- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
REKVALIFIKAČNÍ KURZ – PRACOVNÍK AUDIOVIZUÁLNÍ TVORBY
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13502
Název zakázky: REKVALIFIKAČNÍ KURZ – PRACOVNÍK AUDIOVIZUÁLNÍ TVORBY
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 7. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Helpstep z.s.
Sídlo zadavatele: Květná 2735/59, Východní Předměstí, 326 00 Plzeň
IČ zadavatele: 04668201
- Jméno: STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice - Štěpánka Čížková, DiS.
- Telefon: +420387330460
- E-mail: cizkova@stav-poradna.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 7. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz příloha
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 39442,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. kolo: 1. 9. 2020 – 30. 11. 2020; 2. kolo: 1. 1. 2021 – 31. 3. 2021; 3. kolo: 1. 8. 2021 – 31. 10. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: lokalita města Plzeň
Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz příloha
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz příloha
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz příloha
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz příloha
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz příloha
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz příloha
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz příloha
Další požadavky na zpracování nabídky: viz příloha
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- vyzva.pdf-1 (13. 7. 2020 15:04)
- ZADDOK_Helpstep.pdf-1 (13. 7. 2020 15:04)
- PRILOHY.zip-1 (13. 7. 2020 15:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (2).doc (30. 7. 2020 14:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (1. 9. 2020 14:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 39297.50
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Egomotion s.r.o.náměstí T. G. Masaryka 1931/12, Jižní Předměstí, 301 00 PlzeňIČ: 28050924
Datum podpisu smlouvy: 28. 8. 2020
Datum ukončení: 28. 8. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.