- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti VÍTKOVICE GEARWORKS a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13575
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti VÍTKOVICE GEARWORKS a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 8. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013065 Vzdělávání zaměstnanců společnosti VÍTKOVICE GEARWORKS a.s. příjemce: VÍTKOVICE GEARWORKS a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: VÍTKOVICE GEARWORKS a.s.
Sídlo zadavatele: Ruská 83/24, 703 00 Ostrava
- Jméno: JUDr. Vladimír Bindzár
- Telefon: +420737429388
- E-mail: jana.vaculikova@gearworks.cz
IČ zadavatele: 25877933
DIČ zadavatele: CZ25877933
- Jméno: Jana Vaculíková
- Telefon: +420737429388
- E-mail: jana.vaculikova@gearworks.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 8. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Ruská 83/24, 703 00 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1865600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: září 2020 – září 2021
Místo dodání / převzetí plnění: území ČR s výjimkou hlavního města Prahy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Zadavatel zpracuje nabídkovou cenu samostatně pro každou část veřejné zakázky (v případě, že je veřejná zakázka dělena na části).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek.pdf (13. 8. 2020 22:22)
- Rozhodnutí o zrušení_GW.pdf (3. 9. 2020 11:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel přistoupil ke zrušení výběrového řízení, a to z důvodu, že v průběhu řízení obdržel dotazy, na které nebylo v souladu s požadavky Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ reagováno. Vzhledem ke skutečnosti, že již skončila lhůta pro podání nabídek, nelze toto napravit jinak než přistoupit ke zrušení výběrového řízení.
Datum ukončení: 2. 9. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.