- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování pasportů majetku města
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12223
Název zakázky: Zpracování pasportů majetku města
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007381 Ostrov - optimalizace postupů ve veřejné správě příjemce: Město Ostrov
Název/obchodní firma zadavatele: Město Ostrov
Sídlo zadavatele: Jáchymovská 1, 363 01 Ostrov
- Jméno: Ing. Josef Železný
- Telefon: +420602287749
- E-mail: jzelezny@ostrov.cz
IČ zadavatele: 00254843
DIČ zadavatele: CZ00254843
- Jméno: Bc. Filip Haferník
- Telefon: +420595170938
- E-mail: hafernik@ppe.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 4. 2018 12:00
Místo pro podání nabídek: Viz zadávací dokumentace
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zpracování pasportů na pozemcích ve vlastnictví zadavatele na katastrálním území Ostrov nad Ohří, Dolní Žďár, Horní Žďár, Hluboký, Vykmanov, Maroltov, Květnová, Kfely a Mořičov. Jednotlivé pasporty budou obsahovat informace zejména o stanovištích na separovaný a směsný komunální odpad, městském mobiliáři, dětských hřištích, odpadkových koších, zeleni, místních komunikacích, cyklostezkách, dopravním značení, apod., a budou kompatibilní se systémem MISYS. Bližší specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 2 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1074000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Viz zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: Viz zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny analogicky dle § 114 odst. 2 ZZVZ. Nabídky budou hodnoceny analogicky dle § 119 ZZVZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na jednu nabídku: Viz zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení ZZVZ.
Soubory ke stažení:
- ZD OST11.pdf (28. 3. 2018 20:25)
- D1 - Vysvětlení, změna a doplnění zadávací dokumentace.pdf (12. 4. 2018 17:22)
- D1 - Vysvětlení, změna a doplnění zadávací dokumentace - Příloha č. 1.zip (12. 4. 2018 17:23)
- S0 - Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele.pdf (4. 5. 2018 12:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 639000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ENVIPARTNER, s.r.o. Vídeňská 55, 639 00 Brno - Štýřice IČO: 28358589 OOJ: JUDr. Radomír Salvet, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 17. 5. 2018
Datum ukončení: 17. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.