Zpět

Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Výpočetní technika II – Úřad práce v Olomouci

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4459

Název zakázky: Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Výpočetní technika II – Úřad práce v Olomouci

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 3. 2010

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce v Olomouci

Sídlo zadavatele: Vejdovského 4, 779 00 Olomouc - Hodolany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: -

IČ zadavatele: 00576166

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martina Štainerová
  • Telefon: 950 141 330
  • E-mail: martina.stainerova@ol.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 3. 2010 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude doručena v zalepené obálce označené identifikací uchazeče na adresu zadavatele (podatelna Úřadu práce v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc – Hodolany) v úředních hodinách, nejpozději do 10:00 hodin dne 22.03.2010 Na obálce bude uvedeno velkými písmeny „NEOTVÍRAT“ a označení, že se jedná o: „Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Výpočetní technika II – Úřad práce v Olomouci“.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání výpočetní techniky pro projekty RIP realizované v programovacím období 2007 – 2013. Jedná se o tyto RIP – „Dítě není překážkou“, „Na svém základu můžete stavět“, „Na skok!“ a „Šance pro středoškoláky“.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 152500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání této zakázky je stanovena na dobu od nabytí platnosti Kupní smlouvy do doby splnění dodávky veškerého zařízení specifikovaného v bodě 1.1 této zadávací dokumentace, nejdéle však do 31.12.2010.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je pověřený Úřad práce v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc nebo tř. Kosmonautů 8 (budova AB centra), 779 00 Olomouc – dle upřesnění zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno na základě nejnižší nabídkové ceny.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: - základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona, - profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona, Specifikace požadavků a doklady pro její doložení jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Předložená nabídka musí být zpracována v českém jazyce, v jednom originále a v jedné kopii, v písemné podobě s dodržením v dokumentaci uvedeného věcného členění a doložením všech požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Předložená nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ (verze 1.3), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč předloží písemný návrh Kupní smlouvy, který bude podepsán oprávněnou osobou. Do návrhu uchazeč zapracuje obchodní podmínky uvedené v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: UNNI Trading, s.r.o.
    IČ: 27802221
    DIČ: -
    Sídlo: Na Letné 57, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Patrik Gaj
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: AutoCont a.s.
    IČ: 47676795
    DIČ: CZ47676795
    Sídlo: Koželužská 31, 772 00 Olomouc

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 13. 4. 2010


 
Uveřejněno: 8. 3. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016