Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10773

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nepřevázka 143, 293 01 Nepřevázka

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kotval Josef; Telefon: 601 301 500; E-mail: kotval.josef@towerinternational.com

IČ zadavatele: 24851485

DIČ zadavatele: CZ24851485

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Červová Marcela
  • Telefon: Telefon: 601 301 500
  • E-mail: vera.klimova@post.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 7. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nepřevázka 143, 293 01 Nepřevázka

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 541500,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V dílčí části 1 byly podány neúplné nabídky, v dílčí části 2 nebyla podána žádná nabídka.

Datum ukončení: 26. 7. 2016

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka je dělena na dílčí části:

  • Dílčí část 1 – VA1 a VA2
  • Dílčí část 2 – VA3

Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo do obou dílčích částí. V případě podání nabídek na obě dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.

 

Dílčí část 1

VA 1: Pokročilé programování robotů Fanuc R-30iA

Rozsah: 30 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 5 ve 2 skupinách

Cíl: Naučit 5 zaměstnanců pokročilé programování nových svařovacích robotů R2000 pomocí řídící jednotky R-30iA.

 

Obsah:

  • Principy obsluhy a programování robotů Fanuc R2000 (3h)
  • Souřadné systémy (3h)
  • Pokročilé programování – pohybové instrukce (3h)
  • Pokročilé programování – logika programu (3h)
  • Zálohování a obnova dat (3h)
  • Popis částí řídící jednotky (3h)
  • Popis základních schémat (3h)
  • Diagnostika závad (3h)
  • Odstraňování chyb (2h)
  • Mástrování a kalibrace (2h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: Technik elektro údržby

 

Vzdělávání proběhne u dodavatele. Kapacitní zajištění zařízení pro praktickou výuku je jeden robot na jednoho účastníka.

 

VA 2: Pokročilé programování robotů Fanuc R-30iB – grafické rozhraní, offline simulace a programování

Rozsah: 30 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 5 ve 2 skupinách

Cíl: Naučit 5 zaměstnanců projektovat robotický systém, grafickou simulaci a pokročilé programování nových svařovacích robotů.

 

Obsah:

  • Principy programování řídící jednotky R-30iB (4h)
  • Rozdíly mezi systémy R-30iA a R-30iB (4h)
  • Struktura menu (4h)
  • Možnosti grafického rozhraní (4h)
  • Monitor podmínky – condition handler (4h)
  • Offline simulační/programovací software Roboguide (4h)
  • Jazyk Karel – editor, kompilace, spuštění programu (4h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: Technik elektro údržby

 

Vzdělávání proběhne u dodavatele. Kapacitní zajištění zařízení pro praktickou výuku je jeden robot na jednoho účastníka.

 

Dílčí část 2

VA 3: Pokročilé programování a nastavení svářecích robotů Yaskawa Motoman

Rozsah: 37,5 hodiny po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 5 ve 2 skupinách

Cíl: Naučit 5 zaměstnanců pokročilé programování nových svářecích robotů Yaskawa pomocí řídící jednotky Motoman.

 

Obsah:

  • Principy obsluhy a programování robotů Yaskawa (3,5h)
  • Souřadné systémy (3h)
  • Pokročilé programování – pohybové instrukce (3h)
  • Pokročilé programování – logika programu (3h)
  • Zálohování a obnova dat (3h)
  • Popis částí řídící jednotky (4h)
  • Popis základních schémat (4h)
  • Diagnostika závad (4h)
  • Odstraňování chyb (4h)
  • Mástrování a kalibrace (4h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: Technik elektro údržby

 

Vzdělávání proběhne u dodavatele. Kapacitní zajištění zařízení pro praktickou výuku je minimálně jeden robot na dva účastníky.

 

Společné pro obě dílčí části:

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem aktivity 1 až 3 bude Osvědčení o absolvování školení.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení a poskytnutí prostor a robotů pro praktickou výuku tak, jak je uvedeno u jednotlivých VA.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena dílčí část 1 -  342 000 Kč (bez DPH)

  • VA1: 171 000 Kč (bez DPH)
  • VA2: 171 000 Kč (bez DPH)

Maximální cena dílčí část 2 -  199 500 Kč (bez DPH)

  • VA3: 199 500 Kč (bez DPH)

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

VA1: srpen 2016 – únor 2017

VA2: srpen 2016 – únor 2017

VA3: srpen 2016 – únor 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Praha nebo Středočeský kraj

Hodnotící kritéria

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:

  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

 

 

Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 100 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být:

  • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
  • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
  • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:

Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:

 

VA1 a VA2: Lektor musí být prokazatelně proškolen výrobcem stroje. Lektor musí mít prokazatelnou zkušenost školení v oblasti automatizace v délce 3 let. Lektor musí mít prokazatelnou zkušenost servisního technika robotů v automatizaci. K prokázání tohoto předpokladu doloží uchazeč příslušné osvědčení výrobce a životopis lektora.

 

VA3: Lektor musí mít prokazatelnou zkušenost školení v oblasti automatizace v délce 3 let. K prokázání tohoto předpokladu doloží uchazeč životopis lektora.

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za

uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivity

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, označením dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky
  • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 7. 2016
 
Aktualizováno: 2. 8. 2016