- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro Synthon s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12142
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Synthon s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Synthon s.r.o.
Sídlo zadavatele: Brněnská 597/32, 678 01 Blansko
- Jméno: Ing. Petr Čermák, MBA
- Telefon: +420602448962
- E-mail: petr.cermak@synthon.com
IČ zadavatele: 26158485
DIČ zadavatele: CZ26158485
- Jméno: Lucie Loulová
- Telefon: +420731472226
- E-mail: lucie.loulova@synthon.com
Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Brněnská 597/32, 678 01 Blansko
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 448000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_Synthon s.r.o.pdf (24. 2. 2018 09:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_ Synthon.docx (29. 3. 2018 10:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): G. M. PROJECT, s. r. o.Opava, Předměstí, Janská 769/4;IČ 60318830; Jiří Moninec
Datum podpisu smlouvy: 2. 5. 2018
Datum ukončení: 2. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.