Zpět

„Analýzy v oblasti náhradní rodinné péče“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10175

Název zakázky: „Analýzy v oblasti náhradní rodinné péče“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů, e-mail: petr.necina@mpsv.cz; tel.: +420 221 922 400.

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Alena Najmanová
  • Telefon: +420 221 922 540
  • E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu jsou služby spočívající v tvorbě analýz v oblasti náhradní rodinné péče v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.

Tato veřejná zakázka je rozdělena na dvě části:

Část 1. – Analýza implementace programu PRIDE v ČR

Část 2. - Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky nebo i na obě části současně. Na každou  část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva. Z nabídky musí vždy zřetelně vyplývat, které části veřejné zakázky se příslušná část nabídky týká. Uchazeči podávají nabídku v samostatných obálkách pro jednotlivé části.

Podrobná specifikace předmětu plnění k jednotlivým částem veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1219000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení plnění: bezprostředně po podpisu smlouvy Ukončení plnění: do 3 měsíců od podpisu smlouvy, nejpozději do 31.3.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění zakázky. Vybraný uchazeč je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění na kontaktní adrese zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky - a). nabídková cena vč. DPH (váha 60%), b). kvalita předložené nabídky (40%). Popis hodnotících kritérií a způsob hodnocení je podrobně popsán v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Další podmínky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Viz zadávací dokumentace vč. příloh

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Pro část I.

  • Vítězný dodavatel
    Název: Sociofaktor s.r.o.
    IČ:
    28586336
    DIČ: CZ28586336
    Sídlo: Daliborova 631/22, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Topinka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ppm factum research s.r.o.
    IČ: 47121793
    DIČ: CZ47121793
    Sídlo: Bucharova 1281/2, 158 00 Praha 13

  • 3. uchazeč
    Název: 3P CONSULTING, s.r.o.
    IČ: 28198395
    DIČ: CZ28198395
    Sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10

Pro část II.

  • Název: Sociofaktor s.r.o.
    IČ:
    28586336
    DIČ: CZ28586336
    Sídlo: Daliborova 631/22, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Topinka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: 3P CONSULTING, s.r.o.
    IČ: 28198395
    DIČ: CZ28198395
    Sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10

  • 3. uchazeč
    Název: ppm factum research s.r.o.
    IČ: 47121793
    DIČ: CZ47121793
    Sídlo: Bucharova 1281/2, 158 00 Praha 13

Datum ukončení: 8. 12. 2014


 
Uveřejněno: 20. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016