- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
AutoCad - pokročilé metody a postupy
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12199
Název zakázky: AutoCad - pokročilé metody a postupy
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: IKTUS, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Loučky 100, 793 16 Zátor
- Jméno: Zdislav Janča
- Telefon: +420605251316
- E-mail: zdislav.janca@iktus.cz
IČ zadavatele: 48395790
DIČ zadavatele: CZ48395790
- Jméno: Ing. Jana Murová
- Telefon: +420776636492
- E-mail: jana.murova@iktus.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 4. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Loučky 100, 793 16 Zátor
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Poptáváme školení v rozsahu 176 vyučovacích hodin (172 VH výuky a 4 VH závěrečná zkouška) na software AutoCad - pokročilé metody a postupy. Vyučovací hodina bude v délce trvání 60 minut.
Školení bude realizováno s touto osnovou:
- Autodesk Inventor pro pokročilé - Design akcelerátor
- Autodesk Inventor pro pokročilé - Generátor rámových konstrukcí
- Autodesk Inventor pro pokročilé - parametrizace, programování
- Autodesk Valut basic - nastavení projektů a řízení výrobní dokumentace
- Autodesk Inventor pro pokročilé - výpočty MKP v Inventoru - pevnostní analýza FEM2
- Autodesk Navisworks1
- Rozdílové školení z verze 2017 na 2018
- Autodest Autocad Mechanical - pokročilé ovládání programů
- Inventor HSM3
- Fusion 360 Ultimate
Počet zapojených zaměstnanců do školení: 9
Termín realizace: 19.4.2018 - 31.12.2018
Předpokládaná hodnota školení: 319 000 Kč
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 319000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 19.4.2018 - 31.12.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Zátor 100, 793 16 Loučky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Po splnění všech náležitostí nabídky bude nabídka hodnocena na základě kritéria nabídkové ceny.
- Nabídková cena - nabídky budou hodnoceny podle jediného kritéria, tj nabídkové ceny. Vítězná nabídka bude nabídka s nejnižší cenou bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Pro splnění kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje doložení kvalifikací lektorů (např. životopis, příp. doložení osvědčení o vzdělávání, maturitní vysvědčení, vysokoškolský diplom, ... )
- Doložení oprávnění k podnikání (výpis z obchodního rejstříku, výpis z živnotenského rejstříku, ...)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována písemnou formou.
Dodavatelé mohou nabídky předkládat v litinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem "Neotvírat", na níž je uvedena ontaktní adresa uchazeče.
Nabídka bude obsahovat:
1. Krycí list nabídky
2. Nabídku - konkrétní nabídka
3. Doložení oprávnění k podnikání (výpis z obchodního rejstříku, výpis z živnostenského rejstříku, ...)
4. Doložení kvalifikačních předpokladů
5. Čestné prohlášení
6. Závazně podepsaný návrh smlouvy
7. Příloha č. 6 dohody POVEZ II - plán výuky
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Kryci_list_nabidky_Iktus.doc (19. 3. 2018 12:02)
- čestné prohlášení - vzor.docx (19. 3. 2018 12:02)
- Smlouva s externim dodavatelem - vzor.doc (19. 3. 2018 12:02)
- priloha_6_dohody_povez_ii_ev_plan_vyuky_v2-.vzor.xlsx (19. 3. 2018 12:02)
- Výzva - podepsaná.pdf (20. 3. 2018 09:46)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (13. 4. 2018 16:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (13. 4. 2018 16:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 266200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CAD Studio, a.s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava, IČ 26197081, Ing. Radomír Žvak - jednatel
Datum podpisu smlouvy: 3. 4. 2018
Datum ukončení: 3. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.