Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

ZJEDNODUŠENÉ PODLIMITNÍ ŘÍZENÍ NA DODÁVKY ZBOŽÍ V OBLASTI IT POTŘEB 2017

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11411

Název zakázky: ZJEDNODUŠENÉ PODLIMITNÍ ŘÍZENÍ NA DODÁVKY ZBOŽÍ V OBLASTI IT POTŘEB 2017

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Člověk v tísni, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Praha 2, Šafaříkova 24

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Kamenický
  • Telefon: +420777787912
  • E-mail: jan.kamenicky@clovekvtisni.cz

IČ zadavatele: 25755277

DIČ zadavatele: CZ25755277

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marek Vozka
  • Telefon: +420777787864
  • E-mail: marek.vozka@clovekvtisni.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
Praha 2, Šafaříkova 24

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je uzavření rámcových dohod na jednotlivé části zakázky – dodávky zboží popsaného v jednotlivých částech zakázky.

Není-li dále v této zadávací dokumentaci výslovně stanoveno jinak, platí, že zadávací dokumentace se v plném rozsahu vztahuje na všechny části veřejné zakázky totožně.

Zakázka je rozdělena na tyto části:

 

Počítače        – předpokládaná hodnota části zakázky 3 200 000 Kč bez DPH
Ostatní           - předpokládaná hodnota části zakázky 1 300 000 Kč bez DPH

 

Předmětem zakázky v každé z uvedených částí bude uzavření rámcové dohody s několika dodavateli.

Veřejné zakázky na základě rámcové dohody budou zadávány postupem s obnovením soutěže.

Postup výběru dodavatele na základě rámcové dohody: Zadavatel bude postupovat podle § 135 ZZVZ, konkrétně bude na dílčí zakázky vyhlašovat tzv. minitendry prostřednictvím elektronického tržiště.

V každé části zadavatel vymezil (v Příloze č. 3 této zadávací dokumentace) „Koš“ výrobků, které nejčastěji nakupuje. Koš obsahuje typové výrobky, které zadavatel nakupoval v uplynulém období popř. již ví, že bude nakupovat v období trvání zakázky. Zároveň nelze vyloučit, že zadavatel bude v období trvání zakázky požadovat i výrobky s odlišnými technickými specifikacemi, popř. i jiné výrobky spadají pod předmět veřejné zakázky.

Uchazeči mohou podat nabídky v obou částech zakázky či jen v jedné části. Vždy jsou však povinni podat nabídku na celý Koš výrobků v dané části zakázky, v opačném případě bude nabídka posouzena jako neúplná a bude vyřazena.

Výrobky v Koši jsou specifikovány uvedením jejich minimálních (též zkráceně min.) parametrů (není-li výslovně uvedeno, že jde o parametr maximální – též zkráceně max.), které musí výrobky nabídnuté uchazečem splňovat, v opačném případě bude nabídka vyřazena. Je-li u některých parametrů výslovně uvedena možnost volby mezi splněním několika alternativních parametrů, stačí, když uchazeč splní (a uvede) jen jednu ze zadavatelem definovaných alternativ. (např. je-li stanoveno, že výrobek musí mít výkon definovaný buď "dvoujádrovým procesorem s 2,1GHz min." anebo "min. počtem … bodů dosaženým v benchmarkovém testu").

Ke každému požadovanému typovému výrobku musí uchazeč nabídnout jeden konkrétní výrobek, popř. několik výrobků, pokud zadavatel v Příloze č. 3 požaduje několik variant (např. notebook se stejnými parametry výkonu a s různými variantami velikosti displeje).

U jednotlivých výrobků v Příloze č. 3 je uvedeno odhadované množství (orientační počet kusů) výrobků, které zadavatel předpokládá pořídit za dobu trvání rámcové dohody. Toto odhadované množství vychází zejména z rozsahu dodávek stejného či podobného druhu v období předcházejícího zahájení zadávacího řízení, jakož i z aktuálně známé potřeby budoucích dodávek zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo odebrat zboží v menším či větším rozsahu podle svých aktuálních potřeb. Dodavatel však musí být schopen dodat zboží minimálně v rozsahu orientačního množství jednotlivých výrobků uvedeného v Příloze č. 3.

Zadavatel se zavazuje v části A. uzavřít rámcovou dohodu s prvními 6 uchazeči, tzn. uchazeči, jejich nabídkové ceny budou nejnižší. Bude-li počet hodnocených nabídek nižší než 6, uzavře zadavatel rámcovou dohodu se všemi uchazeči, jejichž nabídky budou hodnoceny, minimální počet uchazečů potřebný k uzavření rámcové dohody jsou 3.

Zadavatel se zavazuje v části B. uzavřít rámcovou dohodu s prvními 6 uchazeči, tzn. uchazeči, jejich nabídkové ceny budou nejnižší. Bude-li počet hodnocených nabídek nižší než 6, uzavře zadavatel rámcovou dohodu se všemi uchazeči, jejichž nabídky budou hodnoceny, minimální počet uchazečů potřebný k uzavření rámcové dohody jsou 3.

Ceny, které uchazeči uvedou k výrobkům nabízeným v jejich nabídce, budou pro uchazeče závazné jakožto maximální možné ceny. Bude-li zadavatel na základě uzavřené rámcové dohody poptávat dílčí zakázku obsahující výrobky specifikované v Příloze č. 3 této zadávací dokumentace, bude uchazeč povinen takový výrobek nabídnout za cenu nepřesahující cenu uvedenou v nabídce (Příloha č. 3).

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.10. 2017 – 30.9. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele: Šafaříkova 24, 120 00 Praha 2 pobočka Praha: Vítkova 24, 186 00 Praha 8 náměstí 14. října 1275/3, 150 00 Praha 5 pobočka Kladno: Kročehlavská 1311, 272 01 Kladno pobočka Plzeň: Mikulášské náměstí 17, 326 00 Plzeň pobočka Liberec: Jablonecká 8/31, 460 05 Liberec Pionýrů 976/15, 460 06 Liberec – Rochlice pobočka Karlovy Vary: Blahoslavova 18/5, 360 01 Karlovy Vary Nádražní 544, 356 01 Sokolov pobočka Bílina: Teplická 555, 418 01 Bílina pobočka Chomutov: Nerudova 1, 430 01 Chomutov pobočka Ústí nad Labem: Prokopa Diviše 1605/5, 400 01 Ústí nad Labem Matiční 182, 400 07 Ústí nad Labem pobočka Olomouc: Litovelská 14, 779 00 Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Podmínky kvalifikace

    Předpokladem hodnocení nabídky uchazeče v tomto zadávacím řízení je splnění kvalifikace dále uvedené. Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.

    Základní způsobilost

    Splnění základních způsobilosti podle § 74 ZZVZ je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení, které je Přílohou č. 1 této zadávací dokumentace a dalšími doklady uvedenými v § 75 ZZVZ.

    Dodavatel, který je zapsán v seznamu kvalifikovaných dodavatelů, může prokázat splnění základní způsobilosti výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Prokázat splnění základní způsobilosti je rovněž možné předložením certifikátu vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

    Profesní způsobilost

    Splnění profesní způsobilosti podle § 77 ZZVZ je uchazečem prokázáno předložením výpisu uchazeče z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

    Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

    Technické podmínky

    Technické podmínky zadavatele týkající se jednotlivých částí zakázky jsou uvedeny v popisu těchto částí, viz Příloha č. 3 této zadávací dokumentace. Požadavky tam uvedené jsou pro dodavatele závazné.

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Způsob podání nabídky

Nabídky lze podávat:

- v listinné podobě prostřednictvím držitele poštovní licence, kurýrní službou nebo osobním předáním na adresu sídla zadavatele, a to v pracovních dnech v čase 9:00 – 17:00 (resp. poslední den do času, kdy končí lhůta pro podání nabídky)

- v elektronické podobě prostřednictvím zadavatelem stanoveného elektronického nástroje – Národního elektronického nástroje (NEN) https://nen.nipez.cz

 

Pokyny pro zpracování nabídky

Zadavatel požaduje podat nabídku ve lhůtě pro podání nabídek dle následujících požadavků:

Titulní list
Zřetelné označení částí zakázky, v nichž uchazeč podává nabídku
Identifikace uchazeče v tomto členění:

obchodní název (firma)
právní forma
sídlo
IČ, DIČ
jméno osoby (osob) oprávněných jednat jménem či za uchazeče vč. dokladů prokazujících toto oprávnění
adresa pro doručování, liší-li se od sídla, kontaktní údaje – zejména jméno kontaktní osoby, telefon a e-mail

Příslušné doklady k prokázání základní způsobilosti dle čl. 4.1. této zadávací dokumentace.
Příslušný doklad prokazující splnění profesní způsobilosti.
Samotná nabídka vyplněná do tabulky, která je Přílohou č. 3 této zadávací dokumentace; v případě nabídky v listinné podobě tuto tabulku vyplněnou totožně jako ve vytištěné verzi uchazeč současně přiloží v elektronické podobě (soubor .xls či .xlsx) na nosiči - CD-R či DVD-R
Podepsaný návrh rámcové dohody, a to zvlášť ke každé části zakázky, v níž uchazeč podává nabídku, a to ve znění, které je Přílohou č. 2 této zadávací dokumentace. Uchazeč nesmí v dohodách provádět jiné změny než doplnění identifikačních údajů uchazeče.
Eventuálně další údaje a podklady požadované zadavatelem v této zadávací dokumentaci, vztahující se k posuzování a hodnocení nabídek (včetně originálů nebo kopií požadovaných dokladů).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

V dané části zakázky uchazeč vyplní typy nabízených výrobků včetně jejich základních parametrů tak, aby bylo zřejmé, že splňují minimální zadavatelem požadované parametry, a dále jejich cenu bez DPH.

Jestliže je u některého výrobku uvedena maximální možná cena, je povinen uchazeč nabídnout výrobek s cenou, která nebude přesahovat maximální možnou cenu. Toto pravidlo platí obdobně v případě, že je některý ze zadavatelem požadovaných parametrů výrobku (např. hmotnost) či dílčích hodnotících kritérií omezen jako maximální či minimální možný.

V těch částech zakázky, v nichž jsou v Příloze č. 3 uvedeny orientační počty kusů výrobků, bude cena výrobku nabídnutého dodavatelem vynásobena orientačním počtem kusů tohoto výrobku.

Takto získané ceny zadavatel sečte a získá tak výslednou cenu, která je předpokládanou orientační cenou, jakou by zadavatel v dané části zakázky za zboží zaplatil.

Výsledná cena je nabídkovou cenou stanovenou pro účely hodnocení v dané části zakázky. Nabídková cena je cena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána: a) v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a výrazným označením „NEOTEVÍRAT“, nebob) v elektronické podobě prostřednictvím zadavatelem stanoveného elektronického nástroje – Národního elektronického nástroje (NEN) https://nen.nipez.cz

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Písemná žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena nejpozději 7 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídky. Současně doručí vysvětlení včetně znění žádosti (bez identifikace žadatele) všem ostatním uchazečům a současně je zveřejní na profilu zadavatele.Zadavatel může poskytnout uchazečům vysvětlení k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Zadavatel je oprávněn během lhůty k podávání nabídek změnit či doplnit zadávací dokumentaci; pokud to povaha doplnění nebo změny zadávací dokumentace vyžaduje, zadavatel současně přiměřeně prodlouží lhůtu pro podání nabídek. Všechny změny či doplnění zadavatel zašle vyzvaným uchazečům a současně je zveřejní na profilu zadavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Lhůta dodání

Dodavatel je povinen dodat zboží ve lhůtě pro dodání, která bude stanovena zadavatelem vždy v rámci objednávky či v rámci výzvy k podání nabídky na dílčí zakázku.

"Lhůtou pro dodání" se rozumí počet pracovních dnů od uzavření smlouvy na dílčí zakázku do dodání zboží zadavateli (nebude-li lhůta v konkrétním případě zadavatelem stanovena jinak). "Dodáním zboží" se rozumí okamžik, kdy má zadavatel možnost zboží fyzicky převzít od dodavatele či přepravní společnosti, a to v místě zadavatelem určeném při objednávce zboží.

Cena dopravy

Dodavatel je povinen u objednávek zboží v hodnotě 5.000,- Kč bez DPH (za jednu objednávku) či více neúčtovat zadavateli cenu dopravy. Při objednávce zboží v hodnotě pod 5.000,- Kč bez DPH je dodavatel oprávněn účtovat zadavateli cenu dopravy ve výši max. 100,- Kč za jednu objednávku resp. za cenu nižší, pokud podle svých obchodních podmínek účtuje cenu nižší.

Fakturace

Platba za zboží bude probíhat bezhotovostním převodem na bankovní účet na základě dodavatelem vystavených faktur. Zadavatel neposkytuje zálohy. Faktury budou zadavateli předávány společně se zbožím. Faktury musí obsahovat veškeré údaje vyžadované právními předpisy. Splatnost faktur bude minimálně 21 dnů ode dne předání zadavateli. Úhrady budou prováděny v české měně.

Zákaznická podpora a záruka

Dodavatel je povinen poskytnout zadavateli na dodané zboží záruční dobu v minimální délce stanovené pro jednotlivé výrobky v Příloze č. 3. Není-li zde minimální délka záruční doby stanovena, pak v záruční době dodavatelem standardně poskytované (a dodržující příslušné právní předpisy týkající se délky záruční doby).

Další podmínky

Veškeré zboží nabízené dodavatelem musí splňovat požadavky kladené na ně příslušnými právními předpisy, zejména z hlediska bezpečnosti, označení, balení, návodu k použití atd.

Dále jsou některé podmínky zadavatele uvedeny v návrhu rámcové dohody na jednotlivé části zakázky. Návrh dohody je Přílohou č. 2 této zadávací dokumentace.

 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Výše zméněné projekty nejsou součástí tohoto výběrového řízení. Nákupy IT techniky proběhnou na základě výběrového řízení, které bylo vyhlášeno 24.11.2017. Toto výběrové řízení bylo rovněž zveřejněno na stránkách esfcr.cz.

Datum ukončení: 24. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 8. 2017
 
Aktualizováno: 5. 12. 2017