Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění zahraničních stáží v SRN v rámci projektu „Stáž je můj start“ / Absicherung von Auslandspraktika im Projekt „Das Praktikum ist mein Start“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13511

Název zakázky: Zajištění zahraničních stáží v SRN v rámci projektu „Stáž je můj start“ / Absicherung von Auslandspraktika im Projekt „Das Praktikum ist mein Start“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: bfz o.p.s.

Sídlo zadavatele: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dipl. Ing. Steffen Steinke
  • Telefon: +420355320251
  • E-mail: steffen.steinke@bfz.cz

IČ zadavatele: 27966119

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Kučera
  • Telefon: +420417633240
  • E-mail: kucera@rra.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2020 11:00

Místo pro podání nabídek:
bfz o.p.s., Provaznická 425/16, 350 02 Cheb

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění školicí místnosti a ubytování pro účastníky zahraniční stáže, organizační a mentorská podpora účastníků během zahraniční stáže a zajištění jazykových kurzů německého jazyka pro účastníky stáží v SRN ve městě Norimberk.

Zakázka je členěna na 4 části:

Část VZMR č. 1 - Zajištění ubytování

Část VZMR č. 2 - Zajištění školicí místnosti

Část VZMR č. 3 - Organizační a mentorská podpora

Část VZMR č. 4 - Výuka německého jazyka

Nabídku je možné podat pro jednu nebo pro více částí veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána jako zcela samostatná a to i v samostatné obálce. Nabídky podané v jedné části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na nabídkách podaných v jiných částech veřejné zakázky.

Podrobnější specifikace předmětu plnění je dále specifikováno v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.

Blíže viz ZD a její přílohy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1562470,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Nejzazší termín dokončení plnění zakázky je stanoven na 30.3.2022. Časový harmonogram plnění je stanoven pro každou část zakázky samostatně a je specifikován v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky. Blíže viz ZD a její přílohy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Norimberk (SRN), Plzeňský a Ústecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria jsou stanovena pro každou část zakázky samostatně a jsou podrobně specifikovány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.

Blíže viz ZD a její přílohy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou podrobně popsány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.

Blíže viz ZD a její přílohy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně popsány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.

Blíže viz ZD a její přílohy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena pro každou část zakázky samostatně (v samostatné nabídce).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny je podrobně popsány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.

Blíže viz ZD a její přílohy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku podá účastník v listinné podobě v jednom vyhotovení pro každou část zakázky samostatně dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě. Elektronické podání není možné.Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém, slovenském nebo německém jazyce.Blíže viz ZD a její přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku pro každou část zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Dodatečné dotazy k výběrovému řízení je možné podat písemně, prostřednictvím elektronické pošty na kontaktní osobu ve věci zakázky: Mgr. Jan Kučera, email: kucera@rra.cz.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Účastník výběrového řízení může podat ve výběrovém řízení jen jednu nabídku pro každou část. Účastník, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou (poddodavatelem), jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci v dané části zakázky.

Zadavatel vyloučí účastníka výběrového řízení, který v rámci jedné části zakázky podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

Platební podmínky a smluvní podmínky jsou vymezeny závazným vzorem smlouvy, který je uveden v příloze č. 1 této zadávací dokumentace jednotlivých částí zakázky.

Varianty nabídek se nepřipouští.

Zadavatel zajistil překlad zadávací dokumentace i do německého jazyka, nicméně německou verzi je nutné brát pouze jako orientační, závazná a určující je vždy verze v českém jazyce.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 7. 2020
 
Aktualizováno: 11. 11. 2020