- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Aquapalace Praha
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12179
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Aquapalace Praha
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005373 Vzdělávání zaměstnanců Aquapalace Praha příjemce: GMF AQUAPARK PRAGUE, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: GMF AQUAPARK PRAGUE, a.s.
Sídlo zadavatele: Masarykovo nábřeží 28, 110 00 Praha
- Jméno: Martin Komárek
- Telefon: +420730167136
- E-mail: komarek@Aquapalace.cz
IČ zadavatele: 27642127
- Jméno: Ing. Kateřina Rádlová
- Telefon: +420724027338
- E-mail: katerina.radlova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Aquapalace, Martin Komárek, Pražská 138, 251 01 Čestlice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti GMF AQUAPARK PRAGUE, a.s. v oblasti měkkých a manažerských dovedností.
Podrobná specifikace předmětu zakázky je v příloze č.2 a č.3 Výzvy
Realizace zakázce proběhne v prostorách Aquapalace na adrese Pražská 138, 251 01 Čestlice
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1044000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: duben 2018. Předpokládaný termín ukončení plnění: březen 2019. Realizace zakázky bude zahájena do 5 pracovních dnů od podpisu smlouvy (předpoklad podpisu – duben 2018).
Místo dodání / převzetí plnění: Aquapalace, Pražská 138, 251 01 Čestlice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
Dílčí hodnotící kritéria jsou:
1. Celková nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 70%
2. Metodický přístup k realizaci školení s váhou 30%
Způsob (metoda) hodnocení podle hodnotícího kritéria č.1:
Bude hodnocena celková cena bez DPH za celý rozsah plnění.
Počet bodů bude přidělen dle vzorce:
nejvýhodnější nabídka
tzn. nejnižší cena (hodnota)
100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v procentech
cena (hodnota)
hodnocené nabídky
Výsledek bude standardně matematicky zaokrouhlen na dvě desetinná místa.
Způsob (metoda) hodnocení podle nečíselného hodnotícího kritéria č. 2:
Způsob hodnocení
Jako nejlepší bude hodnocena ta nabídka, ve které bude uchazečem nejvýhodněji a nejefektivněji navrženo metodické zajištění vzdělávacích kurzů se zaměřením na:
- vstupní analýzu a využití poznatků z ní při přípravě a v průběhu školení
- obsahovou náplň kurzů
Podklady k doložení
Uchazeč pro účely hodnocení tohoto kritéria v rámci své nabídky popíše:
- jak bude provádět vstupní analýzu a jak bude poznatků z ní využívat při samotném školení
- obsahovou náplň jednotlivých kurzů se zaměřením na obor podnikání zadavatele
Pro hodnocení subjektivního (nečíselného) kritérií bude použita bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů a ostatním nabídkám body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v tomto krtériu. Bodová ohodnocení nabídek dle tohoto dílčího kritéria se vynásobí jeho vahou.
počet bodů, které hodnocená nabídka získala x váha kritéria vyjádřená v %
Na základě součtu výsledných hodnot za obě kritéria u jednotlivých nabídek se stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější (nejvýhodnější) bude stanovena nabídka, která dosáhne nejvyšší hodnoty.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v následující struktuře.
1. Krycí list
Pro zpracování Krycího listu nabídky uchazeč závazně použije vzor Krycího listu (příloha č.1 Výzvy) a chybějící požadované údaje do něj doplní. Takto vyplněný Krycí list nabídky podepíše a vloží jako první list do nabídky.
Celková nabídková cena uvedená v Krycím listu bude obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky za celou dobu plnění zakázky. Celková nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“.
2. Doklad prokazující kvalifikaci (čestné prohlášené)
3. Příloha č.2 Specifikace předmětu plnění + cenová nabídka
4. Návrh smlouvy o dílo
Uchazeč vloží do nabídky podepsaný návrh smlouvy. Návrh této smlouvy tvoří přílohu č. 4 Výzvy Uchazeč do návrhu smlouvy doplní údaje v hlavičce a celkovou cenu. Návrh smlouvy musí být podepsán uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování uchazeče).Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč doplní ceny do přílohy č. 2 a vloží ji do nabídky.
Nabídková cena musí být uvedena jako cena nejvýše přípustná, včetně dopravy do místa plnění a dalších vedlejších nákladů v celkovém členění bez DPH a s DPH.
Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu a nabídkovou cenu za jednotlivé položky nabídky, výsledná cena musí být součtem cen za jednotlivé položky nabídky.
Cena musí být určena v rozsahu dle zadavatelem určených školících dnů (příp. hodin) nikoliv v závislosti na počtu účastníků, když údaj o počtu účastníků je pouze předpokládaný.
Cena zahrnuje zejména:
přípravu a realizaci výuky
školicí materiály pro účastníky
certifikáty o absolvování kurzu
náklady na lektora ( mzda, doprava, ubytování aj.)
Školení bude probíhat v prostorách, které zajišťuje zadavatel.
Uchazeč odpovídá za kompletnost poskytovaných činností a je povinen i veškeré činnosti, které nejsou výslovně uvedeny a souvisí s předmětem plnění, zahrnout do ceny. Nabídková cena musí být platná až do celkového dokončení realizace zakázky.
Cena rozhodná pro hodnocení nabídek je cena bez DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude odevzdána v pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky. Veškeré části nabídky budou po spojení tvořit jeden celek. Nabídka bude předložena v jednom originálním vyhotovení a v jedné kopii odpovídající originálu, tj. tato kopie bude taktéž odevzdána ve vytištěné, pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva_k_podání_nabídek.PDF (12. 3. 2018 13:10)
- Příloha_č.1_Krycí list.doc (12. 3. 2018 13:10)
- Příloha_č.2_Specifikace+cenová_nabídka.xlsx (12. 3. 2018 13:10)
- Příloha_č.3_Program kurzů.docx (12. 3. 2018 13:10)
- Příloha_č.4_Návrh_smlouvy.doc (12. 3. 2018 13:10)
- Příloha_č.5_Čestné_prohlášení.rtf (12. 3. 2018 13:10)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (6. 4. 2018 10:53)
- Výsledek_výzvy-Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (6. 4. 2018 10:53)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_ESF.pdf (26. 4. 2018 12:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 721000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EMPIRIA CONSULTING, s.r.o.Smetanova 8a, 602 00 Brno, IČ: 26978571, Ing. Zuzana Vrbová
Datum podpisu smlouvy: 19. 4. 2018
Datum ukončení: 19. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.