Zpět

"Dodávka školení pro dotační projekt CSS Český Těšín systematicky rozvíjí své zaměstnance 2"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9460

Název zakázky: "Dodávka školení pro dotační projekt CSS Český Těšín systematicky rozvíjí své zaměstnance 2"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 1. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Český Těšín, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Sokolovská 1997, 737 01 Český Těšín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Januš Foltyn, ředitel mobil: 602 155 258 email: janus.foltyn@csstesin.cz

IČ zadavatele: 709 85 383

DIČ zadavatele: /

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. František Krontorád
  • Telefon: 733 512 405
  • E-mail: kront@tiscali.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 1. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
HERTIN s.r.o. Jiřího Trnky 9 Ostrava 709 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je uskutečnění vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele. 

Předmět veřejné zakázky je vnitřně rozdělen na dvě dílčí části:

Dílčí část 1: Vzdělávací aktivity v KA02 - KA05

Dílčí část 2: Vzdělávací aktivity v KA06 - KA07

Uchazeč může podat nabídku na jednu ze dvou dílčích částí, případně na obě dílčí části.

 

Specifikace dílčí části 1:

KA02 Vzdělávání vedoucích pracovníků - zahrnuje tyto kurzy:

Vedení týmu - jak efektivně vést pracovní tým

Hodnocení a motivace pracovníků

Komunikační kompetence manažera v sociálních službách

Konflikty a jejich řešení, krizové situace

Fundraising

Základy pracovně-právních vztahů

 

KA03 - Standardy, kvalita a dokumentace v sociálních službách - zahrnuje tyto kurzy:

Dokumentace v sociálních službách

Standardy kvality sociálních služeb

Práva uživatelů sociálních služeb

Inspekce kvality sociálncíh služeb

 

KA04 Individuální plánování v sociálních službách - zahrnuje tyto kurzy:

Individuální plánování v terénních službách

Individuální plánování s nekomunikujícím klientem

Individuální plánování v pobytových službách

 

KA05 Zkvalitnění aktivizačních činností a aktivit pro klienty - zahrnuje tyto kurzy:

Arteterapie

Muzikoterapie

Dramaterapie

Trénování paměti u seniorů

 

Specifikace dílčí části 2:

KA06 Odborná péče o klienty se specifickými potřebami - zahrnuje tyto kurzy:

Alternativní a augumentativní komunikace

Zvládání agrese

Manipulace a vytváření závislosti

Psychiatrické minimum

Problémová péče v domově se zvláštním režimem

Péče o uživatele s demencí

Bazální stimulace - základní kurz

Manipulace s imobilním klientem

Ošetřovatelská rehabilitace

Paliativní péče

 

KA07 Ostatní školení pro SP a PSS - zahrnuje tyto kurzy:

První pomoc

Konflikty a jejich řešení, krizové situace

Syndrom vyhoření

 

Podrobný popis rámcového obsahu jednotlivých školení, počtu osob na školení, místo a předpokládaný termín realizace je uveden v Zadávací dokumentaci v bodě č. 2.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 659836,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění je den uzavření smlouvy (leden 2014). Předpokládaný termín ukončení předmětu plnění: nejpozději 30. 06. 2015 Konkrétní termíny konání jednotlivých kurzů budou upřesněny v průběhu realizace. Rámcové termíny a jednotlivá místa realizace jsou specifikovány v popisu aktivit v kapitole 2 Zadávací dokumentace. Aktivity určené pro cílovou skupinu PSS terénní služby (041, 054, 061 – 1 skupina, 064 – 1 skupina, 068, 070 – 1 skupina, 071 – 1 skupina a 073 – 1 skupina) budou z provozních důvodů (nemožnost zajištění náhrady u klientů na dobu výuky) realizovány v odpoledních hodinách (cca 13:00 – 21:00).

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky jsou školicí prostory objednatele v jeho sídle v Českém Těšíně, školicí prostory dodavatele nebo jiné dohodnuté místo mimo sídlo objednatele a v případě otevřených kurzů místo jejich realizace, uvedené v pozvánce nebo objednávce otevřeného kurzu.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1)Nabídková cena - váha 67 % 2)Metodika realizace a hodnocení efektivity výuky - váha 33 % Podrobný popis jednotlivých hodnoticích kritérií je uveden v Zadávací dokumentaci v bodě č. 13.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí: a) splnit základní kvalifikační předpoklady - podmínky podle § 53 odst. 1 písm. a) až k) Zákona. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení b) splnit profesní kvalifikační předpoklady - předloží originály nebo úředně ověřené kopie těchto dokumentů: - Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (kopie dokumentu, ne starší jak 90 dnů ke dni podání nabídky), - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštního právního předpisu v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. c) předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, d) splnit technické kvalifikační předpoklady: - uchazeč předloží seznam významných služeb poskytnutých v posledních 2 - 3 letech. Uchazeč musí doložit, že realizoval nejméně tři zakázky obdobného charakteru, každou v celkovém finančním objemu nejméně 400 tis. Kč bez DPH (pokud podává nabídku na obě části veřejné zakázky) a nejméně 200 tis. Kč bez DPH (pokud podává nabídku jen na jednu dílčí část veřejné zakázky). Ze seznamu musí být patrné tyto údaje: - Identifikace zadavatele (objednatele) vč. kontaktní osoby - Stručný popis předmětu zakázky - Rozsah, tj. cenu - Dobu a místo poskytnutí služby - uchazeč předloží profesní životopisy všech lektorů, kteří se budou podílet na realizaci zakázky. Z předložených životopisů musí být patrné, že daný lektor má nejméně dvouletou praxi v oblasti vzdělávání. Uchazeč předloží také referenční listinu každého navrhovaného lektora, ze které bude patrné, že za rok 2012 nebo 2013 lektoroval kurzy obdobné předmětu plnění veřejné zakázky v rozsahu nejméně 10 dnů výuky. Lektor, navrhovaný na konkrétní aktivitu (kurz, školení) musí doložit, že výuku tohoto kurzu již nejméně 1x realizoval. Reference musí obsahovat kontakty, které umožní referenci ověřit. Uchazeč musí v nabídce přiřadit navrhované lektory ke konkrétním aktivitám s tím, že příslušný lektor může být přiřazen k více aktivitám, pokud splňuje výše uvedené předpoklady a naopak k jedné aktivitě může být přiřazeno více lektorů za stejných podmínek. - uchazeč doloží prosté kopie platného rozhodnutí MPSV o akreditaci všech nabízených vzdělávacích kurzů (s výjimkou otevřených). Pokud nemá uchazeč nebo subdodavatel některý z kurzů dosud akreditován, předloží s nabídkou čestné prohlášení, že o akreditaci kurzu je nebo bude požádáno a tato bude do plánovaného termínu zahájení realizace kurzu zajištěna. Počet dosud neakreditovaných kurzů v nabídce nesmí překročit 3 v dílčí části 1 a 2 v dílčí části 2 veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Část zakázky může být realizována prostřednictvím subdodavatele či subdodavatelů. Na případné subdodavatele a jeho / jejich lektory se vztahují stejné požadavky jako na dodavatele a jeho lektory. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytovat náhradu jakýkoliv nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení na veřejnou zakázku. Vybraný dodavatel se zavazuje respektovat pravidla pro publicitu OP LZZ a realizovat zakázku v souladu s těmito pravidly.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 607 33 306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: HARTMANN - RICO, a.s.
    IČ: 449 47 429
    DIČ: CZ44947429
    Sídlo: Masarykovo nám. 77, 664 71 Veverská Bítýška

Dílčí část 2:

  • ZRUŠENA

 

Datum ukončení: 6. 3. 2014


 
Uveřejněno: 2. 1. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016