Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání – software Tebis

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11688

Název zakázky: Zajištění vzdělávání – software Tebis

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s.

Sídlo zadavatele: Wellnerova 1215/1, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Olšanský
  • Telefon: +420587803500
  • E-mail: pavel.olsansky@mmodel.cz

IČ zadavatele: 25551108

DIČ zadavatele: CZ25551108

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Michal Olšanský
  • Telefon: +420731508300
  • E-mail: michal.olsansky@mmodel.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 10. 2017 10:30

Místo pro podání nabídek:
MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s. Wellnerova 1215/1, 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o zajištění specifického vzdělávání pro zaměstnance společnosti MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s. Půjde o školení speciálního softwaru TEBIS v celkové hodinové dotaci 80 hod. pro každého účastníka. Celkem se vzdělávání bude účastnit 7 osob. Zaměření vzdělávání je rozvrženo do několika okruhů a zakončeno bude závěrečnou zkouškou.

 

Délka vyučovací hodiny je 60 min. V průběhu realizace bude výuka probíhat dle stanoveného harmonogramu vždy ve 4 hodinových blocích od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 16:30.

 

Vzdělávání bude zaměřeno na práci se specializovaným softwarovým prostředkem Tebis. Software Tebis, stojící na pomezí CAD a CAM systémů, má modulární koncepci, která umožňuje využít výhody softwaru dle zaměření firmy (zpracovatelský, automobilový průmysl nebo například energetika).

 

Školení bude rozděleno do několika tematických okruhů, které budou postupně představeny kvalifikovaným lektorem v uvedeném softwarovému prostředku. Vzdělávací kurz bude zahrnovat zejména tyto základní okruhy:

–    Modelování v Tebis ve 2D - zobrazení modelů - práce se souřadnými systémy CPLANE, volba souřadných systémů a jejich vazby, atributy prvků a jejich aplikace - modelování tvarů pro různé prvky a jejich editace (12 hod.);

–    Načítání a importování dat v TEBIS (4hod);

–    Post-processing vstupních dat z 3D skenování - filtrace 3D naměřených dat, polygonizace 3D dat a parametry polygonizace, editace dat a parametry editace,  procvičení zpracování dat na různých příkladech, tvorba postprocesoru pro stroje kovo (12 hod);

–    Konverze NC drah z tříosého obrábění do víceosého obrábění  - simulace a verifikace drah s virtuálním modulem stroje, tvorba NC setů a automatizace obráběcích procesů (4 hod);

–    3D hybridní modelování a Reverse Engineering - 3D modelování, polygonální modelování, 3D hybridní modelování - využití a přínosy hybridního modelování (12 hod);

–    3D polygonální a hybridní modelování - import a tvorba polygonálních dat, analýza importovaných dat, editace a oprava analyzovaných dat, kombinace 3D CAD modelu a polygonálních dat, procvičení (12 hod).

–    rekonstrukce 3D dat – analýza tvaru pro segmentaci a topologii rekonstruovaných dat, tvorba drátové geometrie a hranice ploch, editace hraničních křivek ploch, tvorba jednoduchých ploch a trimovaných oblastí ploch, modifikace a editace ploch, procvičení (8 hod).

–    Analýza a tvorba kvalitních ploch - analýza kvality a přesnosti ploch, parametry křivek a ploch, optimalizační kritéria a jejich aplikace na existující plochy, procvičení (4 hod).

–    Obrábění v Tebisu (2,5D obrábění) - pokročilé technologie 3 + 2 obrábění  a úprava dat pro CAM, tvorba knihovny nástrojů, nastavování řezných podmínek a strategií kinematiky nástroje, tvorba konstrukčních prvků pro CAM, strukturování vrstev na modelu (10 hod);

Ověření získaných znalostí bude provedeno zkouškou (praktické zkouška v prostředí softwaru Tebis – 2 hod). Úspěšní absolventi kurzu obdrží certifikát od vzdělávací instituce.

 

Dodavatel kurzu zadavateli bude dodávat v průběhu realizace zakázky dokumentaci k obsahu vzdělávacích kurzů, prezenční listiny a doklady o absolvování, dle vzorů zveřejněných pro projekty OPZ s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání na www.esfcr.cz.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 256704,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
22.11. 2017 – 5.12.2017

Místo dodání / převzetí plnění:
MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s., Brníčko 1032, 783 91 Uničov - Brníčko

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Jako nejvhodnější bude zadavatelem hodnocena nabídka, ve které je uvedena nejnižší nabídková cena.

     

    Uchazeč uvede údaj, který je předmětem hodnocení do Krycího listu a do návrhu Kupní smlouvy. V rámci hodnocení nabídek budou použity informace a údaje uvedené v návrhu Kupní smlouvy uchazeče v jím podané nabídce ve lhůtě pro podání nabídek.

     

    V případě, že bude nabídková cena uchazeče mimořádně nízká, bude zadavatel postupovat v souladu s ust. § 77 (zákona č. 137/2006 Sb. Zákon o veřejných zakázkách). Mimořádně nízká nabídková cena bude posuzována ve vztahu k předmětu zakázky. Při posuzování nabídkové ceny (mimořádně nízké ceny) jednotlivých uchazečů vezme zadavatel pro posouzení a hodnocení nabídek jako podpůrný pomocný ukazatel reálnosti cen v úvahu rovněž průměrnou hodnotu všech nabídkových cen ostatních uchazečů a předpokládanou hodnotu zakázky. Dále bude považována za mimořádně nízkou cenu taková nabídková cena, která bude vzbuzovat oprávněné obavy, zda bude uchazeč schopen za nabídnutou cenu plnit předmět zakázky řádně, včas a v požadované kvalitě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • 1. Základní kvalifikační předpoklady - zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů originálem čestného prohlášení dle Přílohy Výzvy č. 2

     

    2. Profesní kvalifikační předpoklady - uchazeč je povinen předložit:

    výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, je-li v ní uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky – prostá kopie
    živnostenský list nebo výpis z živnostenského rejstříku, nebo výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, certifikátu vydaného správcem systému registru certifikovaných dodavatelů - obsahující předmět podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky – prostá kopie.
    doklady o dosaženém vzdělání budoucího lektora či lektorů, doklady prokazující jejich odbornou způsobilost v dané oblasti, tj. certifikát či osvědčení, dle kterého může vést příslušný kurz

     

    3. Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti - zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil četné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku dle Přílohy Výzvy č. 3.

     

    4. Čestné prohlášení uchazeče o akceptaci zadávacích podmínek - zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil čestné prohlášení o akceptaci zadávacích podmínek dle Přílohy Výzvy č. 4.

     

    Důsledek nesplnění kvalifikace - nesplní-li dodavatel kvalifikaci v požadovaném rozsahu, může být vyloučen z účasti v zadávacím řízení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka s veškerými požadovanými doklady v předepsané formě bude předložena v uzavřené obálce označené „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTEVÍRAT“, dále bude uveden název výběrového řízení „Zajištění vzdělávání – software TEBIS“, název zadavatele a uchazeče.

 

Každý z uchazečů může předložit pouze jednu nabídku.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění zakázky. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění zakázky (poplatky, vedlejší náklady, náklady na dokumenty, pomůcky, apod.) a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná“.

 

Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace veškerých činností souvisejících s plněním předmětu této zakázky při zpracování nabídkové ceny.

 

Nabídková cena bude uvedena v Kč a to:

Nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH).
DPH.

Nabídková cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Případně může zadavatel umožnit elektronické předkládání (v tom případě jsou ovšem povinni použít elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek, a elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Další požadavky zadavatele

 

            1. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky          ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.

            2. Uchazečům nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím         řízení.

3. Nabídky, kopie nabídek ani jednotlivé součásti nabídek uchazečů či vyloučených       uchazečů nebudou vráceny.

            4. Zadavatel stanoví zadávací lhůtu na 90 kalendářních dnů po termínu stanoveném       pro       předložení nabídek. Uchazeči, jejich nabídky nebyly odmítnuty v průběhu zadávacího        řízení, jsou vázáni svou nabídkou po dobu zadávací lhůty. Zadávací lhůta začíná běžet          okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení        zadavatele výběrem nejvhodnější nabídky. Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,     s nimiž může zadavatel v souladu se zákonem uzavřít smlouvu, až do doby uzavření     smlouvy nebo do zrušení zadávacího řízení.

            5. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení bez udání důvodu a to až do doby            podpisu smlouvy.

            6. Dodavatel je povinen po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady            související s plněním zakázky, zejména originální vyhotovení smlouvy včetně jejich   případných dodatků, originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k       realizaci zakázky. Dodavatel se zavazuje umožnit osobám oprávněným k výkonu             kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů.

Obchodní podmínky

  

   Návrh smlouvy

 

Součástí nabídky uchazeče bude návrh „Kupní smlouvy“ podepsané statutárním orgánem nebo osobou příslušně zmocněnou. Originál zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče. Nepodepsaný text smlouvy nebude považován za předložení návrhu.

Smlouva musí obsahovat veškeré náležitosti uvedené v Příloze Výzvy č. 6, jež vychází z pravidel v rámci zadávání zakázek malé hodnoty na služby zadávané v otevřené výzvě uveřejněním výzvy k podávání nabídek na portálu www.esfcr.cz dle aktuálně platného metodického pokynu pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014 – 2020 v Operačním programu zaměstnanost (OPZ).

 

Podmínky pro zrušení zadávacího řízení:  

 

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení před uzavřením smlouvy bez udání důvodu zrušit.

 

Zadavatel je povinen zadávací řízení zrušit v případě, že

ve stanovené lhůtě nebyla podána žádná nabídka
všichni uchazeči byli vyloučeni z účasti v zadávacím řízení
v důsledku podstatné změny okolností, které zadavatel nemohl předvídat a ani je nezpůsobil, pominuly důvody pro pokračování zadávacího řízení
vyhodnocení dodavatelé v pořadí 1-3 odmítnou uzavřít smlouvu nebo neuzavřou smlouvu v době, po kterou jsou svou nabídkou vázáni

 

Způsob, místo a lhůta pro podání nabídek

 

Kompletní a řádně označené nabídky zasílejte doporučeně na adresu: MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s., Brníčko 1032, 783 91 Uničov - Brníčko.

 

nebo předejte osobně na adrese MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s., Brníčko 1032, 783 91 Uničov – Brníčko, k rukám kontaktní osoby Ing. Michala Olšanského.

 

Termín pro podání nabídek - nejpozději 16.10.2017 do 10:30 hod.

 

Na obálce nabídky musí být uvedena adresa, na níž je možno nabídku vrátit. Zadavatel bude doručené nabídky evidovat a přidělí jim pořadové číslo.

 

Na nabídku podanou po uplynutí lhůty pro podání nabídek se pohlíží, jako by nebyla podána a nabídka nebude otevřena. Zadavatel bezodkladně vyrozumí uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

 

Veškeré doklady musí být zpracovány v českém jazyce a vytištěny kvalitním způsobem tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Krycí list nabídky, čestná prohlášení, návrh smlouvy budou podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

 

Místo a datum otevírání obálek

 

Jednotlivé, řádně doručené a označené obálky s nabídkami budou otevírány dne 16.10.2017 v 10.31 v provozovně společnosti MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s., na adrese Brníčko 1032, 783 91 Uničov – Brníčko, za přítomnosti členů hodnotící komise. Půjde o neveřejné otevírání obálek. O vyhodnocení jednotlivých nabídek bude sepsán zápis a následně bude vyrozuměn každý uchazeč/dodavatel.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 256000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MCAE Systems, s.r.o.Knínická 1771/6 664 34 KuřimIČ: 60755431Ing. Aleš Juránek

    Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2017

Datum ukončení: 16. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 10. 2017
 
Aktualizováno: 16. 10. 2017