- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců SAFINA, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13419
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců SAFINA, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013010 Vzdělávání zaměstnanců SAFINA, a.s. II příjemce: SAFINA, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: SAFINA, a.s.
Sídlo zadavatele: Vídeňská 104, Vestec 252 50
- Jméno: Olga Šturcová
- Telefon: +420241024253
- E-mail: olga.sturcova@safina.cz
IČ zadavatele: 03214257
DIČ zadavatele: CZ03214257
- Jméno: Olga Šturcová
- Telefon: +420241024253
- E-mail: olga.sturcova@safina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2020 08:00
Místo pro podání nabídek: Vídeňská 104, Vestec 252 50
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatele na komplexní zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost SAFINA, a.s. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace níže uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, odměny školitelů, dodání potřebných výukových, studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu, resp. osvědčení o získání/obnovení kvalifikace. Zakázka je rozdělena do Dílčích částí I. až XI. a účastníci jsou oprávněni podat nabídku/ky do jedné nebo více Dílčích částí specifikovaných níže. Každá nabídka musí splňovat požadavky stanovené pro konkrétní Dílčí část veřejné zakázky a musí být podána ve zvláštní obálce dle příslušného bodu zadávací dokumentace. Pro všechny kurzy platí, že 1 hodina = 60 minut a velikost skupiny je omezena max. 12 osobami. U specifikace kurzů v Příloze č. 4 Specifikace Dílčí část I. až XI. je také vždy uvedena informace, pro kolik osob a skupin bude kurz realizován, cíle vzdělávacího kurzu, maximální cena a cílová skupina. Vzdělávací kurzy budou vždy probíhat v prostorách zadavatele, Vídeňská 104, Vestec 252 50.
Rozdělení zakázky je následující:
Dílčí část I. - MS Excel
Dílčí část II. - Týmová spolupráce
Dílčí část III. - Management kvality
Dílčí část IV. - Soft skills pro obchodníky
Dílčí část V. - Obchodní a komunikační dovednosti pro pracovníky prodejen
Dílčí část VI. - Školení svářečů
Dílčí část VII. - Obsluha manipulačních vozíků
Dílčí část VIII. - Obsluha jeřábů s ručním pohonem a nůžkových pracovních plošin
Dílčí část IX. - Obsluha tlakových nádob a plynových zařízení
Dílčí část X. - Intrastat
Dílčí část XI. - Školení osob podílejících se na přepravě nebezpečných věcí dle dohody ADR
Účastník výběrového řízení je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu její realizace. Každá nabídka musí obsahovat všechny kurzy v celém rozsahu uvedené v Příloze č. 4 a není možné podat nabídku pouze na některé kurzy v rámci Dílčí části zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1911000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen 2020 - březen 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Vídeňská 104, Vestec 252 50
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavek na jednu nabídku: Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Zadávací řízení se řídí: Viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Soubory ke stažení:
- Zadávací řízení_SAFINA, a.s..zip (11. 5. 2020 14:32)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č 1.pdf (21. 5. 2020 14:06)
- Oznámení o neotevření obálky.pdf (29. 5. 2020 10:25)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část X.pdf-1 (5. 6. 2020 13:26)
- Oznámení o zrušení Dílčí část IX.pdf-1 (5. 6. 2020 13:26)
- Oznámení o zrušení Dílčí část VI.pdf-1 (5. 6. 2020 13:27)
- Oznámení o zrušení Dílčí část XI.pdf-1 (5. 6. 2020 13:27)
- Oznámení rozhodnutí o vyloučení uchazeče Dílčí část XI.pdf (5. 6. 2020 13:27)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část I.pdf-1 (5. 6. 2020 13:27)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část III.pdf-1 (5. 6. 2020 13:27)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část VII.pdf (5. 6. 2020 13:27)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část VIII.pdf-1 (5. 6. 2020 13:27)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část IV.pdf (16. 6. 2020 10:07)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část V.pdf (16. 6. 2020 10:07)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče Dílčí část V.pdf (16. 6. 2020 10:07)
- Oznámení o výsledku hodnocení Dílčí část II.pdf (16. 6. 2020 10:07)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Dílčí část V.doc (8. 9. 2020 15:18)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Dílčí část II.doc (8. 9. 2020 15:19)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Dílčí část VII.doc (30. 9. 2020 10:02)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Dílčí část VIII.doc (30. 9. 2020 10:02)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Dílčí část III.doc (30. 9. 2020 10:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 595000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část II. IČ:27152138, AKORD OT, s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10,
Datum podpisu smlouvy: 2. 9. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část V. IČ: 27152138, AKORD OT, s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10,
Datum podpisu smlouvy: 2. 9. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část III., IČ: Systémy jakosti s.r.o., Antala Staška 1859/34, 140 00 Praha 4, IČ: 26102676
Datum podpisu smlouvy: 22. 9. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část VIII.For Crane s.r.o., Mělnická 325/39, 277 11 Libiš, IČ: 07041047
Datum podpisu smlouvy: 17. 9. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část VII.Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 16. 9. 2020
Datum ukončení: 22. 9. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.