- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro HP - Pelzer s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10954
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro HP - Pelzer s.r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: HP- Pelzer s.r.o.
Sídlo zadavatele: Pod Kyjovem 349/18, 322 00 Plzeň – Radčice
- Jméno: Bc. Lenka Oplerová
- Telefon: +420725875146
- E-mail: l.oplerova@pelzer-ostrava.cz
IČ zadavatele: 40524604
DIČ zadavatele: CZ40524604
- Jméno: Bc. Lenka Oplerová
- Telefon: +420725875146
- E-mail: l.oplerova@pelzer-ostrava.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Rovince 922, 720 00 Ostrava - Hrabová
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost HP – Pelzer s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka je dělena na dílčí části: Dílčí část 1: VA 1 až 5; Dílčí část 2: VA 6. Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek na více dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část. Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 561547,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dílčí část 1: VA 1: březen – srpen 2017, VA 2: březen – duben 2017, VA 3: březen – duben 2017, VA 4: březen – duben 2017, VA 5: březen – duben 2017. Dílčí část 2: VA 6: březen – červen 2017.
Místo dodání / převzetí plnění: Na Rovince 922, 720 00 Ostrava - Hrabová
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH (40 %), metodika organizace kurzů (60 %). Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (6. 2. 2017 08:48)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - dílčí část 2.pdf (24. 2. 2017 11:40)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (24. 2. 2017 11:40)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - dílčí část 1.pdf-1 (24. 2. 2017 13:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 a 2: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum podpisu smlouvy: 31. 3. 2017
Datum ukončení: 31. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.