- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti Mountfield a.s. - nové vyhlášení"
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13499
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Mountfield a.s. - nové vyhlášení"
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Mountfield a.s.
Sídlo zadavatele: Mirošovická 697, 251 64 Mnichovice
- Jméno: Mgr. Michal Pobežal, generální ředitel
- Telefon: +420724016202
- E-mail: sekretariat@mountfield.cz
IČ zadavatele: 25620991
DIČ zadavatele: CZ25620991
- Jméno: Lucie Baroňová
- Telefon: +420603291633
- E-mail: zadavacirizeni@viaconsult.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 7. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: VIA Consult, a.s., Kopečná 12, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je kompletní zajištění školicích aktivit v oblasti měkkých a manažerských dovedností pro zaměstnance společnosti Mountfield a.s. – především prodejní a komunikační dovednosti pro pracovníky prodejen a servisů a manažerské dovednosti pro vedení prodejen a servisů.
Školení v oblasti měkkých a manažerských dovedností – zadavatel předpokládá realizaci celkem 148 školících dnů, rozdělených do dvou základních skupin, a to:
Prodejní a komunikační dovednosti pro zaměstnance prodejen a servisů - předpoklad 68 školících dní.
Manažerské dovednosti pro vedení prodejen - předpoklad 80 školících dní.
Podrobnější rozdělení kurzů je uvedeno v příloze č. 1 – Předmět zadávacího řízení a v příloze č. 6 – Cenové tabulce.
Obecné požadavky na dodavatele:
Uchazeč poskytne účastníkům školení výukové a podpůrné materiály v potřebném počtu a kvalitě.
Každé téma bude s vybraným dodavatelem detailně rozpracováno, a to vč. použitých metod výuky.
Před každým školením musí proběhnout schválení materiálů a podkladů pro jednotlivá témata školení.
Vždy se bude jednat o uzavřené (firemní) kurzy.
Školení budou zpravidla dvoudenní.
V některých případech může probíhat v jednom termínu více vzdělávacích aktivit.
Prostory pro školení zajišťuje na své náklady zadavatel. Část aktivit může probíhat přímo v prostorách firmy, součástí ceny proto není pronájem za školící prostory a ani občerstvení účastníků.
Jedna skupina může mít maximálně 12 účastníků (10-12 účastníků).
Školícím dnem se rozumí 8 vyučovacích hodin po 60 minutách + 30 minutová přestávka na oběd (u dvoudenních školení skupin Oblastní manažer prodeje, Vedoucí prodeje a Vedoucí servisu má první školící den 6 vyučovacích hodin, druhý školící den 8 vyučovacích hodin).
Dodavatel garantuje vést ke každému vzdělávacímu kurzu dokumentaci, která obsahuje min.:
název vzdělávacího kurzu,
název vzdělávacího subjektu,
typ kurzu – uzavřený kurz,
obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu,
forma vzdělávání: prezenční forma,
časovou dotaci kurzu/počet hodin výuky ve vyučovacích hodinách,
vymezení, jaký podíl docházky musí každý úspěšný absolvent minimálně splnit, pokud je takový podíl stanoven v rozsahu větším než 70 % délky daného kurzu,
výčet případných školicích (výukových) materiálů a pomůcek,
seznam doporučené studijní literatury,
způsob ověření znalostí/dovedností (vzor dokladu o absolvování zveřejněném na portálu www.esfcr.cz).
Touto dokumentací k obsahu vzdělávacího kurzu může být sylabus, anotace, akreditace, program kurzu, norma, vyhláška anebo jiný obdobný dokument, nebo dokumenty, které budou obsahovat výše uvedené náležitosti. Dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu musí být podepsána statutárním zástupcem vzdělávacího subjektu, resp. osobou oprávněnou jednat za tento subjekt, a v případě externě zajišťovaných kurzů také statutárním zástupcem externího vzdělávacího subjektu, resp. osobou oprávněnou jednat za tento subjekt. V případě, že na straně dodavatele podpis připojuje zmocněnec, musí mít příjemce k dispozici (pro účely kontroly) originál či ověřenou kopii příslušné plné moci. K dokladování počtu absolvovaných hodin účastníků vzdělávacích kurzů slouží prezenční listiny, jejichž vzory jsou zveřejněny na portálu www.esfcr.cz.
Součástí předmětu této zakázky není zajištění ubytování účastníků vzdělávání, ani jejich doprava na místo školení.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: září 2020 - červen 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory zajišťuje na své náklady zadavatel. Školení budou probíhat ve vybraných krajích ČR (vždy mimo hlavní město Prahu) s ohledem na rozmístění prodejen, zejména v Jihočeském, Středočeském, Jihomoravském a Moravskoslezském kraji.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny podle kritéria nejnižší nabídkové ceny. Hodnocena bude celková nabídková cena v Kč bez DPH (100 %). Rozumí se nabídková cena uvedená v návrhu smlouvy o realizaci vzdělávacích kurzů a cenové tabulce. Nejvýhodnější nabídka má minimální hodnotu.
Pozn.: V případě rozporu nabídkové ceny uvedené v návrhu Smlouvy a ceny uvedené v příloze č. 6 zadávací dokumentace – Cenové tabulce, bude mít přednost cena uvedená v návrhu Smlouvy.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k realizaci předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady dodavatele vzdělávacích služeb spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora, školicí pomůcky, materiály pro účastníky kurzů, prezentační technika, hodnotící dotazníky pro lektora a účastníky, písemné znalostní testy pro účastníky, apod.
Součástí nabídkové ceny nejsou pronájem za školící prostory, občerstvení účastníků, ubytování lektora v případě dvoudenních školení.
Pozn.: V případě shodné nabídkové ceny dvou či více účastníků výběrového řízení, bude za účelem výběru jedné vítězné nabídky použita metoda losu.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevyčerpat zakázku v celém rozsahu. V tomto případě bude dodavateli uhrazena poměrná část v rozsahu skutečně poskytnutých služeb dle nabídky dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost
Dle § 74 zákona je způsobilým dodavatel:
který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.Základní způsobilost prokáže dodavatel předložením podepsaného čestného prohlášení – viz příloha č. 5 zadávací dokumentace.
Profesní způsobilost
Dodavatel prokáže profesní způsobilost předložením:
Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci) - Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona - Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnostiTechnická kvalifikace
Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením:
Seznamu významných služeb provedených uchazečem v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení. Ze seznamu provedených služeb musí být zřejmá cena, termín poskytnutí služby a identifikace objednatele, včetně popisu náplně služby a kontaktní osoby objednatele.
Uchazeč prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením:
min. 3 referenčních zakázek obdobných projektů z oblasti měkkých a manažerských dovedností v minimální hodnotě 1 000 000,- Kč bez DPH za každou zakázku.
Pozn.: Zadavatel stanovuje požadavek, že u všech doložených významných zakázek, u kterých nebude účastník (subjekt prokazující kvalifikaci – člen sdružení, poddodavatel) v pozici generálního dodavatele zakázky, musí být součástí také vyjádření jeho podílu na realizaci zakázky, přičemž jako významnou zakázku lze uznat pouze samotnou hodnotu a charakter (předmět) podílu na realizaci zakázky vztahující se k jejímu předmětu.
Pozn.: Jestliže se jedná o zakázku probíhající, splní dodavatel požadavky na předmětnou významnou zakázku pouze v případě, že taková zakázka splní všechny výše požadované parametry ke dni uplynutí lhůty pro podávání nabídek a tato skutečnost bude z předloženého čestného prohlášení patrná.
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům; Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:
Tým školitelů
min. 5 osob,
každý školitel musí mít vysokoškolské vzdělání,
každý školitel musí mít min. 5 let praxe v mimoškolním vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností,
každý školitel musí doložit, že v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení realizoval celkem min. 150 školících dní v oblasti měkkých a manažerských dovedností.V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel za každého požadovaného člena realizačního týmu následující dokumenty:
osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání (VŠ diplom);
profesní životopis (podepsaný), který musí obsahovat u každé uváděné osoby minimálně:jméno a příjmení,
nejvyšší dosažené vzdělání,
přehled a dobu profesní praxe,
čestné prohlášení, že se člen realizačního týmu bude přímo podílet na realizaci zakázky,
školitel ve svém životopise uvede počet školicích dní, objednatele (vč. kontaktu na objednatele, kde si může zadavatel realizovaná školení ověřit) a oblast školení tak, aby bylo zřejmé, že realizoval celkem min. 150 školících dní v oblasti měkkých a manažerských dovedností v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení.Pozn.: Školícím dnem se rozumí 8 vyučovacích hodin po 60 minutách (+ přestávka na oběd).
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě prostých kopií.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel jako přílohu výzvy předkládá obchodní podmínky ve formě a struktuře návrhu smlouvy. Uchazeč do obchodních podmínek doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikaci a nabídkovou cenu) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy. Všechny ostatní změny mimo výše uvedené jsou nepřípustné a budou mít za následek vyloučení uchazeče z výběrového řízení.
Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo osobou příslušně zmocněnou; originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče. Předložení nepodepsaného textu smlouvy není předložením návrhu této smlouvy. Nabídka uchazeče se tak stává neúplnou a zadavatel vyloučí takového uchazeče z další účasti na zakázce.
Vzhledem k tomu, že bude docházet ke zpracování osobních údajů účastníků školení, požaduje zadavatel rovněž uzavření smlouvy o zpracování osobních údajů. Návrh smlouvy o zpracování osobních údajů je součástí zadávací dokumentace (Příloha č. 4).
Jako přílohu návrhu smlouvy uchazeč vloží do nabídky přílohy této výzvy – Předmět zadávacího řízení a Cenovou tabulku.
Další požadavky zadavatele:
Účastník v nabídce doloží ukázku školících materiálů.
Účastník v nabídce doloží seznam členů realizačního týmu – seznam bude obsahovat jména osob, kterými účastník prokazuje technické kvalifikační předpoklady s uvedením pozice, na které se budou na zakázce podílet. Tento seznam bude přílohou smlouvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za služby kalkulovaná na základě předmětu veřejné zakázky a cenové tabulky, která je přílohou této výzvy. Uchazeč doplní cenu do příslušné tabulky.
V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, nestanoví-li tato výzva jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen.
Celková nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy v předepsaném členění. Celková nabídková cena bude uvedena v tabulce, která je přílohou této výzvy.
Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze v případě, že po podpisu smlouvy a před termínem dokončení realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH, a to za podmínky uzavření písemného dodatku ke smlouvě.Požadavek na písemnou formu nabídky: Veškeré doklady musí být zpracovány v českém jazyce (v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek, zadavatel uznává i doklady ve slovenském jazyce bez překladu a doklady o vzdělání v latinském jazyce bez překladu) a vytištěny kvalitním způsobem tak, aby byly dobře čitelné. Svazek nabídky by měl být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy, a to opatřením každého svazku takovými bezpečnostními prvky, které vyloučí možnost jejich neoprávněného nahrazení.Účastník je povinen nabídku doručit v listinné podobě v uzavřené obálce (balíku), která bude obsahovat veškeré požadované dokumenty. Obálka bude uzavřena, opatřena přelepkami s podpisem, případně razítkem účastníka a zřetelně označena nápisem:NEOTVÍRAT PŘED TERMÍNEM – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „Vzdělávání zaměstnanců společnosti Mountfield a.s. – nové vyhlášení“Na obálce nabídky musí být uvedeny identifikační údaje účastníka. Zadavatel bude doručené nabídky evidovat a přidělí jim pořadové číslo.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu na krycím listu nabídky (viz příloha výzvy)
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení/doplnění zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
V případě, že účastník využije při plnění zakázky poddodavatele, je povinen předložit zadavateli v nabídce seznam poddodavatelů s identifikačními údaji poddodavatelů a informacemi o části zakázky, kterou bude poddodavatel realizovat.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení.
Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 3 měsíce a začíná běžet okamžikem uplynutí lhůty pro podání nabídek. Uchazeči jsou až do uplynutí zadávací lhůty, svými nabídkami vázáni.
Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.
Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (vyjma §6).
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek - Zadávací dokumentace.pdf (10. 7. 2020 14:39)
- Příloha č. 1 - Předmět zadávacího řízení.docx (10. 7. 2020 14:39)
- Příloha č. 2 - Krycí list.docx (10. 7. 2020 14:39)
- Příloha č. 3 - Návrh smlouvy o realizaci vzdělávacích kurzů_rev.docx (10. 7. 2020 14:40)
- Příloha č. 4 - Smlouva o zpracování osobních údajů.doc (10. 7. 2020 14:40)
- Příloha č. 5 - Čestné prohlášení dodavatele.doc (10. 7. 2020 14:40)
- Příloha č. 6 - Cenová tabulka.xlsx (10. 7. 2020 14:40)
- Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf (17. 7. 2020 11:38)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č- 2.pdf (22. 7. 2020 12:06)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (3. 8. 2020 16:52)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (3. 8. 2020 16:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (12. 8. 2020 14:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1455400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Kanu system s.r.o., Královka 629/16, 621 00 Brno, IČ: 27685993
Datum podpisu smlouvy: 10. 8. 2020
Datum ukončení: 10. 8. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.