Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro MECAPLAST CZ, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10985

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro MECAPLAST CZ, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 2. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MECAPLAST CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Skandinávská 996, 267 53 Žebrák

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Mach
  • Telefon: +420311533991
  • E-mail: mmach@mecaplast.com

IČ zadavatele: 62916408

DIČ zadavatele: CZ62916408

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Žáček
  • Telefon: +420734362810
  • E-mail: jzacek@mecaplast.com

Lhůta pro podání nabídek: 10. 3. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Skandinávská 996, 267 53 Žebrák

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost MECAPLAST CZ, s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka je dělena na dílčí části:

  • Dílčí část 1 – VA 1 – 7
  • Dílčí část 2 – VA 8 – 9
  • Dílčí část 3 – VA 10
  • Dílčí část 4 – VA 11
  • Dílčí část 5 – VA 12 – 13
  • Dílčí část 6 – VA 14

Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek na více dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.

Více viz Výzva k podávání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1178532,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí část 1 - 6: všechny aktivity do konce roku 2017.

Místo dodání / převzetí plnění:
Skandinávská 996, 267 53 Žebrák

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota z hodnocené nabídky

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci;

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 250.000,- Kč bez DPH (pro Dílčí část 1), 150.000 Kč bez DPH (pro Dílčí část 2), 35.000 Kč bez DPH (pro Dílčí část 3), 70.000 Kč bez DPH (pro Dílčí část 4), 23.000 Kč bez DPH (pro Dílčí část 5) a 48.000 Kč (pro Dílčí část 6).

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů.

Za jednotlivé školitele dodavatel doloží:

Dílčí část 1:

  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na obsluhu a údržbu robotů Sepro s řídícím systémem Visual 1 (VA 1)
  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na programování robotů Sepro s řídícím systémem Visual 1 na základní úrovni (pro VA 2) nebo na pokročilé úrovni (pro VA 3).
  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na obsluhu a údržbu vstřikovacích strojů KraussMaffei s řídicím systémem MC3F/ MC4/MC5/MC6 (pro VA 4)
  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na seřizování strojů KraussMaffei (pro VA 5)
  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na elektroúdržbu strojů KraussMaffei (pro VA 6)
  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na hydraulickou a mechanickou údržbu strojů KraussMaffei (pro VA 7)

Dílčí část 2:

  • Diplom lektora z VŠ se zaměřením na strojírenskou technologii nebo technologii zpracování plastů (VA 8 a VA 9)
  • CV lektora prokazující praxi v oblasti výroby a zpracování plastů (VA 8 a VA 9)

 Dílčí část 3:

  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na hydraulické systémy vstřikovacích strojů ENGEL (pro VA 10)

Dílčí část 4:

  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na ovládání, údržbu a programování 6tiosého robota Fanuc (pro VA 11)

 Dílčí část 5:

  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů pro začátečníky zaměřených na Programovatelné automaty OMRON – SYSMAC (pro VA 12)
  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů pro pokročilé zaměřených na Programovatelné automaty OMRON – SYSMAC (pro VA 13)

 Dílčí část 6:

  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů zaměřených na leštění forem (pro VA 14)
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy předložený dodavatelem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy;
  • závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Zadavatel stanoví předpokládanou hodnotu jako nejvyšší přípustnou nabídkovou cenu. Toto omezení platí také pro předpokládané hodnoty jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných hodnot povede k vyřazení nabídky. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, označením dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.•Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.•Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky.•Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím poddodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: KUBOUŠEK Systems s.r.o., Lidická tř. 1937, 370 07 České Budějovice, IČ 02396106

    Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk, IČ 29023521, DIČ CZ29023521

    Datum podpisu smlouvy: 15. 5. 2017

Zrušené části zakázky: dílčí části 3 - 6

Datum ukončení: 15. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 2. 2017
 
Aktualizováno: 21. 6. 2017