„Analýzy v oblasti náhradní rodinné péče“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10175
Název zakázky: „Analýzy v oblasti náhradní rodinné péče“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 10. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů, e-mail: petr.necina@mpsv.cz; tel.: +420 221 922 400.
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: -
- Jméno: Ing. Alena Najmanová
- Telefon: +420 221 922 540
- E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu jsou služby spočívající v tvorbě analýz v oblasti náhradní rodinné péče v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.
Tato veřejná zakázka je rozdělena na dvě části:
Část 1. – Analýza implementace programu PRIDE v ČR
Část 2. - Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky nebo i na obě části současně. Na každou část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva. Z nabídky musí vždy zřetelně vyplývat, které části veřejné zakázky se příslušná část nabídky týká. Uchazeči podávají nabídku v samostatných obálkách pro jednotlivé části.
Podrobná specifikace předmětu plnění k jednotlivým částem veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1219000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení plnění: bezprostředně po podpisu smlouvy Ukončení plnění: do 3 měsíců od podpisu smlouvy, nejpozději do 31.3.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění zakázky. Vybraný uchazeč je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění na kontaktní adrese zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomická výhodnost nabídky - a). nabídková cena vč. DPH (váha 60%), b). kvalita předložené nabídky (40%). Popis hodnotících kritérií a způsob hodnocení je podrobně popsán v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Další podmínky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Viz zadávací dokumentace vč. příloh
Soubory ke stažení:
- priloha-1-zd-kryci-list-nabidky.xls (3. 5. 2016 09:12)
- priloha-2-zd-cestne-prohlaseni-o-splneni-zakl-kv-pr.doc (3. 5. 2016 09:12)
- priloha-3-zd-navrh-smlouvy-cast-1.docx (3. 5. 2016 09:12)
- priloha-3-zd-navrh-smlouvy-cast-2.docx (3. 5. 2016 09:13)
- priloha-3-zd-p1-smlouvy-specifikace-predmetu-plneni-cast-1.docx (3. 5. 2016 09:13)
- priloha-3-zd-p2-smlouvy-specifikace-predmetu-plneni-cast-2.docx (3. 5. 2016 09:13)
- priloha-4-zd-seznam-subdodavatelu_1_2_3_4.xls (3. 5. 2016 09:13)
- vyzva-k-podani-nabidky-analyzy.pdf (3. 5. 2016 09:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Pro část I.
- Vítězný dodavatel
Název: Sociofaktor s.r.o.
IČ: 28586336
DIČ: CZ28586336
Sídlo: Daliborova 631/22, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Topinka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ppm factum research s.r.o.
IČ: 47121793
DIČ: CZ47121793
Sídlo: Bucharova 1281/2, 158 00 Praha 13 - 3. uchazeč
Název: 3P CONSULTING, s.r.o.
IČ: 28198395
DIČ: CZ28198395
Sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10
Pro část II.
- Název: Sociofaktor s.r.o.
IČ: 28586336
DIČ: CZ28586336
Sídlo: Daliborova 631/22, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Topinka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: 3P CONSULTING, s.r.o.
IČ: 28198395
DIČ: CZ28198395
Sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10 - 3. uchazeč
Název: ppm factum research s.r.o.
IČ: 47121793
DIČ: CZ47121793
Sídlo: Bucharova 1281/2, 158 00 Praha 13
Datum ukončení: 8. 12. 2014