- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro Stavos Stavba a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10878
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Stavos Stavba a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 11. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Stavos Stavba a.s.
Sídlo zadavatele: U Studia 3189/35, Zábřeh, 700 30 Ostrava
- Jméno: Ing. Jan Hrdina, tel: 724 235 607, e-mail: j.hrdina@stavos-stavba.cz
IČ zadavatele: 44739494
DIČ zadavatele: CZ44739494
- Jméno: Jana Kuchníková
- Telefon: 724 908 330
- E-mail: j.kuchnikova@stavos-stavba.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 11. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: U Studia 3189/35, Zábřeh, 700 30 Ostrava
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 432000,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum ukončení: 14. 12. 2016
Soubory ke stažení:
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Stavos Stavba a.s. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA 1 Stavba bednění pro monolitické a stropní konstrukce
Cíl: Naučit naše zaměstnance sestavit formu monolitické a stropní konstrukce. Bez této dovednosti bychom nemohli výstavu monolitické a stropní konstrukce provádět.
Rozsah: Výuka: 30 hod (po 60 minutách) Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)
Počet účastníků: 4 v 1 skupině na 4 dny (32 hodin po 60 minutách)
Program:
Cílová skupina: tesaři
VA 2 Výstavba monolitických a stropních konstrukcí
Cíl: Naučit vybrané zaměstnance provádět stavbu monolitických a stropních konstrukcí a zajistit tak tuto stavební činnost skrze vlastní zaměstnance.
Rozsah: Výuka: 30 hod (po 60 minutách) Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)
Počet účastníků: 15 ve 2 skupinách na 4 dny (32 hodin po 60 minutách)
Program:
Cílová skupina: stavbyvedoucí, mistr, zedníci- fasádníci
VA 3 Zavěšené fasády
Cíl: Rozšířit nabídku našich služeb a naučit naše zaměstnance realizovat výstavbu zavěšených fasád, kterou nyní řešíme skrze subdodavatele.
Rozsah: Výuka: 46 hod (po 60 minutách) Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)
Počet účastníků: 20 ve 2 skupinách na 6 dní (48 hodin po 60 minutách)
Program:
Cílová skupina: stavbyvedoucí, mistři, vedoucí výroby, tesaři, zedníci- fasádníci, dělníci
VA 4 Sádrokartonové konstrukce pro půdní vestavby a minerální podhledy
Cíl: Nabídnout našim zákazníkům stavbu sádrokartonových konstrukcí pro půdní vestavby a realizaci minerálních podhledů využívaných v interiérech obchodních, průmyslových, administrativních i zdravotnických objektů.
Rozsah: Výuka: 46 hod (po 60 minutách) Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)
Počet účastníků: 20 ve 2 skupinách na 6 dní (48 hodin po 60 minutách)
Program:
Cílová skupina: stavbyvedoucí, mistři, vedoucí výroby, tesaři, zedníci- fasádníci, dělníci
VA 5 Příprava k autorizačním zkouškám ČKAIT (České komory autorizovaných inženýrů a techniků)
Cíl: Důkladná příprava účastníků kurzu k autorizační zkoušce v oblasti závazných právních předpisů a zajištění kvalifikačních předpokladů pro výběrová řízení.
Rozsah: Výuka: 24 hod (po 60 minutách) Závěrečná zkouška: 2 hod (po 60 minutách)
Počet účastníků: 4 v 1 skupině
Program:
Cílová skupina: mistři, referent nabídky a poptávky
Informace pro všechny VA: Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení o absolvování kurzu. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena: 432 000 Kč (bez DPH)
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
VA1: prosinec 2016 – březen 2017 VA2: prosinec 2016 – březen 2017 VA3: prosinec 2016 – březen 2017 VA4: prosinec 2016 – březen 2017 VA5: prosinec 2016 – březen 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
U Studia 3189/35, Zábřeh, 700 30 Ostrava |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota 100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v % hodnota z hodnocené nabídky
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.
Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.
Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 200.000 Kč bez DPH.
Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:
VA 1: Stavba bednění pro monolitické a stropní konstrukce
VA 2: Výstavba monolitických a stropních konstrukcí
VA 3: Zavěšené fasády
VA 4: Sádrokartonové konstrukce pro půdní vestavby a minerální podhledy
VA 5: Příprava k autorizačním zkouškám ČKAIT
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená dodavatelem bude obsahovat:
závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.
Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).
Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.