- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zavádění age managementu do firemní praxe - Koyo Bearings Česká republika
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12599
Název zakázky: Zavádění age managementu do firemní praxe - Koyo Bearings Česká republika
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 2. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009618 Zavádění age managementu do firemní praxe - Koyo Bearings Česká republika příjemce: Koyo Bearings Česká republika s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Koyo Bearings Česká republika s.r.o.
Sídlo zadavatele: Pavelkova 253/5, Bystrovany, 779 00, okres Olomouc
- Jméno: Petr Novák, Pavel Frais
- Telefon: +420585126505
- E-mail: sekretariat@jtekt.com
IČ zadavatele: 26418495
DIČ zadavatele: CZ26418495
- Jméno: Kateřina Kramplová Kasparová
- Telefon: +420734695732
- E-mail: katerina.kramplova@jtekt.com
Lhůta pro podání nabídek: 6. 3. 2019 10:15
Místo pro podání nabídek: Koyo Bearings Česká republika s.r.o., Pavelkova 253/5, 779 00 Bystrovany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky se rozumí realizace vybraných opatření vyplývajících z AGE MANAGEMENT AUDITU zpracovaného ve společnosti KOYO Bearings Česká republika s.r.o.
Zakázka je rozdělena na 3 části, přičemž účastníci jsou oprávněni podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, popřípadě na jejich libovolnou kombinaci nebo na všechny části veřejné zakázky. Nabízenou část však musí nabídnout kompletně. Nabídky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, na každou část je tedy nutné podat samostatnou nabídku.
Části zakázky:
Část 01: Vzdělávací programy pro management zaměřené na problematiku a koncept „Age managementu“
Část 02: Zpracování ergonomických auditů a sestavení návrhů opatření za účelem snížení lokální svalové zátěže, předcházení vážným zdravotním komplikacím a zvýšení komfortu zaměstnanců na vybraných pracovištích
Část 03: Péče o zdraví zaměstnanců a prevence nemoci z povolání
Podrobná specifikace jednotlivých částí je uvedena v příloze Výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1008000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Informace uvedeny v zadávacích podmínkách
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání/převzetí plnění je Koyo Bearings Česká republika s.r.o., Pavelkova 253/5, Bystrovany, 779 00 Olomouc. Pro vzdělávací aktivity vymezené částí 01 této zakázky mohou být dále místem dodání prostory zajištěné zadavatelem na území města Olomouce. Zadavatel umožňuje před podáním nabídky prohlídku v místě realizace. Termíny a bližší informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Pravidla pro hodnocení nabídek v jednotlivých částech VZ jsou detailně uvedena v přiložených zadávacích podmínkách.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele v jednotlivých částech VZ jsou detailně uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Informace jsou uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Informace jsou uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Další informace jsou součástí přiložených zadávacích podmínek
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Způsob uvedení informací je blíže popsán v přiložených zadávacích podmínkách.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Bližší údaje jsou uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.
Další požadavky na zpracování nabídky: Nedílnou součástí tohoto oznámení o vyhlášení výběrového řízení jsou přiložené zadávací podmínky a další přílohy zadavatele.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek - KOYO Age management 12.02.2019 podepsana.pdf (12. 2. 2019 11:01)
- ZD Koyo Age management 12.02.2019.zip (12. 2. 2019 11:01)
- AM - Vysvetleni zadavaci dokumentace 01 ze dne 20.2.2019.pdf (20. 2. 2019 13:44)
- AM - Vysvetleni zadavaci dokumentace 02 ze dne 26.2.2019.pdf (26. 2. 2019 12:15)
- Rozhodnuti o vylouceni uchazece - cast 02 - 12.03.2019.pdf (12. 3. 2019 08:19)
- Oznameni o vysledku - cast 02 - 12.03.2019.pdf (12. 3. 2019 08:19)
- Oznameni o vysledku - cast 03 - 18.03.2019.pdf (18. 3. 2019 12:39)
- Oznameni o vysledku - cast 01 - 20.03.2019.pdf (20. 3. 2019 09:49)
- Koyo AM 2019 - Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - cast 01.pdf (9. 5. 2019 13:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 504000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 01 - ALAVIA EDUCATION s.r.o., Sládkova 372/8, 702 00 Ostrava, IČ 04579356
Datum podpisu smlouvy: 9. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 03 - Monika Navrátilová, DiS., Loučany 721, 783 44 Náměšť na Hané, IČ 07939396
Datum podpisu smlouvy: 10. 5. 2019
Zrušené části zakázky: Část 02 - zrušena
Datum ukončení: 10. 5. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.