- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zvýšení kapacity sociální služby azylové domy v Jihočeském kraji
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10898
Název zakázky: Zvýšení kapacity sociální služby azylové domy v Jihočeském kraji
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 12. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Jihočeský kraj
Sídlo zadavatele: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
- Jméno: Mgr. Jiří Zimola, hejtman Jihočeského kraje, +420 386 720 492, zimola@kraj-jihocesky.cz
IČ zadavatele: 70890650
DIČ zadavatele: CZ70890650
- Jméno: Mgr. Lenka Sládková, projektový a finanční manažer, Mgr. Beata Dušková Pryk, projektový a finanční manažer
- Telefon: +420 724 775 598, +420 386 720 776, +420 386 720 775
- E-mail: sladkova@kraj-jihocesky.cz, duskova@kraj-jihocesky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 12. 2016 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku lze poslat doporučenou poštovní zásilkou nebo kurýrní službou na adresu Krajský úřad - Jihočeský kraj, Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Mgr. Beata Dušková Pryk, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice nebo podat osobně na podatelnu Jihočeského kraje (U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, č. dveří 1 039), otevírací doba podatelny: pondělí a středa: 8,00 - 17,00 hodin, úterý a čtvrtek: 8,00 - 16,00 hodin, pátek: 8,00 - 14,00 hodin.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1408800,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Městský ústav sociálních služeb Strakonice, Jezerní 1281, 386 01 Strakonice, IČ: 70828334
Datum podpisu smlouvy: 15. 2. 2017
Datum ukončení: 15. 2. 2017
Veškeré podrobnosti k zakázce viz soubory ke stažení:
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.