- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro THERM, spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11894
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro THERM, spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: THERM, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Pavlovova 1351/44, 700 30 Ostrava Zábřeh
- Jméno: Ing. Radim Barták
- Telefon: +420777721870
- E-mail: bartak@therm.cz
IČ zadavatele: 42766991
DIČ zadavatele: CZ42766991
- Jméno: Monika Přečková
- Telefon: +420596762494
- E-mail: preckova@therm.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Pavlovova 1351/44, 700 30 Ostrava Zábřeh
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 553000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (22. 11. 2017 13:27)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru Therm.docx (7. 12. 2017 14:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521; Mgr. Pavel Procházka
Datum podpisu smlouvy: 19. 2. 2018
Datum ukončení: 19. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.