- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění zahraničních stáží v SRN v rámci projektu „Stáž je můj start“ / Absicherung von Auslandspraktika im Projekt „Das Praktikum ist mein Start“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13511
Název zakázky: Zajištění zahraničních stáží v SRN v rámci projektu „Stáž je můj start“ / Absicherung von Auslandspraktika im Projekt „Das Praktikum ist mein Start“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.3.X/0.0/0.0/16_059/0011128 Stáž je můj start příjemce: bfz o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: bfz o.p.s.
Sídlo zadavatele: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb
- Jméno: Dipl. Ing. Steffen Steinke
- Telefon: +420355320251
- E-mail: steffen.steinke@bfz.cz
IČ zadavatele: 27966119
- Jméno: Mgr. Jan Kučera
- Telefon: +420417633240
- E-mail: kucera@rra.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: bfz o.p.s., Provaznická 425/16, 350 02 Cheb
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění školicí místnosti a ubytování pro účastníky zahraniční stáže, organizační a mentorská podpora účastníků během zahraniční stáže a zajištění jazykových kurzů německého jazyka pro účastníky stáží v SRN ve městě Norimberk.
Zakázka je členěna na 4 části:
Část VZMR č. 1 - Zajištění ubytování
Část VZMR č. 2 - Zajištění školicí místnosti
Část VZMR č. 3 - Organizační a mentorská podpora
Část VZMR č. 4 - Výuka německého jazyka
Nabídku je možné podat pro jednu nebo pro více částí veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána jako zcela samostatná a to i v samostatné obálce. Nabídky podané v jedné části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na nabídkách podaných v jiných částech veřejné zakázky.
Podrobnější specifikace předmětu plnění je dále specifikováno v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.
Blíže viz ZD a její přílohy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1562470,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Nejzazší termín dokončení plnění zakázky je stanoven na 30.3.2022. Časový harmonogram plnění je stanoven pro každou část zakázky samostatně a je specifikován v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky. Blíže viz ZD a její přílohy.
Místo dodání / převzetí plnění: Norimberk (SRN), Plzeňský a Ústecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria jsou stanovena pro každou část zakázky samostatně a jsou podrobně specifikovány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.
Blíže viz ZD a její přílohy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou podrobně popsány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.
Blíže viz ZD a její přílohy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně popsány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.
Blíže viz ZD a její přílohy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena pro každou část zakázky samostatně (v samostatné nabídce).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny je podrobně popsány v zadávací dokumentaci jednotlivých částí zakázky.
Blíže viz ZD a její přílohy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku podá účastník v listinné podobě v jednom vyhotovení pro každou část zakázky samostatně dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě. Elektronické podání není možné.Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém, slovenském nebo německém jazyce.Blíže viz ZD a její přílohy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku pro každou část zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Dodatečné dotazy k výběrovému řízení je možné podat písemně, prostřednictvím elektronické pošty na kontaktní osobu ve věci zakázky: Mgr. Jan Kučera, email: kucera@rra.cz.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Účastník výběrového řízení může podat ve výběrovém řízení jen jednu nabídku pro každou část. Účastník, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou (poddodavatelem), jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci v dané části zakázky.
Zadavatel vyloučí účastníka výběrového řízení, který v rámci jedné části zakázky podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Platební podmínky a smluvní podmínky jsou vymezeny závazným vzorem smlouvy, který je uveden v příloze č. 1 této zadávací dokumentace jednotlivých částí zakázky.
Varianty nabídek se nepřipouští.
Zadavatel zajistil překlad zadávací dokumentace i do německého jazyka, nicméně německou verzi je nutné brát pouze jako orientační, závazná a určující je vždy verze v českém jazyce.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_celek.pdf (15. 7. 2020 16:07)
- Příloha č. 1 Výzvy - ZD pro část VZMR č. 1 - Zajištění ubytování.zip (15. 7. 2020 16:07)
- Příloha č. 2 Výzvy - ZD pro část VZMR č. 2 - Zajištění školicí místnosti.zip (15. 7. 2020 16:08)
- Příloha č. 3 Výzvy - ZD pro část VZMR č. 3 - Organizační a mentorská podpora.zip (15. 7. 2020 16:08)
- Příloha č. 4 Výzvy - ZD pro část VZMR č. 4 - Výuka německého jazyka.zip (15. 7. 2020 16:09)
- Zadávací dokumentace celkem_Ausschreibungsunterlagen gesamt.pdf (15. 7. 2020 16:09)
- Anhang Nr. 1 - Ausschreibungsunterlagen für den Teil des VZMR Nr. 1 - Bereitstellung der Unterkunft.zip (15. 7. 2020 16:09)
- Anhang Nr. 2 - Ausschreibungsunterlagen für den Teil des VZMR Nr. 2 - Bereitstellung des Schulungsraumes.zip (15. 7. 2020 16:10)
- Anhang Nr. 3 - Ausschreibungsunterlagen für den Teil des VZMR Nr. 3 - Organisation und Mentorunterstützung.zip (15. 7. 2020 16:10)
- Anhang Nr. 4 - Ausschreibungsunterlagen für den Teil des VZMR Nr. 4 - Schulung der deutschen Sprache.zip (15. 7. 2020 16:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru Část 1.pdf (11. 11. 2020 10:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru Část 2.pdf (11. 11. 2020 10:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru Část 3.pdf (11. 11. 2020 10:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru Část 4.pdf (11. 11. 2020 10:33)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.