Zpět

Vzdělávání pro konkurenceschopnost ThyssenKrupp Ferrosta

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8927

Název zakázky: Vzdělávání pro konkurenceschopnost ThyssenKrupp Ferrosta

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ThyssenKrupp Ferrosta, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Praha 8 Karlín, Křižíkova 36a/237, PSČ 186 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Róbert Villim Mail: villim@thyssenkrupp-ferrosta.cz Tel.: +420 281 096 130

IČ zadavatele: 49097016

DIČ zadavatele: CZ49097016

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Olga Krajčíková
  • Telefon: +420 281 096 121
  • E-mail: krajcikova@thyssenkrupp-ferrosta.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2013 16:43

Místo pro podání nabídek:
Praha 8 Karlín, Křižíkova 36a/237, PSČ 186 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Realizace vzdělávacích aktivit, včetně poskytnutí studijních materiálů vztahujících se ke kurzům všem účastníkům, případně zajištění technického vybavení. Podrobná specifikace obsahu zakázky a další podmínky pro plnění zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.

Zakázka je vyhlášena s možností dílčího plnění:

Část 1 = obecné vzdělávání

Část 2 = specifické vzdělávání

Část 3 = jazykové vzdělávání  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1408098,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Září 2013 - duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha 8 Karlín, Křižíkova 36a/237, PSČ 186 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena – váha 30% Komplexnost nabídky – váha 10 % Metodika a obsah seminářů – váha 20 % Kvalita studijních materiálů – váha 10 % Aplikovatelnost do praxe – 20 % Kvalita analýzy konkrétních potřeb před zahájením projektu – 10 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Viz zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Vzhledem k změně v počtu zaměstnanců zadavatele, spadajících do cílové skupiny projektu, zadavatel dospěl k závěru, že tímto jsou zde dány ve smyslu ust. § 84 odst. 2 písm. e) ZVZ důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval a rozhodl o jeho zrušení v rozmezí všech jeho 3 částí.

Datum ukončení: 19. 8. 2013


 
Uveřejněno: 1. 8. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016