- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Integrovaný systém podpory spolupráce zástupců zaměstnanců a zaměstnavatelů – iPodpora 3
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13568
Název zakázky: Integrovaný systém podpory spolupráce zástupců zaměstnanců a zaměstnavatelů – iPodpora 3
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 8. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Asociace samostatných odborů
Sídlo zadavatele: Tyršova 1811/6, 120 00 Praha 2
- Jméno: Bohumír Dufek
- Telefon: +420222540525
- E-mail: dufek.bohumir@ospzv-aso.cz
IČ zadavatele: 63829517
- Jméno: Irma Procházková
- Telefon: +420602143868
- E-mail: prochazkova.irma@ospzv-aso.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2020 15:00
Místo pro podání nabídek: Tyršova 1811/6, 120 00 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Požadavky na předmět plnění lze rozdělit do jednotlivých skupin odpovídajících rozpočtovým položkám cenové nabídky uchazeče.
1. Rozvoj a údržba portálového SW
Součástí předmětu nabídky je rozvoj a údržba portálu www.odbory.info (podrobný popis stávajícího SW v Příloze č. 2 výzvy) na základě pokynů od zadavatele po dobu 17 měsíců od podpisu smlouvy v rozsahu jednoho člověkotýdne v měsíci.
2. Technická podpora a údržba systému iPodpora
Po dobu 17 měsíců bude probíhat ze strany uchazeče údržba systému a technická podpora. Údržbou systému jsou myšleny zejména aktualizace technologií (instalace bezpečnostních aktualizací, případně také aktualizace firmware v hardwarových prvcích) a udržování systému jako celku v provozu. Uživatelská podpora bude k dispozici v režimu 9x5. Incidenty bude možné hlásit telefonicky nebo prostřednictvím webového formuláře. Reakční doba bude 4 hodiny od nahlášení incidentu. Údržba systému i technická podpora bude zahrnovat podporu dodaného a provozovaného hardwarového řešení podrobně specifikovaného v Příloze č. 1 výzvy a softwarového řešení specifikovaného v Příloze č. 2 výzvy. Technická podpora celého stávajícího prostředí iPodpora ve všech lokalitách zadavatele (Asociace samostatných odborů, Českomoravská konfederace odborových svazů a Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR) uvedených níže v této výzvě (Místo dodání) zahrnuje služby specialistů po dobu 17 měsíců od podpisu smlouvy a servis poskytovaný výrobci dodaných technologií z hlediska hardware, systémového software a firmware.
3. Technický servis HW – infrastruktura a firewall
4. Technický servis serverů (8ks ve všech lokalitách)
5. Technický servis diskového pole IBM v3700 (2ks)
6. Služby k zálohování systému iPodpora
Jedná se o vyhodnocení současného stavu zálohování celého systému v provozovaném prostředí a vypracování návrhu změn do zálohovacího plánu včetně úprav zálohovacích procedur.
7. Vytvoření modulu „Kalendář akcí“ v systému iPodpora
Na portálu www.odbory.info vznikne kalendář akcí. Akce budou editovatelné z prostředí interního systému iPodpora uživateli s patřičným oprávněním. Uživatelé budou mít na portálu www.odbory.info k dispozici náhledový kalendář a u jednotlivých událostí bude možné rozkliknout detail s podrobnějšími informacemi. K událostem v kalendáři bude možné přidávat přílohy.
8. Lektorné pro školení školitelů a uživatelů systému iPodpora
Jedná se o školení školitelů klíčových uživatelů zadavatele systému iPodpora v celkovém rozsahu 130 hodin.
Přemět plnění a jeho specifikace jsou podrobně popsány ve Výzvě k podání nabídek, která je přílohou tohoto formuláře.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1182270,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31. 1. 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Asociace samostatných odborů, Tyršova 1811/6, 120 00 Praha 2
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH.
Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny tak, že nejvýhodnější nabídka bude ta s nejnižší nabídkovou cenou a dále bude pořadí nabídek určeno vzestupně podle výše nabídkové ceny.- Veškeré podrobnosti k hodnoticím kritériím a k hodnocení nabídek jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přílohou tohoto formuláře.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Veškeré požadavky na způsob a kritéria prokazování kvalifikace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přílohou tohoto formuláře.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v souladu s požadavky stanovenými touto výzvou podle závazného formuláře nabídky, který je přílohou č. 3 výzvy. Dodavatel musí při zpracování nabídky respektovat požadavky a podmínky stanovené zadavatelem, zejména pak závazné obchodní podmínky, jakož i jakékoliv další požadavky, a takto úplná nabídka musí být řádně doručena zadavateli ve stanovené lhůtě pro podání nabídek.
K nabídkám doručeným v listinné podobě bude na datovém nosiči (např. flash disk) přiložena kompletní oskenovaná nabídku včetně podpisů.
Dodavatel může v rámci této zakázky podat pouze jednu nabídku v českém jazyce.
Nabídky se podávají písemně v listinné podobě.
V případě společného podání nabídky budou na příslušných místech ve formuláři nabídky uvedeny identifikační údaje všech dodavatelů.
Pokud podává nabídku více dodavatelů společně (společná nabídka), uvedou v nabídce kromě kontaktní adresy též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto dodavatele při styku se zadavatelem v průběhu výběrového řízení.
Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí.
Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.
Nabídka bude obsahovat následující součásti:
- Dokumenty k prokázání splnění kvalifikace
- Návrh smlouvy, který je přílohou č. 4 výzvy doplněný na barevně zvýrazněných místech.
- Cenovou nabídku, která je součástí Formuláře nabídky, který je přílohou č. 3 výzvy, doplněnou na barevně zvýrazněných místech
- Další doklady a dokumenty požadované zadavatelem
Zadavatel doporučuje akceptovat stanovené požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky, které mají zajistit přehlednost nabídek a tím usnadnit jejich posouzení.
Veškeré podrobnosti jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přílohou tohoto formuláře.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za plnění předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude uvedena ve členění: cena v Kč bez DPH, sazba DPH v %, výše DPH v Kč a cena v Kč s DPH. Za správnost určení sazby DPH nese odpovědnost dodavatel.
Celková nabídková cena bude vyplněna na příslušných místech v návrhu smlouvy a v cenové nabídce.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady související s realizací veřejné zakázky. Nabídková cena dále bude zahrnovat zisk dodavatele a veškeré náklady na práce a činnosti vyplývající pro dodavatele ze zadávacích podmínek, o kterých dodavatel podle svých odborných znalostí měl vědět, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení celého předmětu veřejné zakázky nezbytné.
Veškeré podrobnosti jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přílohou tohoto formuláře.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – veřejná zakázka - Integrovaný systém podpory spolupráce zástupců zaměstnanců a zaměstnavatelů – iPodpora 3“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Veškeré podrobnosti jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přílohou tohoto formuláře.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Závazné obchodní podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je nedílnou součástí výzvy jako Příloha č. 4 výzvy.
- Navýšení ceny je možné pouze v následujících případech: V případě legislativních změn výše DPH.
- V případě, že některou z částí veřejné zakázky hodlá dodavatel realizovat pomocí poddodavatelů, uvede ve své nabídce jejich název, sídlo a IČO.
- Dodavatel ve své nabídce doloží rovněž potvrzení ke střetu zájmů ve smyslu metodiky OPZ, a to formou čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení je součástí Formuláře nabídky, který je přílohou č. 3 výzvy.
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit výběrové řízení a to až do uzavření smlouvy.
Zakázka je spolufinancována z Operačního programu zaměstnanost, reg. č. projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/18_094/0010386
Zadavatel nepřipouští podmiňovat nabídku jakýmikoli jinými podmínkami, než jsou uvedeny v podmínkách výběrového řízení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.12, účinnost od 1. 5. 2020), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_Výzva_iPodpora3.pdf (13. 8. 2020 21:48)
- 02_Příloha č.1_ Popis stávajícícho HW řešení.pdf (13. 8. 2020 21:48)
- 03_Příloha č. 2_Popis stávajícícho SW řešení.pdf (13. 8. 2020 21:48)
- 04_Příloha č.3_Formulář nabídky.DOC (13. 8. 2020 21:48)
- 05_Příloha č.4_Návrh smlouvy.docx (13. 8. 2020 21:48)
- Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.PDF-1 (9. 9. 2020 15:56)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.