- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro HSE, spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13120
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro HSE, spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 11. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: HSE, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Nerudova 957, 396 01 Humpolec
- Jméno: Ing. Tomáš Dostál
- Telefon: +420602547677
- E-mail: t.dostal@hse.cz
IČ zadavatele: 45033145
DIČ zadavatele: CZ45033145
- Jméno: Vladislava Nováková
- Telefon: +420602547677
- E-mail: v.novakova@hse.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 304700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (19. 11. 2019 20:01)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (26. 11. 2019 13:21)
- Vysvětlení zadávacích podmínek II.pdf (28. 11. 2019 14:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 3.docx (5. 12. 2019 15:50)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 2.docx (5. 12. 2019 15:50)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 1.docx (5. 12. 2019 15:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 1,2 a 3_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2019
Zrušené části zakázky: Dílčí část 4_zrušenaDůvod je nepřihlášení žádného dodavatele.
Datum ukončení: 18. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.