- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro KYB Manufacturing Czech s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11084
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro KYB Manufacturing Czech s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 4. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: KYB Manufacturing Czech s.r.o.
Sídlo zadavatele: U Panasonicu 277, Pardubice VI – Staré Čívice, 530 06 Pardubice
- Jméno: Robert Frank
- Telefon: +420731138182
- E-mail: robert.frank@kmcz.cz
IČ zadavatele: 27082784
DIČ zadavatele: CZ27082784
- Jméno: Pavlína Novotná
- Telefon: +420731138182
- E-mail: pavlina.novotna@kmcz.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: U Panasonicu 277, Pardubice VI – Staré Čívice, 530 06 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost KYB Manufacturing Czech s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.
Zakázka je dělena na dílčí části:
- Dílčí část 1: VA 1 až VA 3
- Dílčí část 2: VA 4 až VA 5
Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo do obou dílčích částí. V případě podání nabídek na obě dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1328486,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: VA 1: květen – srpen 2017, VA 2: květen – červenec 2017, VA 3: květen – červen 2017, VA 4: květen – srpen 2017, VA 5: květen – červen 2017
Místo dodání / převzetí plnění: U Panasonicu 277, Pardubice VI – Staré Čívice, 530 06 Pardubice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium
Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (12. 4. 2017 08:22)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (26. 4. 2017 11:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017
Datum ukončení: 16. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.