- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zkvalitnění života lidí s postižením - asistenti v rámci projektu „Žít normálně"
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13625
Název zakázky: Zkvalitnění života lidí s postižením - asistenti v rámci projektu „Žít normálně"
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 9. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0016001 Žít normálně příjemce: Moravskoslezský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj
Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava
- Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky
- Telefon: +420595622917
- E-mail: veronika.lesakova@msk.cz
IČ zadavatele: 70890692
DIČ zadavatele: CZ70890692
- Jméno: Ing. Veronika Lesáková, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: +420595622917
- E-mail: veronika.lesakova@msk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 10. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: NEN: https://nen.nipez.cz/profil/MSK
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je realizace služeb pro osoby se zdravotním postižením, a to formou podpory asistentů v oblasti pracovního uplatnění a smysluplného trávení volného času v návaznosti na využívání přirozených zdrojů v komunitě. Budou tak podpořeni klienti, kteří žijí v nových komunitních službách, které vznikly z procesu transformace v Moravskoslezském kraji. Úmyslem je podporovat člověka tak, aby byl co nejvíce samostatný, využíval všech dostupných zdrojů, které mu komunita nabízí, a žil životem srovnatelným s vrstevníky.
- Výběr asistentů
- Vzdělávání asistentů
- Realizace podpory asistenty
- Zajištění supervize asistentů
Bližší informace jsou uvedeny v příloze č. 1 obchodních podmínek.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1980000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: ode dne nabytí účinnosti smlouvy do 31. 5. 2022, blíže viz Obchodní podmínky
Místo dodání / převzetí plnění: Moravskoslezský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejnižší nabídkové ceny (váha 100%).
Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny bez DPH v Kč, a to cena bez DPH (v případě plátce DPH) a cena (v případě neplátce DPH) uvedená dodavatelem v čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy.
Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH po nejvyšší. V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí bude nejvhodnější nabídka vybrána losem. Losování proběhne za účasti dodavatelů, v místě a čase, o kterém bude zadavatel informovat min. 3 pracovní dny předem.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobně uvedeno v příloze - Výzva k podání nabídky
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobně uvedeno v příloze - Výzva k podání nabídky
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobně uvedeno v příloze - Výzva k podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána pouze v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN, a to na adrese profilu zadavatele url: https://nen.nipez.cz/profil/MSK.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.
Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky - podpis.pdf (15. 9. 2020 10:28)
- Zadávací dokumentace.zip (15. 9. 2020 10:28)
- VZD č. 1 - podpis.pdf (23. 9. 2020 12:54)
- 079 Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (26. 10. 2020 17:50)
- 079 Oznámení o zrušení VZ .pdf (26. 10. 2020 17:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: blíže viz Oznámení o zrušení VZ
Datum ukončení: 26. 10. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.