Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Výpočetní technika II – Úřad práce v Olomouci
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 4459
Název zakázky: Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Výpočetní technika II – Úřad práce v Olomouci
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 3. 2010
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/13.00061 Na svém základu můžete stavět příjemce: Úřad práce v Olomouci
- CZ.1.04/2.1.00/13.00046 Dítě není překážkou příjemce: Úřad práce v Olomouci
- CZ.1.04/2.1.00/13.00071 Šance pro středoškoláky příjemce: Úřad práce v Olomouci
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce v Olomouci
Sídlo zadavatele: Vejdovského 4, 779 00 Olomouc - Hodolany
- Jméno: -
IČ zadavatele: 00576166
DIČ zadavatele: -
- Jméno: Mgr. Martina Štainerová
- Telefon: 950 141 330
- E-mail: martina.stainerova@ol.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 3. 2010 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka bude doručena v zalepené obálce označené identifikací uchazeče na adresu zadavatele (podatelna Úřadu práce v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc – Hodolany) v úředních hodinách, nejpozději do 10:00 hodin dne 22.03.2010 Na obálce bude uvedeno velkými písmeny „NEOTVÍRAT“ a označení, že se jedná o: „Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Výpočetní technika II – Úřad práce v Olomouci“.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodání výpočetní techniky pro projekty RIP realizované v programovacím období 2007 – 2013. Jedná se o tyto RIP – „Dítě není překážkou“, „Na svém základu můžete stavět“, „Na skok!“ a „Šance pro středoškoláky“.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 152500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání této zakázky je stanovena na dobu od nabytí platnosti Kupní smlouvy do doby splnění dodávky veškerého zařízení specifikovaného v bodě 1.1 této zadávací dokumentace, nejdéle však do 31.12.2010.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je pověřený Úřad práce v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc nebo tř. Kosmonautů 8 (budova AB centra), 779 00 Olomouc – dle upřesnění zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno na základě nejnižší nabídkové ceny.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: - základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona, - profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona, Specifikace požadavků a doklady pro její doložení jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Předložená nabídka musí být zpracována v českém jazyce, v jednom originále a v jedné kopii, v písemné podobě s dodržením v dokumentaci uvedeného věcného členění a doložením všech požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Předložená nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ (verze 1.3), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Uchazeč předloží písemný návrh Kupní smlouvy, který bude podepsán oprávněnou osobou. Do návrhu uchazeč zapracuje obchodní podmínky uvedené v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- priloha-1-nabidkovy-list.xls (28. 4. 2016 19:57)
- priloha-c.-4-specifikace-nabizene-vypocetni-techniky.doc (28. 4. 2016 19:57)
- priloha-c.2-kryci-list_1_2.doc (28. 4. 2016 19:57)
- zd-vypocetni-technika_1.doc (28. 4. 2016 19:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: UNNI Trading, s.r.o.
IČ: 27802221
DIČ: -
Sídlo: Na Letné 57, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Patrik Gaj
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: AutoCont a.s.
IČ: 47676795
DIČ: CZ47676795
Sídlo: Koželužská 31, 772 00 Olomouc - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 13. 4. 2010