnů (40 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA7: Školení obsluhy VZV
Cíl: Vyškolit řidiče a strojníky v oblasti obsluhy vysokozdvižného vozíku za účelem nakládky materiálu na nákladní automobil před jeho odvozem na stavbu.
Rozsah: 5 účastníků na 5 dní (42 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA8: Obnova kvalifikace vazače břemen
Cíl: Zajistit zaměstnancům prodloužení oprávnění k vázání břemen, které potřebují ke své práci.
Rozsah: 26 účastníků lidí na 1 den (4 hodiny)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA 9: Školení práce ve výškách
Cíl: Vyškolit zaměstnance v práci ve výškách dle platných právních předpisů a zajistit tak schopnost firmy realizovat naráz maximum lukrativních zakázek v oblasti výstavby velkých mostních konstrukcí a tunelů.
Rozsah: 31 účastníků ve 2 skupinách na 1 den (8 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
Informace pro všechny VA: Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu, resp. osvědčení o rekvalifikaci. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena: celkem 953.300 Kč (bez DPH)
Dílčí část 1: 725.000 Kč (bez DPH)
Dílčí část 2: 228.300 Kč (bez DPH)
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Dílčí část 1: VA 1: únor 2017 – květen 2017 VA 2: únor 2017 – červenec 2017 VA 3: únor 2017 – březen 2017 VA 4: únor 2017 – červenec 2017
Dílčí část 2: VA 5: únor 2017 – květen 2017 VA 6: únor 2017 – květen 2017 VA 7: únor 2017 – březen 2017 VA 8: únor 2017 VA 9: únor 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Tovární 1129/41a, Hodolany, 779 00 Olomouc |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota 100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v % hodnota z hodnocené nabídky
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.
Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.
Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 350.000 Kč bez DPH (pro Dílčí část 1), 110.000 Kč bez DPH (Dílčí část 2)
Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:
Dílčí část 1: VA1: Hydroizolace železničních objektů se zaměřením na stříkané hydroizolační membrány, určení postupu hydroizolace a zajištění její realizace a VA 2: Stříkaná hydroizolační membrána:
VA 3: Příprava na autorizaci ČKAIT:
VA 4: Výstavba mostních konstrukcí pomocí bednění DOKA:
Dílčí část 2: VA 6: Školení obsluhy hydraulické ruky a VA 7: Školení obsluhy VZV a VA 8: Obnova kvalifikace vazače břemen:
VA 9: Školení práce ve výškách:
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená dodavatelem bude obsahovat:
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.
Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).
Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.