"Komplexní vzdělávání zaměstnanců společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o."
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 5226
Název zakázky: "Komplexní vzdělávání zaměstnanců společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o."
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2010
Název/obchodní firma zadavatele: STUDENT AGENCY, s.r.o.
Sídlo zadavatele: náměstí Svobody 17, 602 00 Brno
- Jméno: Ing. Radim Jančura – jednatel, 539 000 901, jancura@studentagency.cz Martina Blahová – generální ředitelka, 539 000 902, martina.blahova@studentagency.cz
IČ zadavatele: 25317075
DIČ zadavatele: CZ25317075
- Jméno: Mgr. Lenka Otýpková
- Telefon: 539 000 806
- E-mail: lenka.otypkova@studentagency.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2010 14:00
Místo pro podání nabídek: STUDENT AGENCY, s.r.o. - personální oddělení Dům pánu z Lipé(4.patro) nám. Svobody 17, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka vzdělávacích služeb pro prohloubení vzdělávání pracovníků v měkkých a tvrdých dovednostech a zavedení jednotného vzdělávacího systému.
Nabídky lze podávat komplexně na řešení celé zakázky nebo jednotlivé tématické moduly A, B, C1, C2.
Subdodávky jsou povoleny.
Podrobné informace naleznete v zadávací dokumentaci, která je přiložena k této výzvě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6538530,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září 2010 - červenec 2012
Místo dodání / převzetí plnění: Školení budou probíhat v Brně a v Praze, v prostorách společnosti STUDENT AGENCY s.r.o., popř. v předem vybraných školících místnostech.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena – váha 15% Kvalita nabízených služeb – váha 60% Organizační zajištění kurzů a flexibilita k požadavkům zadavatele – váha 25%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je přiložena k této výzvě.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být předložena v jednom originále a jedné totožné kopii, které budou v jedné uzavřené obálce (zabezpečené proti neoprávněnému otevření přelepem a razítkem) označené v levém horním rohu NEOTVÍRAT!. Na obálce bude uvedena adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě nebo další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci, která je přiložena k této výzvě.
Soubory ke stažení:
- dotaz-c.-1-odpoved_1.pdf (28. 4. 2016 21:49)
- sa-zadavaci-dokumentace.pdf (28. 4. 2016 21:49)
- vysledek-vyzvy-k-podani-nabidek-5226.pdf (28. 4. 2016 21:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Modul A
- Vítězný dodavatel
Název: Image Lab s.r.o.
IČ: 25097253
DIČ: CZ25097253
Sídlo: Kundratka 1994/20, 180 00 Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. MUDr. Vratislav Kalenda
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: RPIC- ViP s.r.o.
IČ: 25826051
DIČ: CZ25826051
Sídlo: Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava - 3. uchazeč
Název: INC Consulting spol. s.r.o.
IČ: 63486261
DIČ: CZ63486261
Sídlo: Merhautova 13, 613 00 Brno - 4. uchazeč
Název: ECS Edconsia
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa - 5. uchazeč
Název: AZ-DIALOG s.r.o.
IČ: 26280094
DIČ: CZ26280094
Sídlo: Pražákova 39, 619 00 Brno - 6. uchazeč
Název: Aha PR Agency s.r.o.
IČ: 28216563
DIČ: CZ28216563
Sídlo: Štětkova 1638/18, 140 68 Praha 4 - 7. uchazeč
Název: One World s.r.o.
IČ: 25317075
DIČ: CZ25317075
Sídlo: Březovská 494, 252 45 Zvole - 8. uchazeč
Název: Ahra - Human Resource Agency s.r.o.
IČ: 26825325
DIČ: CZ26825325
Sídlo: Zámecké nám. 44, 738 01 Frýdek Místek - 9. uchazeč
Název: Tempo training & consulting s.r.o.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - 10. uchazeč
Název: TUTOR s.r.o.
IČ: 26224917
DIČ: CZ26224917
Sídlo: U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha - 11. uchazeč
Název: DC Vision s.r.o.
IČ: 25366254
DIČ: CZ25366254
Sídlo: Anděl city - Radlická 1c, 150 00 Praha 5 - 12. uchazeč
Název: OTTIMA a.s.
IČ: 28240839
DIČ: CZ28240839
Sídlo: Husitská 344/63, 130 00 Praha 3 - 13. uchazeč
Název: TLC - Top language centre s.r.o.
IČ: 27252973
DIČ: CZ27252973
Sídlo: Františkánská 6, 602 00 Brno - 14. uchazeč
Název: TÜV SÜD Czech s.r.o.
IČ: 63987121
DIČ: CZ63987121
Sídlo: Novodvorská 994/138, 142 21 Praha 4 - 15. uchazeč
Název: LIONS CZ s.r.o.
IČ: 26865190
DIČ: CZ26865190
Sídlo: Příkop 843/4, 602 00 Brno - 16. uchazeč
Název: SANTIA spol., s.r.o.
IČ: 25516558
DIČ: CZ25516558
Sídlo: Újezdy 590/11, 614 00 Brno - 17. uchazeč
Název: MBK Consulting s.r.o.
IČ: 26260433
DIČ: CZ26260433
Sídlo: Veveří 102, 612 00 Brno - 18. uchazeč
Název: MITA THOR International
IČ: 15530833
DIČ: CZ15530833
Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 37a, 602 00 Brno - 19. uchazeč
Název: Centrum Andragogiky
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631, 500 12 Hradec Králové
Modul B
- Vítězný dodavatel
Název: ECS Edconsia s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Osoby oprávněné jednat jménem dodavatele: Radomil Bábek, Mgr. Jan Janatka, Ing. Dušan Jílek, Ing. Iva Sehnalová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Tempo training & consulting s.r.o.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - 3. uchazeč
Název: TUTOR s.r.o.
IČ: 26224917
DIČ: CZ26224917
Sídlo: U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha 1 - 4. uchazeč
Název: Centrum Andragogiky s.r.o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631, 500 12 Hradec Králové
Modul C
- ZRUŠENO
Datum ukončení: 5. 11. 2010