- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Základní školení Solid Edge
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12665
Název zakázky: Základní školení Solid Edge
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 2. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ELTEP s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nerudova 1034,537 01 Chrudim
- Jméno: Libor Novotný - jednatel
- Telefon: +420777910563
- E-mail: info@eltep.cz
IČ zadavatele: 27507301
DIČ zadavatele: CZ27507301
- Jméno: Štěpánka Stryková
- Telefon: +420777910572
- E-mail: s.strykova@eltep.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 3. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: ELTEP s.r.o., Nerudova 1034, 537 01 Chrudim
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem zakázky je školení pro jednoho zaměstnance v problematice: CAD 3D modelování. Kurz zaměřený na:
- úvod do prostředí SOLID EDGE, modelování a skicování;
- Základní tělesa a operace, modelování pomocí konstrukčních prvků, parametry modelu, editace;
- Tvorba plechových součástí, rozvin plechových součásti, import/export;
- Skládání sestav, modelování v kontextu sestavy, tvorba rozpadů sestav;
- Tvorba výkresové dokumentace, kusovníky, tabulky, kótování, tvorba razítka;
- Závěrečná zkouška.
Celková plánovaná časová náročnost kurzu je 40 hodin (včetně času na vykonání závěrečné zkoušky, kdy za jednu časovou jednotku se považuje 60 minut).
Vzdělávací aktivita je určena pro 1 zaměstnance. Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníka.
Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 12000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je 1/2 března až duben 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti a na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a poskytované kvality (viz níže).
· Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
· Ostatní kritéria, která nebudou hodnocena, ale v případě shody k nim bude přihlédnuto:
· úroveň servisních služeb včetně technické pomoci
· podmínky a lhůta dokončení plnění
· technická úroveň znalostí
uživatelská přístupnostPožadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (Příloha č.2)
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- Čestné prohlášení o způsobilosti lektora/lektorů
Výše požadované doklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě kopií.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Cenová nabídka musí mít písemnou formu a obsahovat níže uvedené údaje:
- Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny - Krycí list nabídky viz Příloha č. 1
- Předmět plnění
- Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
- Platební podmínky (zadavatel preferuje platbu na fakturu se splatností)
- Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
- Místo plnění smlouvy
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Celá nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.
- Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
- Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
- Celková cena bude zahrnovat školení 1 zaměstnance v rozsahu 40 hodin.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_Příloha č.1_Krycí list nabídky.docx (20. 2. 2019 08:48)
- 02_příloha č.2_Čestné prohlášení.docx (20. 2. 2019 08:48)
- Výzva k podání nabídky.pdf-1 (20. 2. 2019 10:17)
- CCF_000066.pdf (7. 3. 2019 09:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 12000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AXIOM TECH s.r.o., Kamenná 2525, 760 01 Zlín; 48533955
Datum podpisu smlouvy: 7. 3. 2019
Datum ukončení: 7. 3. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.