Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

AutoCad - pokročilé metody a postupy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12199

Název zakázky: AutoCad - pokročilé metody a postupy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 3. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: IKTUS, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Loučky 100, 793 16 Zátor

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdislav Janča
  • Telefon: +420605251316
  • E-mail: zdislav.janca@iktus.cz

IČ zadavatele: 48395790

DIČ zadavatele: CZ48395790

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Murová
  • Telefon: +420776636492
  • E-mail: jana.murova@iktus.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 4. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Loučky 100, 793 16 Zátor

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Poptáváme školení v rozsahu 176 vyučovacích hodin (172 VH výuky a 4 VH závěrečná zkouška) na software AutoCad - pokročilé metody a postupy. Vyučovací hodina bude v délce trvání 60 minut.

Školení bude realizováno s touto osnovou:

- Autodesk Inventor pro pokročilé - Design akcelerátor

- Autodesk Inventor pro pokročilé - Generátor rámových konstrukcí

- Autodesk Inventor pro pokročilé - parametrizace, programování

- Autodesk Valut basic - nastavení projektů a řízení výrobní dokumentace

- Autodesk Inventor pro pokročilé - výpočty MKP v Inventoru - pevnostní analýza FEM2

- Autodesk Navisworks1

- Rozdílové školení z verze 2017 na 2018

- Autodest Autocad Mechanical - pokročilé ovládání programů

- Inventor HSM3

- Fusion 360 Ultimate

 

Počet zapojených zaměstnanců do školení: 9

Termín realizace: 19.4.2018 - 31.12.2018

Předpokládaná hodnota školení: 319 000 Kč

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 319000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
19.4.2018 - 31.12.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Zátor 100, 793 16 Loučky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Po splnění všech náležitostí nabídky bude nabídka hodnocena na základě kritéria nabídkové ceny.
  • Nabídková cena - nabídky budou hodnoceny podle jediného kritéria, tj nabídkové ceny. Vítězná nabídka bude nabídka s nejnižší cenou bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Pro splnění kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje doložení kvalifikací lektorů (např. životopis, příp. doložení osvědčení o vzdělávání, maturitní vysvědčení, vysokoškolský diplom, ... )
  • Doložení oprávnění k podnikání (výpis z obchodního rejstříku, výpis z živnotenského rejstříku, ...)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována písemnou formou.

Dodavatelé mohou nabídky předkládat v litinné formě v řádně uzavřené  obálce označené názvem zakázky a nápisem "Neotvírat", na níž je uvedena ontaktní adresa uchazeče.

Nabídka bude obsahovat:

1. Krycí list nabídky

2. Nabídku - konkrétní nabídka

3. Doložení oprávnění k podnikání (výpis z obchodního rejstříku, výpis z živnostenského rejstříku, ...)

4. Doložení kvalifikačních předpokladů

5. Čestné prohlášení

6. Závazně podepsaný návrh smlouvy

7. Příloha č. 6 dohody POVEZ II - plán výuky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 266200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CAD Studio, a.s., Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava, IČ 26197081, Ing. Radomír Žvak - jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 3. 4. 2018

Datum ukončení: 3. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 3. 2018
 
Aktualizováno: 13. 4. 2018