- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o. v oblasti personalistiky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14176
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o. v oblasti personalistiky
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2023
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: MD ELEKTRONIK spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov
- Jméno: Ing. VÁCLAV KRÁL, jednatel; Ing. PETR BAKAJ, prokurista
- Telefon: +420377198856
- E-mail: petr.bakaj@md-elektronik.cz
IČ zadavatele: 45352585
DIČ zadavatele: CZ45352585
- Jméno: Ing. Slavěna Langová
- Telefon: +420377198856
- E-mail: slavena.langova@md-elektronik.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 5. 2023 10:00
Místo pro podání nabídek: MD ELEKTRONIK, spol. s r.o., Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace níže uvedených odborných školení v oblasti personalistiky (dále jen vzdělávacích aktivit) pracovníků společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r. o. vedoucích k prohloubení jejich kvalifikace v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále jen POVEZ II), reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.
Zakázka je rozdělena na 2 dílčí části:
Personalistika, self-discovery & development pro střední a TOP management
43 osob (5 skupin)
Výuka: 54 hodin (1h=60min),
Závěrečná zkouška: 1h (60 min)
Personální řízení a HR development procesy pro Line Leadery
18 osob (2 skupiny)
Výuka: 39 hodin (1h=60min),
Závěrečná zkouška: 1h (60 min)
Bližší informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1360000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.6.2023 - 31.10.2023
Místo dodání / převzetí plnění: Informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena s váhou 40%
- Kvalita nabízeného plnění s váhou 60%
Bližší informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Profesní způsobilost
- Údaje o majetkové struktuře
- Technická způsobilost
Bližší informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Bližší informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek MD ELEKTRONIK.pdf (17. 5. 2023 15:07)
- Příloha 1- Zadávací dokumentace MD ELEKTRONIK.pdf (17. 5. 2023 15:07)
- Příloha 2 - Čestné prohlášení - vzor MD ELEKTRONIK spol. s r.o..docx (17. 5. 2023 15:07)
- Příloha 3 - Krycí list - vzor MD ELEKTRONIK spol. s r.o..docx (17. 5. 2023 15:08)
- Příloha 4 - Smlouva s dodavatelem - vzor MD ELEKTRONIK spol. s r.o..docx (17. 5. 2023 15:08)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (22. 5. 2023 14:56)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 2.pdf (26. 5. 2023 14:24)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 3.pdf (26. 5. 2023 14:24)
- Oznámení o výsledku hodnocení č. 1.pdf (29. 5. 2023 15:08)
- Oznámení o výsledku hodnocení č. 2.pdf (29. 5. 2023 15:08)
- Oznámení o podpisu smlouvy č.1.pdf (30. 5. 2023 13:38)
- Oznámení o podpisu smlouvy č.2.pdf (30. 5. 2023 13:39)
- Oznámení o pozdním doručení nabídky.pdf (1. 6. 2023 15:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1360000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LASERneedle CZ s.r.o., Alej Svobody 1397/29a, 323 00 Plzeň, IČO: 29085268
Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2023
Datum ukončení: 30. 5. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.