- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Základní stupeň k získání licence CPL
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12412
Název zakázky: Základní stupeň k získání licence CPL
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 7. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: ELMONTEX a.s.
Sídlo zadavatele: Vratimovská 335/69, Kunčičky, 718 00 Ostrava
- Jméno: Miroslav Kašík
- Telefon: +420596237123
- E-mail: elmontex@elmontex.cz
IČ zadavatele: 47155086
DIČ zadavatele: CZ47155086
- Jméno: Martin Lubojacký
- Telefon: +420605297797
- E-mail: martin.lubojacky@elmontex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: ELMONTEX a.s., Gen. Fajtla 373, 742 51 Mošnov, K rukám Martina Lubojackého
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který zajistí přípravu a realizaci vzdělávací aktivity Základní stupeň k získání CPL pro zaměstnance společnosti ELMONTEX a.s. včetně závěrečné zkoušky a vydání průkazu způsobilosti obchodního pilota vrtulníku
Poznámka:
VH = vyučovací hodina 45 minut
H = 60 minut
NSK – Národní soustava kvalifikace
Název vzdělávacího programu: Základní stupeň k získání licence CPL
Rozsah a specifikace:
Celkový počet výukových hodin: min. 147 hodin
- Výuka celkem min. 147 (145 hodin + 2 hodiny zkouška), z toho:
- teorie min. 100 VH (1 VH = 45 minut)
- praxe min. 45 VH (1 H = 60 minut)
- Závěrečná zkouška min. 2 H (1 H = 60 minut)
Výstup vzdělávací aktivity:
Získání kvalifikace – průkazu pilota (pilotní průkaz) na vrtulník
Získání licence CPL pro zaměstnance
Cílová skupina:
Počet účastníků školení: 1 osoba
Pracovní zařazení: Elektronik pro letecká zařízení
Místo realizace: V místě a na letišti vybraného dodavatele (v místě a na letišti, kde bude mít dodavatel k dispozici vhodný vrtulník pro daný kurz
Předpokládaný termín realizace: 9/ 2018 – 10/ 2018
Obsah vzdělávací aktivity:
Teorie:
- Letecké právo a postupy ATC
- Obecná znalost letadla
- Přístroje
- Elektro & Radio
- Letová výkonnost a plánování
- Lidská výkonnost
- Meteorologie
- Navigace
- Provozní postupy
- Základy letu
- Komunikace
Praxe: Letová praxe na vrtulníku Robinson 44
Podmínkou plnění zakázky je provedení školení a závěrečné zkoušky na vrtulníku Robinson 44 a oprávnění školitele školit piloty v požadovaném rozsahu vydané Úřadem pro civilní letectví ČR, a to jak v době podání nabídky, tak i po celou dobu její realizace a ukončení vzdělávání. Další podmínkou je uvedení vrtulníku Robinson 44 v provozní specifikaci oprávnění školitele vydaném Úřadem pro civilní letectví.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 365000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září - říjen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: V místě a na letišti vybraného dodavatelem. Letiště s dostupným specifikovaným letounem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena jediné hodnotící kritérium
- Bude vybrána nabídka s nejnižší cenou, která splní všechny požadavky dle dokumentace nabídky této Výzvy. Rozhoduje cena bez DPH (u dodavatelů – plátců DPH), resp. cena s DPH (u dodavatelů – neplátců DPH).
- Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy za vzdělávací aktivitu pro 1 účastníka v rozsahu min. 147 VH celkem.
- Nabídková cena bude obsahovat: Všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, vč. cestovného, nákladů na ubytování lektorů, přípravy podkladů pro realizaci vzdělávací aktivity, zajištění povinné publicity dané projektem, přípravy a dodání výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení a pilotního průkazu – licence účastníkovi. Cena obsahuje rovněž pronájem letounu vč. všech letištních poplatků.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
- Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)
- Kopie registrace Úřadu pro civilní letectví o oprávnění provádění školit piloty v daném rozsahu a pro daný typ letounu platná v době podání, nabídky a v době trvání zakázky, tedy platná minimálně do 31. 10. 2018
- Doložení alespoň 2 referenci – realizace zakázky obdobného charakteru (v oblasti technického vzdělávání) s minimálním objemem 100000 Kč bez DPH a s termínem realizace v posledních 5 letech ode dne podání nabídky
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka musí být zhotovena v jazyce českém a dodána zadavateli zakázky písemně ve dvou vyhotoveních
- Každé vyhotovení nabídky musí mít číslované listy a musí být provázáno tak, aby byla znemožněna nekontrolovaná manipulace s nabídkou
- Součástí nabídky musí být i návrh Smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem s uvedením platebních podmínek: Platba na základě vystavené faktury, splatnost minimálně 21 dnů.
- Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy vzdělávací aktivitu pro 1 účastníka v rozsahu min. 147 hodin celkem.
Nabídková cena obsahuje všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, včetně pronájmu letounu, letištních poplatků a dalších nákladů spojených s provozem letounu během kurzu. Cena obsahuje i další náklady školitele - cestovné, nákladů na ubytování, přípravy vzdělávací aktivity, přípravy výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání licence obchodního pilota.
Cena bude uvedena jako konečná v členění cena bez DPH / cena vč. DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ELMONTEX ZD VR CPL Vrtulnik final.pdf (18. 7. 2018 21:38)
- ELMONTEX CPL Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o výsledku hodnocení_výběru new.pdf (16. 8. 2018 16:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 361000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MADO - air s.r.o.Velešovice 202PSČ 68301IČ 29301149
Datum podpisu smlouvy: 15. 8. 2018
Datum ukončení: 15. 8. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.