- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro UNEX a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10861
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro UNEX a.s.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: UNEX a.s.
Sídlo zadavatele: Brníčko 1032, Uničov 783 91
- Jméno: Ing. Hana Bartošová Telefon: 585 072 001 E-mail: hana.bartosova@unex.cz
IČ zadavatele: 45192049
DIČ zadavatele: CZ45192049
- Jméno: Mgr. Dominika Pudlová
- Telefon: 585 072 014
- E-mail: dominika.pudlova@unex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 11. 2016 14:00
Místo pro podání nabídek: Brníčko 1032, Uničov 783 91, kancelář č.38
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1808137,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Soubory ke stažení:
- Priloha_c_3_Kryci_list_nabidky_Unex_as.doc (18. 10. 2016 09:53)
- Výzva k podání nabídek Zajisteni vzdelavani zamestnancu pro UNEX as.pdf (18. 10. 2016 09:53)
- Priloha_c_1_Zajisteni_vzdelavani_zamestnancu_pro_UNEX_a.s..docx (18. 10. 2016 09:53)
- Priloha_c_2_Navrh_smlouvy_Unex_as.doc (18. 10. 2016 09:53)
- Oznámení o výsledku hodnocení.doc (15. 11. 2016 14:35)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 3.pdf (3. 1. 2017 15:44)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 16.pdf (3. 1. 2017 15:44)
- Oznámení o zrušení dílčích částí zakázky (1,4,6,9,10,11,12,13,14,15).doc (3. 1. 2017 15:47)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 8.pdf (10. 1. 2017 16:57)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 2.pdf (2. 2. 2017 10:42)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 5.pdf (10. 2. 2017 10:38)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 7.pdf (28. 2. 2017 12:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3: CAD Studio a.s./Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava/26197081
Datum podpisu smlouvy: 7. 12. 2016
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 16: Bit cz training, s.r.o./Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2 – Vinohrady/27371891
Datum podpisu smlouvy: 21. 12. 2016
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 8: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s./Nad Porubkou 838/29, 721 00 Ostrava – Svinov/26813335
Datum podpisu smlouvy: 3. 1. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: AutoCont CZ a.s./Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava/47676795
Datum podpisu smlouvy: 31. 1. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 5: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s./Nad Porubkou 838/29, 721 00 Ostrava – Svinov/26813335
Datum podpisu smlouvy: 7. 2. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 7: AutoCont CZ a.s. / Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava / 47676795 / Jindřich Zimola
Datum podpisu smlouvy: 22. 2. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí části zakázky č. 1, 4, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 byly zrušeny.
Datum ukončení: 22. 2. 2017
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|||||||||||
Předmětem zakázky je: 1)Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost UNEX a.s., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.
2)Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.
3)Uchazeč může podat nabídku v rozsahu: a.Vzdělávací aktivitu uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 1 (Dílčí plnění č. 1) b.Vzdělávací aktivitou uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 2 (Dílčí plnění č. 2) c.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 3 - 14 (Dílčí plnění č. 3) d.Vzdělávací aktivitou uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 15 (Dílčí plnění č. 4) e.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 16 - 17 (Dílčí plnění č. 5) f.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 18 - 19 (Dílčí plnění č. 6) g.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 20 - 21 (Dílčí plnění č. 7) h.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 22 - 25 (Dílčí plnění č. 8) i.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 26 - 27 (Dílčí plnění č. 9) j.Vzdělávací aktivitu uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 28 (Dílčí plnění č. 10) k.Vzdělávací aktivitu uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 29 - 36 (Dílčí plnění č. 11) l.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 37 - 38 (Dílčí plnění č. 12) m.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 39 - 41 (Dílčí plnění č. 13) n.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 42 - 43 (Dílčí plnění č. 14) o.Vzdělávací aktivitou uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 44 (Dílčí plnění č. 15) p.Vzdělávací aktivitu uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 45 (Dílčí plnění č. 16)
4)Nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit v rozsahu Dílčího plnění č. 1, Dílčího plnění č. 2, Dílčího plnění č. 3, Dílčího plnění č. 4, Dílčího plnění č. 5, Dílčího plnění č. 6, Dílčího plnění č. 7, Dílčího plnění č. 8, Dílčího plnění č. 9, Dílčího plnění č. 10, Dílčího plnění č. 11, Dílčího plnění č. 12, Dílčího plnění č. 13, Dílčího plnění č. 14, Dílčího plnění č. 15, Dílčího plnění č. 16.
5)Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu: a. Evidence docházky školených zaměstnanců. b. Dokumentace průběhu vzdělávací aktivity. c. Vyhodnocení vzdělávací aktivity.
Zadavatel prohlašuje, že případné názvy, obchodní značky, jména či příjmení, odkazy na konkrétní subjekty nebo předměty uvedené v této ZD nebo jejích přílohách slouží pouze k přesnější specifikaci předmětu zakázky (vymezení požadovaného standardu) a pro plnění zakázky je akceptovatelné i použití jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení při dosažení poptávané vzdělávací aktivity. |
|||||||||||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Dílčí plnění č. 1: 45 812 Kč Dílčí plnění č. 2: 23 900 Kč Dílčí plnění č. 3: 231 250 Kč Dílčí plnění č. 4: 32 000 Kč Dílčí plnění č. 5: 57 500 Kč Dílčí plnění č. 6: 128 120 Kč Dílčí plnění č. 7: 112 500 Kč Dílčí plnění č. 8: 78 000 Kč Dílčí plnění č. 9: 138 350 Kč Dílčí plnění č. 10: 78 500 Kč Dílčí plnění č. 1: 182 000 Kč Dílčí plnění č. 12: 35 280 Kč Dílčí plnění č. 13: 57 000 Kč Dílčí plnění č. 14: 20 925 Kč Dílčí plnění č. 15: 279 000 Kč Dílčí plnění č. 16: 308 000 Kč Stanovené ceny za jednotlivá dílčí plnění tj. plnění 1-16, jsou stanoveny zadavatelem jako ceny maximální, tzn. nepřekročitelné. V případě předložení nabídky s vyšší cenou za jednotlivá dílčí plnění bude tato nabídka vyřazena z procesu hodnocení. |
||||||||||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Listopad 2016 – červenec 2017 |
||||||||||
Místo dodání / převzetí plnění |
Hlavním místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese: UNEX a.s., Brníčko 1032, 783 91 Uničov; provozovna Olomouc, Řepčínská 35/86, 779 11 Olomouc či sídlo, provozovna, příp. prostory zajištěné vybraným uchazečem dle daného dílčího plnění. |
||||||||||
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|||||||||||
Při hodnocení tohoto číselného kritéria je rozhodující nabídková cena za realizaci vzdělávací aktivity v Kč bez DPH. Za dílčí kritérium se přidělí hodnocení stanovené podle následujícího vzorce:
Cena (nejvýhodnější nabídky) Hodnocení = ------------------------------------------ x 100 x váha vyjádřená desetinným číslem Cena (hodnocené nabídky)
Nejvýhodnější (nejnižší nabídková cena) i „hodnocená nabídka“ je nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity uvedená v Krycím listu nabídky. Váha v % je vyjádřena desetinným číslem a výsledné hodnocení vyjádřeno v bodech.
V tomto dílčím nečíselném kritériu bude hodnocen dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran, ve kterém uchazeč popíše postup k plnění předmětu zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Lépe bude ohodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů z hlediska: Metodiky výuky (tj. do jaké míry jsou metody výuky přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky) Efektivity výukových metod (tj. výukové metody jsou nastavené tak, že účastník na konci kurzu bude schopen, popř. bude umět, tedy prokáže zlepšení pracovního výkonu v návaznosti na zvýšení odbornost a splní cíl vzdělávací aktivity) Způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby (tj. jakým způsobem bude ověřována kvalita provedené výuky a získávána zpětná vazba od účastníků kurzu) Toto subjektivní kritérium, které nelze vyjádřit číselně, bude hodnoceno na základě bodové stupnice 1 až 100 bodů tzn. hodnotící komise přiřadí nabídce takové bodové hodnocení, kterému odpovídá následující tabulka:
Pouze nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, body přiděluje komise jako celek. Za dílčí kritérium se přidělí hodnocení stanovené podle následujícího vzorce: Hodnocení = počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená desetinným číslem Součet všech bodových hodnot jednotlivých nabídek ze všech dílčích kritérií (tj. Nabídková cena za realizaci vzdělávací aktivity v Kč bez DPH a Metodika organizace kurzu) určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Celkové pořadí nabídek bude dáno absolutní hodnotou bodové nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů v rámci součtu všech hodnotících kritérií. V případě rovnosti celkového počtu bodů, bude za výhodnější nabídku považována ta s nižší cenou. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|||||||||||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|||||||||||
Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 50.000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu bude, že toto vzdělávání bylo uskutečněno Uchazeč předloží seznam školitelů spolu s čestným prohlášením, že školitelé mají vzdělání a praktické zkušenosti, které jim umožňují poptávanou vzdělávací aktivitu školit. |
|||||||||||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude obsahovat Krycí list (Příloha č. 3) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. Součástí nabídky bude vyplněný Návrh smlouvy zadavatele (Příloha č. 2), který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Popis plnění zakázky – metodika organizace kurzů. Rozsah vzdělávací aktivity bude stanoven ve vyučovacích hodinách (45 min). Zadavatel stanovil počet účastníků vzdělávacích aktivit jako maximální. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení v korunách českých (bez DPH). |
|||||||||||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na Krycím listu nabídky (Příloha č. 3), uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Uvede informaci, do které DP se hlásí. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivity. Nabídková cena může být měněna pouze se změnou sazby DPH. |
||||||||||
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude jedenkrát na CD ve formátu pdf. Nabídka bude podána v listinné podobě v jednom originálu. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (na základě plné moci od statutárního orgánu). Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou číslovány. Nabídka bude zadavateli doručena v řádně uzavřené obálce, která bude výrazně označena - ,,Nabídka – Zajištění vzdělávání pro UNEX a.s. Dílčí část č. 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16 - Neotevírat“. Obálka bude obsahovat adresu pro odpověď. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. |
||||||||||
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
||||||||||
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
||||||||||
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|||||||||||
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|||||||||||
Další požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||
V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřipouští podání variantního řešení nabídek. Pravidla této výzvy se vztahují na všechny dílčí části této veřejné zakázky, kromě informací v nichž je explicitně stanoven požadavek pro konkrétní dílčí část této veřejné zakázky. |
|||||||||||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), dostupné online na https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767,na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
||||||||||
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.