- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Šumperk Portál občana
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14038
Název zakázky: Šumperk Portál občana
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 5. 2022
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Město Šumperk
Sídlo zadavatele: náměstí Míru 364/1, 787 01 Šumperk
- Jméno: Mgr. Tomáš Spurný
- Telefon: +420583388504
- E-mail: tomas.spurny@sumperk.cz
IČ zadavatele: 00303461
DIČ zadavatele: CZ00303461
- Jméno: Ing. Jiří Žák
- Telefon: +420604273438
- E-mail: zak@ajl.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 5. 2022 09:00
Místo pro podání nabídek: https://zakazky.sumperk.cz/contract_display_1141.html
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka informačního systému (dále jen IS) Portál občana.
Včetně zajištění podpory provozu předmětu veřejné zakázky po dobu udržitelnosti projektu tj. po dobu 5 let od předání předmětu veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1864000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: říjen 2027
Místo dodání / převzetí plnění: Šumperk, nevyplývá-li z povahy plnění něco jiného.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno dle § 114 odst. 2 ZZVZ podle hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky v souladu s následujícími dílčími kritérii:
a) Nabídková cena bez DPH: váha 70 %
b) Lhůta dodání v pracovních dnech: váha 30 %
Celkové hodnocení nabídky bude vypočteno součtem bodů obou dílčích kritérií předtím vynásobených vahou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1.1. Základní způsobilost
Zadavatel požaduje, aby účastník prokázal splnění základní způsobilosti v rozsahu dle ustanovení § 74 ZZVZ. Způsobilý není dodavatel, který:
byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele,
má v České republice nebo zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Splnění základní kvalifikační způsobilosti účastník prokáže předložením jednotného evropského osvědčení nebo čestného prohlášení. Účastník může použít vzorové čestné prohlášení dle přílohy č. 4 ZP.
Doklady prokazující základní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.
1.2. Profesní způsobilost
Zadavatel požaduje, aby účastník prokázal splnění profesní způsobilosti v rozsahu dle ustanovení § 77 odst. 1 a § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ.
Splnění profesní způsobilosti prokazuje účastník předložením jednotného evropského osvědčení nebo čestného prohlášení. Účastník může použít vzorové čestné prohlášení dle přílohy č. 4 této ZP.
Doklady prokazující profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.
Před uzavřením smlouvy účastník na výzvu zadavatele dále doloží:
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
doklad o oprávnění k podnikání – doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazujícího následující nebo podobné živnostenské oprávnění:
- Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
1.3. Technické kvalifikační předpoklady
1.3.1. Seznam významných dodávek
Účastník prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ust. § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ:
předložením seznamu významných dodávek realizovaných účastníkem v posledních 3 letech s uvedením jejich ceny, doby poskytnutí a identifikace objednatele;
Zadavatel bude akceptovat i neukončené významné dodávky, ovšem pouze za předpokladu splnění požadovaného finančního objemu za poslední 3 roky ve smyslu ZZVZ.
Za významné dodávky přitom zadavatel považuje provedení projektů, jejichž předmětem byly dodávky uvedené v následujících předpokladech a) až c).
a) Rozsah požadovaných informací a dokladů:
i) dodávka, implementace, uvedení do provozu a následná technická podpora informačního systému typu portál občana, přičemž minimální finanční objem činil celkem nejméně 500.000, - Kč bez DPH
b) Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů:
Splnění těchto technických kvalifikačních předpokladů prokazuje účastník předložením jednotného evropského osvědčení nebo čestného prohlášení, které bude obsahovat údaje o výše uvedené významné dodávce v rozsahu, který umožní posouzení splnění kvalifikace účastníkem.
c) Minimální úroveň těchto kvalifikačních předpokladůZ předloženého seznamu musí vyplývat, že účastník realizoval v uvedeném období alespoň:
3 významné dodávky uvedenou pod bodem a) i. výše.
1.3.2.Projektový tým
Dle ust. § 79 odst. 2 písm. c) ZZVZ má účastník pro plnění předmětu veřejné zakázky k dispozici projektový tým minimálně:
vedoucí projektového týmu 1 osoba
technik – specialista IT 2 osoby
vedoucí týmu bude mít vzdělání VŠ, praxe min. 5 let v oblasti poskytování služeb informačních technologií, zkušenosti prokázané seznamem realizovaných zakázek v oblasti informačních technologií, na kterých působil v obdobné pozici jako vedoucí týmu – min. 2 zakázky.
technik - specialista IT bude mít vzdělání min. SŠ, praxe min. 3 roky v oblasti poskytování služeb informačních technologií, zkušenosti prokázané seznamem realizovaných zakázek v oblasti informačních technologií, na kterých působil v obdobné pozici jako technik - specialista IT – min. 2 zakázky.
Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů:
Dle ust. § 79 odst. 2 písm. d) ZZVZ účastník ve své nabídce předloží následující doklady o vzdělání a odborné kvalifikaci u každé z osob projektového týmu:
vzdělání – prostou kopií VŠ diplomu nebo maturitního vysvědčení (zadavatel připouští začernění osobních údajů: RČ; datum narození; adresa bydliště);
délka praxe – profesní životopis, který bude podepsán osobou, který délku praxe prokazuje s přehledem realizovaných zakázek s uvedením požadovaných údajů k prokázání reference, tj. v profesním životopise musí být k prokázání relevantní zkušenosti uvedeny konkrétní projekty, kterých se tyto osoby účastnily a na jaké pozici, včetně uvedení subjektů, pro které byly služby poskytovány, přesného vymezení předmětu projektu a doby poskytování služby;
Další Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky (včetně dokladů, které prokazují kvalifikaci) se podávají pouze elektronicky dle § 103 odst. 1, písm. c) ZZVZ pomocí elektronického nástroje E-ZAK, který je veřejně dostupný na adrese: https://zakazky.sumperk.cz/profile_display_271.htmlVeškeré podmínky a informace týkající se elektronického nástroje jsou dostupné na: https://zakazky.sumperk.cz.Nabídky musí být el. podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Šumperk ZP Portál občana v2.pdf (3. 5. 2022 14:22)
- Šumperk Příloha č. 1 ZP vzor Krycí list Portál občana v2.docx (3. 5. 2022 14:23)
- Šumperk Příloha č. 2 Specifikace Portál občana v2.docx (3. 5. 2022 14:23)
- Šumperk Příloha č. 3 ZP Smlouva o dílo Portál občana v2.docx (3. 5. 2022 14:23)
- Šumperk Příloha č. 4 ZP vzor ČP předpoklady Portál občana v2.docx (3. 5. 2022 14:24)
- Šumperk 1. Vysvětlení ZP Portál občana v2.pdf (13. 5. 2022 12:05)
- Šumperk 2. Vysvětlení ZP Portál občana v1.pdf (17. 5. 2022 08:43)
- Šumperk 3. Vysvětlení ZP Portál občana v1.pdf (18. 5. 2022 09:23)
- Šumperk Oznámení o výsledku výběru Portál občana v1.pdf (3. 6. 2022 12:31)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (15. 7. 2022 12:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1795000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GORDIC spol. s r.o.Erbenova 2108/4, 586 01 Jihlava IČ: 47903783
Datum podpisu smlouvy: 15. 7. 2022
Datum ukončení: 15. 7. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.