Vzdělávání pro konkurenceschopnost ThyssenKrupp Ferrosta
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8927
Název zakázky: Vzdělávání pro konkurenceschopnost ThyssenKrupp Ferrosta
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00989 Vzdělávání pro konkurenceschopnost ThyssenKrupp Ferrosta příjemce: ThyssenKrupp Ferrosta,s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: ThyssenKrupp Ferrosta, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Praha 8 Karlín, Křižíkova 36a/237, PSČ 186 00
- Jméno: Ing. Róbert Villim Mail: villim@thyssenkrupp-ferrosta.cz Tel.: +420 281 096 130
IČ zadavatele: 49097016
DIČ zadavatele: CZ49097016
- Jméno: Olga Krajčíková
- Telefon: +420 281 096 121
- E-mail: krajcikova@thyssenkrupp-ferrosta.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2013 16:43
Místo pro podání nabídek: Praha 8 Karlín, Křižíkova 36a/237, PSČ 186 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Realizace vzdělávacích aktivit, včetně poskytnutí studijních materiálů vztahujících se ke kurzům všem účastníkům, případně zajištění technického vybavení. Podrobná specifikace obsahu zakázky a další podmínky pro plnění zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.
Zakázka je vyhlášena s možností dílčího plnění:
Část 1 = obecné vzdělávání
Část 2 = specifické vzdělávání
Část 3 = jazykové vzdělávání
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1408098,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září 2013 - duben 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Praha 8 Karlín, Křižíkova 36a/237, PSČ 186 00
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena – váha 30% Komplexnost nabídky – váha 10 % Metodika a obsah seminářů – váha 20 % Kvalita studijních materiálů – váha 10 % Aplikovatelnost do praxe – 20 % Kvalita analýzy konkrétních potřeb před zahájením projektu – 10 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Viz zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Soubory ke stažení:
- priloha-2-vzdelavaci-plan-tkf-pro-vr-jazykove.pdf (1. 5. 2016 02:35)
- priloha-2-vzdelavaci-plan-tkf-pro-vr-obecne.pdf (1. 5. 2016 02:35)
- priloha-2-vzdelavaci-plan-tkf-pro-vr-specificke.pdf (1. 5. 2016 02:35)
- priloha-3-smlouva-o-poskytovani-sluzeb-final.pdf (1. 5. 2016 02:35)
- vyzka-k-podani-nabidek-tkf.pdf (1. 5. 2016 02:35)
- zd-tkf.pdf (1. 5. 2016 02:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Vzhledem k změně v počtu zaměstnanců zadavatele, spadajících do cílové skupiny projektu, zadavatel dospěl k závěru, že tímto jsou zde dány ve smyslu ust. § 84 odst. 2 písm. e) ZVZ důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval a rozhodl o jeho zrušení v rozmezí všech jeho 3 částí.
Datum ukončení: 19. 8. 2013