Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro Stavos Stavba a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10878

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Stavos Stavba a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 11. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Stavos Stavba a.s.

Sídlo zadavatele: U Studia 3189/35, Zábřeh, 700 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Hrdina, tel: 724 235 607, e-mail: j.hrdina@stavos-stavba.cz

IČ zadavatele: 44739494

DIČ zadavatele: CZ44739494

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Kuchníková
  • Telefon: 724 908 330
  • E-mail: j.kuchnikova@stavos-stavba.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 11. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
U Studia 3189/35, Zábřeh, 700 30 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 432000,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521

Datum ukončení: 14. 12. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Stavos Stavba a.s. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

 

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA 1 Stavba bednění pro monolitické a stropní konstrukce

 

Cíl: Naučit naše zaměstnance sestavit formu monolitické a stropní konstrukce. Bez této dovednosti bychom nemohli výstavu monolitické a stropní konstrukce provádět.

 

Rozsah:

Výuka: 30 hod (po 60 minutách)

Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)

 

Počet účastníků: 4 v 1 skupině na 4 dny (32 hodin po 60 minutách)

 

Program:

  • příprava materiálu pro budoucí konstrukci
  • jednotlivé díly konstrukce (prkna, fošny, desky)
  • systémové velkoplošné díly
  • materiál konstrukce
  • montáž spojů
  • speciální druhy bednění (pojízdné, posuvné apod.)
  • využití podpěrné konstrukce a její druhy
  • zajištění a kontrola konstrukce

 

Cílová skupina: tesaři

 

 

VA 2 Výstavba monolitických a stropních konstrukcí

 

Cíl: Naučit vybrané zaměstnance provádět stavbu monolitických a stropních konstrukcí a zajistit tak tuto stavební činnost skrze vlastní zaměstnance.

 

Rozsah:

Výuka: 30 hod (po 60 minutách)

Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)

 

Počet účastníků: 15 ve 2 skupinách na 4 dny (32 hodin po 60 minutách)

 

Program:

  • provádění monolitických konstrukcí
  • příprava betonu
  • charakteristika přísad a jejich funkce
  • technologie lití betonu
  • technologie vibrování betonu
  • vibrační zařízení
  • stropní konstrukce a jejich realizace
  • stropní systémy (například Rectobeton, Ytong)
  • stropní nosníky

 

Cílová skupina: stavbyvedoucí, mistr, zedníci- fasádníci

 

VA 3 Zavěšené fasády

 

Cíl: Rozšířit nabídku našich služeb a naučit naše zaměstnance realizovat výstavbu zavěšených fasád, kterou nyní řešíme skrze subdodavatele.

 

Rozsah:

Výuka: 46 hod (po 60 minutách)

Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)

 

Počet účastníků: 20 ve 2 skupinách na 6 dní (48 hodin po 60 minutách)

 

Program:

  • technologie provádění obvodových plášťů
  • druhy svislých obvodových plášťů
  • materiály používané na svislé obvodové pláště
  • skladby jednotlivých konstrukcí zavěšených fasád
  • problematika zateplení svislých obvodových plášťů
  • tepelné mosty svislých obvodových plášťů
  • zavěšené fasády na bázi kovových materiálů
  • komerční objekty
  • průmyslové a skladové budovy
  • příklady použití – kennedy town swimming pool
  • řešení detailů

Cílová skupina: stavbyvedoucí, mistři, vedoucí výroby, tesaři, zedníci- fasádníci, dělníci

 

VA 4 Sádrokartonové konstrukce pro půdní vestavby a minerální podhledy

 

Cíl: Nabídnout našim zákazníkům stavbu sádrokartonových konstrukcí pro půdní vestavby a realizaci minerálních podhledů využívaných v interiérech obchodních, průmyslových, administrativních i zdravotnických objektů.

 

Rozsah:

Výuka: 46 hod (po 60 minutách)

Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)

 

Počet účastníků: 20 ve 2 skupinách na 6 dní (48 hodin po 60 minutách)

 

Program:

  • rozdělení druhů sádrokartonu
  • konstrukce rastru pro sádrokarton, minerální podhledy (materiál, jednotlivé druhy konstrukcí)
  • zateplení - druhy zateplení, správná aplikace
  • kladení sádrokartonu / minerálních podhledů
  • pomůcky a nástroje
  • tmelení a broušení
  • impregnace

 

Cílová skupina: stavbyvedoucí, mistři, vedoucí výroby, tesaři, zedníci- fasádníci, dělníci

 

VA 5 Příprava k autorizačním zkouškám ČKAIT  (České komory autorizovaných inženýrů a techniků)

 

Cíl: Důkladná příprava účastníků kurzu k autorizační zkoušce v oblasti závazných právních předpisů a zajištění kvalifikačních předpokladů pro výběrová řízení.

 

Rozsah:

Výuka: 24 hod (po 60 minutách)

Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)

 

Počet účastníků: 4 v 1 skupině

 

Program:

  • Autorizační zákon č. 360/1992 Sb.
  • Požadavky pro udělování autorizace ČKAIT
  • Požadavky na vzdělání a délku praxe
  • Informace o průběhu zkoušek
  • Stavební zákon a jeho prováděcí vyhlášky
  • Další související právní předpisy
  • Technické normy a vyhlášky

 

Cílová skupina: mistři, referent nabídky a poptávky

 

Informace pro všechny VA:

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení o absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena: 432 000 Kč (bez DPH)

  • VA 1: 46 000 Kč (bez DPH)
  • VA 2: 92 000 Kč (bez DPH)
  • VA 3: 138 000 Kč (bez DPH)
  • VA 4: 138 000 Kč (bez DPH)
  • VA 5: 18 000 Kč (bez DPH)

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

VA1: prosinec 2016 – březen 2017

VA2: prosinec 2016 – březen 2017

VA3: prosinec 2016 – březen 2017

VA4: prosinec 2016 – březen 2017

VA5: prosinec 2016 – březen 2017

Místo dodání / převzetí plnění

U Studia 3189/35, Zábřeh, 700 30 Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

 

Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota z hodnocené nabídky

 

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

 

Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

 

Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 200.000 Kč bez DPH.

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:

 

VA 1: Stavba bednění pro monolitické a stropní konstrukce

  • Diplom prokazující vysokoškolské vzdělávání v oboru stavebnictví
  • Osvědčení BOZP na staveništi

 

VA 2: Výstavba monolitických a stropních konstrukcí

  • Diplom prokazující vysokoškolské vzdělávání v oboru stavebnictví
  • Osvědčení BOZP na staveništi

 

VA 3: Zavěšené fasády

  • Diplom prokazující vysokoškolské vzdělávání v oboru stavebnictví
  • Osvědčení BOZP na staveništi

 

VA 4: Sádrokartonové konstrukce pro půdní vestavby a minerální podhledy

  • Diplom prokazující vysokoškolské vzdělávání v oboru stavebnictví
  • Osvědčení BOZP na staveništi

 

VA 5: Příprava k autorizačním zkouškám ČKAIT 

  • Osvědčení o autorizaci ČKAIT

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená dodavatelem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy;

závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

 

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

 

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky.
  • Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 11. 2016
 
Aktualizováno: 4. 1. 2017