Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro HP - Pelzer s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10954

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro HP - Pelzer s.r.o.

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: HP- Pelzer s.r.o.

Sídlo zadavatele: Pod Kyjovem 349/18, 322 00 Plzeň – Radčice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Lenka Oplerová
  • Telefon: +420725875146
  • E-mail: l.oplerova@pelzer-ostrava.cz

IČ zadavatele: 40524604

DIČ zadavatele: CZ40524604

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Lenka Oplerová
  • Telefon: +420725875146
  • E-mail: l.oplerova@pelzer-ostrava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Rovince 922, 720 00 Ostrava - Hrabová

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost HP – Pelzer s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka je dělena na dílčí části: Dílčí část 1: VA 1 až 5; Dílčí část 2: VA 6. Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek na více dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část. Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 561547,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí část 1: VA 1: březen – srpen 2017, VA 2: březen – duben 2017, VA 3: březen – duben 2017, VA 4: březen – duben 2017, VA 5: březen – duben 2017. Dílčí část 2: VA 6: březen – červen 2017.

Místo dodání / převzetí plnění:
Na Rovince 922, 720 00 Ostrava - Hrabová

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena bez DPH (40 %), metodika organizace kurzů (60 %). Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 a 2: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521

    Datum podpisu smlouvy: 31. 3. 2017

Datum ukončení: 31. 3. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 2. 2017
 
Aktualizováno: 5. 4. 2017