Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti ZVU POTEZ a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6339

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti ZVU POTEZ a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: ZVU POTEZ, a..s.

Sídlo zadavatele: Pražská třída 322, 500 04 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zdenek Kupsa, personální ředitel kupsa@zvupotez.cz tel: 777782374

IČ zadavatele: 25267141

DIČ zadavatele: CZ25267141

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing.Jiří Flídr, předseda představenstva
  • Telefon: 495823390
  • E-mail: flidr@zvupotez.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 2. 2011 14:00

Místo pro podání nabídek:
ZVU POTEZ, a.s., Pražská třída 322, 500 04 Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zavedení procesních změn ve výrobě, zlepšení ekonomiky firmy a zlepšení vnitrofiremní komunikace a kultury pomocí vzdělávání pracovníků v měkkých i tvrdých dovednostech.

 Cílovou skupinou jsou zaměstnanci firmy ZVU POTEZ a.s.

 Všechny aktivity jsou směřovány k tomu, aby se účastníci dokonale připravili na procesní změny ve výrobě, naučili se používat moderní metody řízení a dokázali je předat dál svým podřízeným. Dále je cílem snížení ztrát ve výrobě a rozšíření obchodního působení firmy.

 Vzdělávání je rozděleno do bloků podle zaměření na cílovou skupinu, obsah a metodiky vzdělávání. Bloky obsahují jednotlivé kurzy, počty osob a délku trvání kurzu ve dnech.

Podrobný popis předmětu zakázky – viz. zadávací dokumentace

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1985000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění zakázky bude probíhat v období únor 2011 – 31.10. 2012

Místo dodání / převzetí plnění:
ZVU POTEZ, a.s., Pražská třída 322, 500 04 Hradec Králové

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena – váha 20% 2. Metody vzdělávání a kvalita výukových materiálů - váha 30 % 3. Způsob poskytnutí zpětné vazby a hodnocení účastníků – váha 20% 4. Organizační a technické zajištění zakázky – váha 30% Podrobný popis kritérií viz. zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Podrobný popis dalších kvalifikačních požadavků viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
Součástí výzvy k podávání nabídek je přiložená zadávací dokumentace. Uchazeč se zavazuje uskutečňovat propagaci v souladu s nařízením Rady (ES) č. 1083/200 6 a nařízením Komise (ES) č. 1828/2006, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, a pravidly stanovenými prováděcími manuály OP LZZ.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Centrum andragogiky s.r.o zast. Mgr. Marií Jírů

Pořadí zúčastněných nabídek:

1

Centrum andragogiky s.r.o., Škroupova 631, Hradec Králové, IC 27489698

2

Everesta s.r.o.    IČ25014650

Mimoňská 3223, Česká Lípa

3

TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s., Nad Porubkou 838, Ostrava   IČ:26813335

Datum ukončení: 31. 3. 2011


 
Uveřejněno: 1. 2. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016