- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o., II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10807
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o., II.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nepřevázka 143, 293 01 Nepřevázka
- Jméno: Ing. Kotval Josef, Telefon: 601 301 500, E-mail: kotval.josef@towerinternational.com
IČ zadavatele: 24851485
DIČ zadavatele: CZ24851485
- Jméno: Ing. Červová Marcela
- Telefon: 601 301 500
- E-mail: cervova.marcela@towerinternational.com
Lhůta pro podání nabídek: 6. 9. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Nepřevázka 143, 293 01 Nepřevázka
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 541500,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele (dílčí část 2): Yaskawa Czech s.r.o.; Chrášťany 206, 252 19, Rudná u Prahy; IČ: 271 658 09, Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Hubert Kosler, jednatel
Datum ukončení: 19. 10. 2016
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (sken)
- Dodatečné informace č. 1
- Oznámení o zrušení části 1
- Oznámení o výsledku hodnocení/výběru části 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost TOWER Automotive Czech Republic, s.r.o., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka je dělena na dílčí části:
Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo do obou dílčích částí. V případě podání nabídek na obě dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.
Dílčí část 1 VA 1: Pokročilé programování robotů Fanuc R-30iA Rozsah: 30 hodin po 60 minutách Počet účastníků a počet skupin: 5 ve 2 skupinách Cíl: Naučit 5 zaměstnanců pokročilé programování nových svařovacích robotů R2000 pomocí řídící jednotky R-30iA.
Obsah:
Cílová skupina: Technik elektro údržby
Vzdělávání proběhne u dodavatele. Kapacitní zajištění zařízení pro praktickou výuku je jeden robot na jednoho účastníka.
VA 2: Pokročilé programování robotů Fanuc R-30iB – grafické rozhraní, offline simulace a programování Rozsah: 30 hodin po 60 minutách Počet účastníků a počet skupin: 5 ve 2 skupinách Cíl: Naučit 5 zaměstnanců projektovat robotický systém, grafickou simulaci a pokročilé programování nových svařovacích robotů.
Obsah:
Cílová skupina: Technik elektro údržby
Vzdělávání proběhne u dodavatele. Kapacitní zajištění zařízení pro praktickou výuku je jeden robot na jednoho účastníka.
Dílčí část 2 VA 3: Pokročilé programování a nastavení svářecích robotů Yaskawa Motoman Rozsah: 37,5 hodiny po 60 minutách Počet účastníků a počet skupin: 5 ve 2 skupinách Cíl: Naučit 5 zaměstnanců pokročilé programování nových svářecích robotů Yaskawa pomocí řídící jednotky Motoman.
Obsah:
Cílová skupina: Technik elektro údržby
Vzdělávání proběhne u dodavatele. Kapacitní zajištění zařízení pro praktickou výuku je minimálně jeden robot na dva účastníky.
Společné pro obě dílčí části: Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky. Výstupem aktivity 1 až 3 bude Osvědčení o absolvování školení. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení a poskytnutí prostor a robotů pro praktickou výuku tak, jak je uvedeno u jednotlivých VA. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena dílčí část 1 - 342 000 Kč (bez DPH)
Maximální cena dílčí část 2 - 199 500 Kč (bez DPH)
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
VA1: srpen 2016 – únor 2017 VA2: srpen 2016 – únor 2017 VA3: srpen 2016 – únor 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Praha nebo Středočeský kraj |
Hodnotící kritéria |
|
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení.
Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:
Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 100 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být:
Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:
VA1 a VA2: Lektor musí být prokazatelně proškolen výrobcem stroje. Lektor musí mít prokazatelnou zkušenost školení v oblasti automatizace v délce 3 let. Lektor musí mít prokazatelnou zkušenost servisního technika robotů v automatizaci. K prokázání tohoto předpokladu doloží uchazeč příslušné osvědčení výrobce a životopis lektora.
VA3: Lektor musí mít prokazatelnou zkušenost školení v oblasti automatizace v délce 3 let. K prokázání tohoto předpokladu doloží uchazeč životopis lektora.
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivity |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, označením dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2] Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.