Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování Plánu udržitelné městské mobility Karlovy Vary

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11903

Název zakázky: Zpracování Plánu udržitelné městské mobility Karlovy Vary

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Karlovy Vary

Sídlo zadavatele: Moskevská 21, Karlovy Vary, PSČ 361 20

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: KGS legal s.r.o., advokátní kancelář
  • Telefon: +420733648681
  • E-mail: verejnezakazky@kgslegal.cz

IČ zadavatele: 00254657

DIČ zadavatele: CZ00254657

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Pavlína Stracheová
  • Telefon: +420353151163
  • E-mail: p.stracheova@mmkv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2018 13:30

Místo pro podání nabídek:
Moskevská 21, Karlovy Vary, PSČ 361 20

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je vytvoření dokumentu „Plán udržitelné městské mobility Karlovy Vary (dále též, s využitím anglické zkratky „sustainable urban mobility plan“, SUMP) a jehož hlavním cílem projektu je:

Zvýšit efektivnost výkonu veřejné správy Statutárního města Karlovy Vary v oblasti strategického plánovaní mobility a udržitelnosti dopravy na území města.

Dílčími cíli projektu jsou:

  • Analyzovat současnou situaci, problémy a potřeby v oblasti mobility v Karlových Varech zahrnující všechny způsoby a formy dopravy v celém území, včetně dopravy veřejné a soukromé, osobní a nákladní, motorizované a nemotorizované, pohybu a parkování
  • Navrhnout komplexní, vnitřně provázaná a synergická řešení v oblasti plánovaní rozvoje (udržitelné) mobility a dopravy ve městě
  • Zvýšit míru koordinace při plánování rozvoje (udržitelné) mobility a dopravy ve městě
  • Zapojit do plánování rozvoje mobility a dopravy relevantní subjekty včetně veřejnosti ve městě a zlepšit spolupráci města s nimi
  • Naplnit v praxi požadavky orgánů EU (zejména Evropské komise) a ČR na plánování udržitelné mobility ve městech a principy tohoto plánování
  • Zajistit potřebnou dokumentaci pro čerpání finančních prostředků z OP Doprava ze strany města

Statutární město Karlovy Vary podalo dne 11. 4. 2016 žádost o dotaci na projekt „Strategické plánování udržitelné městské mobility v Karlových Varech“, reg. č. projektu: CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002839 do Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“) – výzva č. 33. Projekt je mimo jiné zaměřen na podporu strategického řízení, zlepšení řízení kvality a managementu rozvoje organizace, zvýšení transparentnosti fungování organizace. Cílem projektu je vytvoření kvalitního strategického dokumentu „Plán udržitelné městské mobility Karlovy Vary“, jehož součástí bude Generel dopravy ve městě Karlovy Vary. SUMP bude řešit mobilitu ve městě komplexně ve vazbě na potřeby obyvatel, návštěvníků a podnikatelské sféry s cílem zlepšit kvalitu života ve městě a zvýšit efektivnost výkonu veřejné správy Magistrátu města Karlovy Vary v oblasti strategického plánování mobility a udržitelnosti dopravy na území města (bližší specifikace zakázky v příloze č. 4).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.1.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Moskevská 21, Karlovy Vary, PSČ 361 20

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritéria hodnocení

    Základním hodnotícím kritériem pro zadání (hodnocení) veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky s dílčími hodnotícími kritérii:

    Kritérium                                                                              Váha dílčího kritéria

    Nabídková cena celkem v Kč bez DPH                                     60%

    Kvalita a odborná úroveň návrhu realizace předmětu plnění    40%

     

    Váha kritérií

    Pro hodnocení nabídek použije zadavatel bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce bude dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

     

    Jednotlivým dílčím kritériím jsou zadavatelem stanoveny váhy v procentech podle jejich důležitosti pro konkrétní zadávací řízení tak, že jejich součet je celkem 100.

  • Metoda hodnocení

    Hodnotící kritérium nabídková cena

    Při hodnocení ceny bude za nejvhodnější nabídku považována ta, která nabídne nejnižší hodnotu. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, jež vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší nabídková cena k hodnocené nabídce.

     

    Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

    ----------------------------------------------------------------- x 100 x 0,6

    Nabídková cena hodnocené nabídky v Kč bez DPH

     

    Hodnotící kritérium Kvalita a odborná úroveň návrhu realizace předmětu plnění

    Pro hodnocení tohoto kritéria bude použita bodová stupnice 1až 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnotící kritérium bude posuzovat zadavatel dle svých odborných znalostí a zkušeností získaných během realizace zakázek obdobného charakteru.

    Dodavatel v nabídce předloží návrh realizace plnění zakázky dle požadované struktury, který bude hodnocen podle kritérií dle následující tabulky:

     

    Popis podkritérií a způsobu hodnocení

    (minimální počet bodů za každé podkritérium = 1)

    Podkritérium č. 1 - Kvalita navržené metodiky, postupů a procesů (Max. počet bodů - 45)

Nejlépe bude hodnocena nabídka, která bude mít kvalitně navrženou metodiku, bude popsána výstižně, srozumitelně a jednoznačně. Za nejvhodnější bude považována nabídka, ve které bude uveden podrobně popis a ukázku metody zpracování veřejné zakázky, t.j. textové a grafické zobrazení metodiky řešení SUMP a GD. Z předloženého popisu metody musí být patrná forma, podrobnost a grafický design, a to včetně ukázek na vhodném mapovém podkladu v odpovídajícím měřítku. Tato technická úroveň nabídnutého plnění („know how“ uchazeče) má být vyjádřena na obecné bázi, resp. vztahovat se k libovolné lokalizaci (nikoli „šitá“ na Karlovy Vary). Klade se důraz na technickou kvalitu, stupeň podrobnosti zpracování v rámci daného měřítka, grafickou čitelnost a přehlednost textové, tabulkové a výkresové dokumentace.

 Podkritérium č. 2 - Návrh postupu realizace zakázky z časového hlediska (Max. počet bodů - 35)

Nejlépe bude hodnocena nabídka, která bude obsahovat nevhodnější způsob tvorby Plánu udržitelného rozvoje města a Generelu dopravy z časového hlediska ve vazbě na předmět veřejné zakázky. Za vhodnější z pohledu časového hlediska bude považován návrh, v němž jednotlivé kroky na sebe logicky a efektivně navazují, na jednotlivé kroky je počítáno s adekvátním časovým prostorem bez toho, aniž by docházelo ke zbytečným prodlením, jehož harmonogram pracuje s přiměřenou časovou rezervou pro případ nahodilých potíží nezaviněných uchazečem.

Podkritérium č.3 - Adekvátnost/vhodnost navržených postupů a procesů ve vztahu k předmětu zakázky u obsahového hlediska (Max. počet bodů - 10)

Nejlépe bude hodnocena nabídka, která bude obsahovat nejvhodnější způsob tvorby Plánu udržitelné městské mobility a Generelu dopravy z obsahového hlediska ve vazbě na předmět veřejné zakázky. Za vhodnější z pohledu obsahového hlediska bude považován návrh, jenž nejlépe prokáže znalost místních specifik a realizace v místních podmínkách, orientaci v jeho problematikách, a tato v návrhu zohlední.

Podkritérium č.4 - Vhodnost plánu komunikace a rozsah výstupu (Max. počet bodů - 10)

Uchazeč popíše plán komunikace s veřejností, odbornou veřejností a se zadavatelem, nastavení komunikačních kanálů a předloží plán reportingu o průběhu zakázky s ohledem na provázanost s navrženým detailním harmonogramem. Nejlépe bude hodnocena nabídka, která bude obsahovat profesionální, flexibilní a efektivní plán komunikace se všemi zúčastněnými stranami.

 

Celkový max. počet bodů za kvalitu a odbornou úroveň návrhu realizace předmětu plnění - 100

 

Vzorec pro výpočet:

 

            Počet bodů hodnocené nabídky

100 x ------------------------------------------------------------ x váha kritéria vyjádřená des. číslem (0,4)

            Počet bodů nejvýše ohodnocené nabídky

 

Jako vítězná bude ta nabídka, která dostala nevyšší počet bodů.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel pro účely veřejné zakázky požaduje prokázání kvalifikace v níže uvedeném rozsahu:

Základní způsobilost podle ustanovení § 74 zákona

Způsobilým dle ustanovení § 74 odst. 1 zákona není dodavatel, který:

  • byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
  • je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce písm. a) výše splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) výše splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) výše splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu, či pobočka závodu české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) výše splňovat osoby uvedené v ustanovení § 74 odst. 2 zákona a vedoucí pobočky závodu.

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením

  • výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. a) zákona,
  • potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. b) zákona,
  • písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. b) zákona,
  • písemného čestného prohlášení ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. c) zákona,
  • potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. d) zákona,
  • výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. e) zákona.

Dodavatelé mohou k prokázání základní způsobilosti dle ustanovení § 74 odst. 1 písm. a) – f) zákona použít čestné prohlášení, které je přílohou č. 3 této zadávací dokumentace.

Profesní způsobilost podle ustanovení § 77 odst. 1 a 2 zákona

Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:

  • výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
  • dokladu, že je dodavatel oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, a to minimálně v rozsahu právních předpisů v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, tedy konkrétně Zprostředkování obchodu a služeb nebo Testování, měření, analýzy a kontroly nebo Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků;
  • dokladu, že je dodavatel odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím obor způsobilost zabezpečuje, je-li pro plnění veřejné zakázky odborná způsobilost jinými právními předpisy vyžadována:
  • osvědčení o autorizaci v oboru dopravní stavby – rozsah specializace doprava nekolejová (ID00, TD02, SD02), které vydává Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů

Doklady k prokázání profesní způsobilosti nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi jeho sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.

Ekonomická kvalifikace podle ustanovení § 78 zákona

Zadavatel nepožaduje, aby dodavatel prokazoval ekonomické kvalifikační předpoklady.

Technická kvalifikace podle ustanovení § 79 zákona

K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel v souladu s ustanovením § 79 odst. 2 zákona požaduje:

Seznam významných služeb

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

Ze seznamu významných služeb a z osvědčení objednatele musí vyplývat, že dodavatel realizoval:

alespoň 2 dokončené projektové práce stejného nebo obdobného charakteru (projektovými pracemi stejného nebo podobného charakteru se rozumí zpracování plánů udržitelné městské mobility, dopravních generelů -koncepcí a dopravních modelů) provedené pro obce s minimálně 30 tis. obyvateli

Dokončenou projektovou prací se rozumí dokončené a řádně předané dílo (projekt), které je způsobilé ke sjednanému účelu.

Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu služeb, ve kterém musí být u jednotlivých služeb uvedeny minimálně následující údaje:

  • název objednatele,
  • specifikace provedených služeb,
  • finanční objem v Kč bez DPH,
  • doba a místo provedení projektových prací.

Zadavatel v souladu s ustanovením § 79 odst. 4 zákona stanovuje, že dodavatel může k prokázání splnění kritéria kvalifikace „Seznam významných služeb“ dle ustanovení § 79 odst. 2 písm. b) zákona použít služby, které poskytl společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění služby podílel.

Rovnocenným dokladem k prokázání kritéria „Seznam významných služeb“ ve smyslu ustanovení § 79 odst. 2 písm. b) je zejména smlouva s objednatelem a doklad o uskutečnění plnění dodavatele.

Ve smyslu ustanovení § 79 odst. 2 písm. c) seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména techniků či technických útvarů zajišťujících kontrolu jakosti, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Součástí seznamu musí být:

  • 1 x vedoucí realizačního týmu – VŠ  vzdělání, zkušenosti v oblasti dopravního plánování min. 5 let a profesní zkušenosti s poskytováním poradenských služeb v rámci realizace min. 2 zakázek obdobného charakteru, tj. zpracování koncepce, strategie nebo plánování dopravy (vč. prognózy intenzit IAD nebo MHD) v obci s min. 30 tis. obyvateli a
  • 1x autorizovaná osoba – architekt pro urbanismus a územní plánování

           a) autorizace „architekt“ (se všeobecnou působností) s číselným označením A.0 nebo 

           b) autorizace architektura s číselným označením A.1 nebo

           c) autorizace územní plánování s číselným označením A.2 „autorizovaný urbanista“

  • 1 x autorizovaný inženýr
  • 1 x specialista v oblasti dopravy – VŠ vzdělání technického směru, obor dopravní inženýrství, autorizace ČKAIT v oboru dopravní stavby, zkušenosti s realizací projektových prací v oblasti dopravního plánování min. 3 roky a profesní zkušenosti s poskytováním odborných technických služeb v rámci realizace min. 2 zakázek obdobného charakteru, tj. na zpracování koncepce, strategie nebo plánování dopravy (vč. prognózy intenzit IAD nebo MHD) v obci s min. 30 tis. obyvateli a
  • 1 x specialista v oblasti životního prostředí – VŠ vzdělání přírodovědeckého nebo technického směru, zkušenosti v oblasti modelování a vyhodnocování negativních vlivů dopravy na životní prostředí min. 3 roky a
  • 1 x specialista v oblasti sociologie – VŠ vzdělání, obor sociologie a zkušenosti v oblasti provádění výzkumů veřejného mínění min. 3 roky a
  • 1 x specialista v oblasti marketingu – VŠ vzdělání, obor marketing a komunikace, zkušenosti v oblasti komunikace s veřejností a uvádění produktů na trh min. 3 roky.

Nejvyšší dosažené vzdělání příslušných osob účastník prokáže kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Praxi v oboru osob účastník prokáže předložením kopií samostatných strukturovaných životopisů, které budou vlastnoručně podepsány osobou, ke které se životopis vztahuje.

Pro odstranění pochybností zadavatel uvádí, že je možné, aby jedna osoba plnila více funkcí, pokud jedna osoba splňuje touto zadávací dokumentací stanovené podmínky.

Výše uvedené skutečnosti účastník doloží seznamem těchto osob, kopií dokladu o jejich nejvyšším dosaženém vzdělání, kopií osvědčení o autorizaci specialisty v oblasti dopravy a zároveň doložením jejich samostatných strukturovaných životopisů (ve strukturovaných životopisech budou viditelně vyznačeny texty týkající se zkušeností vedoucího týmu a specialistů v příslušných oblastech uvedených výše).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku je dodavatel povinen podat písemně pouze v listinné podobě, a to v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Zpracování Plánu udržitelné městské mobility Karlovy Vary“ a s viditelným označením „Neotvírat“.

Nabídka bude dodavatelem předložena v originále a jedné kopii v souladu se zadávacími podmínkami.

Nabídka a doklady k prokázání kvalifikace musí být včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh svázány do jednoho svazku. Svazek musí být na první straně označen názvem veřejné zakázky a obchodní firmou či názvem a sídlem dodavatele a údajem o tom, zda se jedná o originál nebo kopii.

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce, není-li v zadávací dokumentaci stanoveno jinak. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musejí být podepsány statutárním orgánem dodavatele. V případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie jejího zmocnění doloženo v nabídce.

Veškeré doklady musí být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Všechny listy svazku doporučuje očíslovat průběžnou číselnou řadou počínající číslem 1. Posledním listem každého svazku musí být prohlášení dodavatele, v němž se uvede celkový počet všech listů ve svazku.

Dodavatel jako součást nabídky předloží CD (CD-R, CD+R, CD-RW), případně DVD (DVD-R, DVD+R, DVD-RW), které bude obsahovat nabídku v digitální podobě (soubor *.pdf, *. doc(x), *. xls(x), *.xml apod.). Nosič musí být označen identifikačními údaji dodavatele a názvem zakázky.

Nabídku je možné podat pouze k celému rozsahu veřejné zakázky.

Zadavatel pro přehlednost doporučuje níže uvedené řazení nabídky a dokladů k prokázání splnění kvalifikace dodavatele:

  • Krycí list – Dodavatel použije Přílohu č. 2 zadávací dokumentace. Krycí list bude opatřený razítkem a podpisem oprávněné osoby (osob) dodavatele, v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve veřejném rejstříku nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů.
  • Obsah – nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel listů u jednotlivých oddílů (kapitol).
  • Smlouva
  • Doklady prokazující základní způsobilost
  • Doklady prokazující profesní způsobilost
  • Doklady prokazující technickou kvalifikaci
  • Popřípadě další dokumenty požadované zadávací dokumentací.
  • Prohlášení o počtu listů

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena nesmí přesáhnout částku předpokládané hodnoty, tedy částky 2 900.000,- Kč bez DPH. Pokud bude nabídková cena dodavatele vyšší, jedná se o nesplnění podmínek dle této zadávací dokumentace vedoucích k vyloučení dodavatele z další účasti v zadávacím řízení.

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za kompletní splnění předmětu veřejné zakázky, a to absolutní částkou v českých korunách bez DPH.

Nabídková cena stanovená dodavatelem v souladu se zadávací dokumentací za kompletní splnění veřejné zakázky je cenou nejvýše přípustnou, konečnou a pro dodavatele závaznou.

Nabídkovou cenu uvede dodavatel též v Krycím listu nabídky, který tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace, a to v členění bez DPH, výši DPH a s DPH. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku je dodavatel povinen podat písemně pouze v listinné podobě, a to v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Zpracování Plánu udržitelné městské mobility Karlovy Vary“ a s viditelným označením „Neotvírat“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit, pokud takové vysvětlení, případně související dokumenty, uveřejní na profilu zadavatele, a to nejméně 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek.Pokud se vysvětlení zadávací dokumentace týká částí zadávací dokumentace, které se neuveřejňují podle ustanovení § 96 odst. 2 zákona, odešle je nebo předá zadavatel všem dodavatelům, kteří podali žádost o příslušné části zadávací dokumentace. V takovém případě se odstavec 1 výše nepoužije.Pokud o vysvětlení zadávací dokumentace písemně požádá dodavatel, zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace tohoto dodavatele. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůty podle odstavce 1 výše. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůty podle odstavce 1 výše.Písemná žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena Zástupci zadavatele na adresu: KGS legal s.r.o., advokátní kancelář, Národní 416/37 110 00 Praha 1 nebo na email verejnezakazky@kgslegal.cz

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2270000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Udimo spol. s r.o.Sokolská tř. 8,702 00 OstravaIČ: 44740069Ing. Pavel Roháč

    Datum podpisu smlouvy: 8. 3. 2018

Zrušené části zakázky: nebyly

Datum ukončení: 8. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 11. 2017
 
Aktualizováno: 2. 8. 2018