Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání Teplárna Otrokovice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11758

Název zakázky: Zajištění vzdělávání Teplárna Otrokovice

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 10. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Teplárna Otrokovice a.s.

Sídlo zadavatele: Objízdná 1777, 765 02 Otrokovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Robin Čejka
  • Telefon: +420577649111
  • E-mail: robin.cejka@tot.cz

IČ zadavatele: 29290171

DIČ zadavatele: CZ29290171

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Schäferová
  • Telefon: +420739301356
  • E-mail: jana.schaferova@mciservis.eu

Lhůta pro podání nabídek: 14. 11. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
MCI SERVIS s.r.o., Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytnutí komplexních služeb v oblasti vzdělávání a školení zaměstnanců společnosti Teplárna Otrokovice a.s. Jedná se zejména o zajištění těchto činností:

a) Vzdělávání dle specifikovaných kurzů

b) Zajištění školicích materiálů pro účastníky

c) Zajištění školicích prostor ve vzdálenosti max. 30od sídla zadavatele (dle počtu plánovaných účastníků v jednotlivých kurzech, dostupnost WC)

d) Zajištění potřebné didaktické techniky (flipchart, dataprojektor, notebook apod.)

e) Zajištění občerstvení pro účastníky po dobu školení (dopolední a odpolední přestávka – káva, čaj, voda, drobné občerstvení)

f) Zajištění potřebné dokumentace ke kurzům dle příručky poskytovatele dotace OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotlivými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, certifikáty, dokumenty ke kurzům apod.) – viz www.esfcr.cz

g) Dodržování publicity v rámci školení dle pravidel OPZ

h) Vyhodnocení vzdělávacích aktivit a zpracování zpětné vazby ze školení

i) Vypracování celkového souhrnu školení

Předmět zakázky je rozdělen na 2 částí

Část 1 Měkké a maanžerské dovednosti

Část 2 Účetní, ekonomické a právní kurzy

 Požadavky a specifikace jednotlivých částí zakázky (dále jen „kurzy“) jsou uvedeny v přílohách č. 4A a 4B zadávací dokumentace „Soupis požadovaných služeb, včetně položkového rozpočtu“.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 812900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
02.01.2018 - 31.12.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
maximálně 30 km od sídla zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Podané nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky.

Dílčí kritéria a jejich váha:

a) Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH, váha 30 %

b) Kvalita navržených osnov kurzů, využitelnost pro praxi, váha 30 %

c) Efektivnost metod výuky a způsob evaluace vzdělávání, váha 20 %

d) Organizační zajištění zakázky, váha 20 %

Podrobná pravidla pro hodnocení nabídek jsou uvedena v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobné požadavky na splnění kvalifikací jsou uvedeny v příloze k této výzvě s názvem „Podmínky kvalifikace“.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné podmínky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Podrobné podmínky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Podrobné podmínky na formu nabídky ceny jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu – viz příloha této výzvy „Krycí list nabídky“.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Podrobné podmínky na formu a podání nabídky ceny jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Podrobné podmínky pro poskytování vysvětlení zadávacích podmínek jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (číslo vydání 6, platnost od 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek pouze podpůrně.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 781210.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 - ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o., Kubánské náměstí 1391/11, Vršovice, 100 00 Praha 10, IČ 654 15 612, Mgr. Klára Zumrová

    Datum podpisu smlouvy: 12. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2 - PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o., Zlín, Kudlov 500, PSČ 760 01, IČ 255 68 027, Ing. Libuše Uherková

    Datum podpisu smlouvy: 12. 2. 2018

Datum ukončení: 12. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 10. 2017
 
Aktualizováno: 13. 2. 2018