Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zavádění age managementu do firemní praxe - Koyo Bearings Česká republika

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12599

Název zakázky: Zavádění age managementu do firemní praxe - Koyo Bearings Česká republika

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 2. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Koyo Bearings Česká republika s.r.o.

Sídlo zadavatele: Pavelkova 253/5, Bystrovany, 779 00, okres Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Novák, Pavel Frais
  • Telefon: +420585126505
  • E-mail: sekretariat@jtekt.com

IČ zadavatele: 26418495

DIČ zadavatele: CZ26418495

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Kramplová Kasparová
  • Telefon: +420734695732
  • E-mail: katerina.kramplova@jtekt.com

Lhůta pro podání nabídek: 6. 3. 2019 10:15

Místo pro podání nabídek:
Koyo Bearings Česká republika s.r.o., Pavelkova 253/5, 779 00 Bystrovany

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky se rozumí realizace vybraných opatření vyplývajících z AGE MANAGEMENT AUDITU zpracovaného ve společnosti KOYO Bearings Česká republika s.r.o.

Zakázka je rozdělena na 3 části, přičemž účastníci jsou oprávněni podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, popřípadě na jejich libovolnou kombinaci nebo na všechny části veřejné zakázky. Nabízenou část však musí nabídnout kompletně. Nabídky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, na každou část je tedy nutné podat samostatnou nabídku.

Části zakázky:

Část 01: Vzdělávací programy pro management zaměřené na problematiku a koncept „Age managementu“
Část 02: Zpracování ergonomických auditů a sestavení návrhů opatření za účelem snížení lokální svalové zátěže, předcházení vážným zdravotním komplikacím a zvýšení komfortu zaměstnanců na vybraných pracovištích
Část 03: Péče o zdraví zaměstnanců a prevence nemoci z povolání

Podrobná specifikace jednotlivých částí je uvedena v příloze Výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1008000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Informace uvedeny v zadávacích podmínkách

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání/převzetí plnění je Koyo Bearings Česká republika s.r.o., Pavelkova 253/5, Bystrovany, 779 00 Olomouc. Pro vzdělávací aktivity vymezené částí 01 této zakázky mohou být dále místem dodání prostory zajištěné zadavatelem na území města Olomouce. Zadavatel umožňuje před podáním nabídky prohlídku v místě realizace. Termíny a bližší informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pravidla pro hodnocení nabídek v jednotlivých částech VZ jsou detailně uvedena v přiložených zadávacích podmínkách.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele v jednotlivých částech VZ jsou detailně uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Informace jsou uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Informace jsou uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Další informace jsou součástí přiložených zadávacích podmínek

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Způsob uvedení informací je blíže popsán v přiložených zadávacích podmínkách.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Bližší údaje jsou uvedeny v přiložených zadávacích podmínkách.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Nedílnou součástí tohoto oznámení o vyhlášení výběrového řízení jsou přiložené zadávací podmínky a další přílohy zadavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 504000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 01 - ALAVIA EDUCATION s.r.o., Sládkova 372/8, 702 00 Ostrava, IČ 04579356

    Datum podpisu smlouvy: 9. 5. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 03 - Monika Navrátilová, DiS., Loučany 721, 783 44 Náměšť na Hané, IČ 07939396

    Datum podpisu smlouvy: 10. 5. 2019

Zrušené části zakázky: Část 02 - zrušena

Datum ukončení: 10. 5. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 2. 2019
 
Aktualizováno: 13. 5. 2019