„Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Propagační předměty – Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Olomouci“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8750
Název zakázky: „Výběrové řízení v rámci ESF 2007 - 2013 – Propagační předměty – Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Olomouci“
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 6. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00034 Využijte zkušenost v Olomouckém kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00033 Harmonizace zaměstnání a rodiny příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, Nové Město, 128 00 Praha 28
- Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka Úřadu práce České republiky,tel. 950 193 524, e-mail: marie.bilkova@uradprace.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Ing. Bořivoj Novotný
- Telefon: 950 141 316
- E-mail: borivoj.novotny@ol.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce na kontaktní adresu zadavatele: Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc - Hodolany v úředních hodinách (PO a ST od 8:00 do 17:00, ÚT a ČT od 8:00 do 11:00). Za okamžik doručení nabídky se považuje její fyzické převzetí podatelnou Úřadu práce České republiky - krajské pobočky v Olomouci na adrese uvedené výše, přičemž jako doba obdržení je rozhodné razítko podatelny Úřadu práce České republiky - krajské pobočky v Olomouci.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění grafické přípravy, výroba - označení logy a dodání propagačních předmětů pro realizaci regionálních individuálních projektů (dále jen ,,RIP'') Harmonice zaměstnání a rodiny, reg. č. CZ 1.04/2.1.00/70.00033, Zpět do práce v Olomouckém kraji, reg. č. CZ 1.04/2.1.00/70.00035, Využijte zkušenost v Olomouckém kraji, reg. č. CZ 1.04/2.1.00/70.00034, Šance pro vyučené v Olomouckém kraji, reg. č. CZ 1.04/2.1.00/70.00053, Odborná praxe pro mladé do 30 let v Olomouckém kraji (CZ.1.04/2.1.00/70.00066) a Vzdělávejte se pro růst v Olomouckém kraji II! (CZ.1.04/1.1.00/B1.00013). Propagační předměty budou určeny zejména pro účastníky RIP a pro účastníky závěrečných konferencí/seminářů RIP (počty kusů propagačních předmětů určených pro RIP a určených na závěrečnou konferenci/semináře u jednotlivých RIP jsou stanoveny v článku 2.1.1 zadávací dokumentace).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 864482,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Veřejná zakázka bude plněna na základě uzavřené rámcové smlouvy s jedním uchazečem, jejíž návrh tvoří nedílnou přílohu č. 4 zadávací dokumentace. Doba účinnosti rámcové smlouvy uzavřené na základě této veřejné zakázky je stanovena na dobu určitou, tj. od podpisu rámcové smlouvy poslední smluvní stranou, nejpozději do 30. 6. 2015. Jednotlivá dílčí plnění budou realizována na základě uzavřených dílčích smluv dle aktuální potřeby zadavatele v průběhu doby účinnosti této rámcové smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění veřejné zakázky, kam bude zboží dodáno, je následující adresa: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Olomouci, tř. Kosmonautů 8 (budova AB centra), 779 00 Olomouc.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: • základních kvalifikačních předpokladů, • profesních kvalifikačních předpokladů a • technických kvalifikačních předpokladů. Více viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka uchazeče bude předložena v písemné podobě v českém jazyce v řádně uzavřené obálce v jednom originále a v 1 kopii v písemné podobě a 1x na elektronickém médiu – CD (doporučení zadavatele). Předložené cizojazyčné listiny musí být doplněny úředním překladem do českého jazyka, včetně překladatelské doložky, která bude součástí nabídky (tato povinnost se nevztahuje na listiny předložené ve slovenském jazyce). Uchazeč v nabídce uvede kontaktní osobu včetně její e-mailové adresy a kontaktní adresy. Zadavatel doporučuje uchazeči, aby jeho nabídka byla zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Originální vyhotovení nabídky by proto mělo být pevně sešito či svázáno, aby bylo zabezpečeno proti manipulaci s jednotlivými listy. Jako vhodný bezpečnostní prvek doporučuje zadavatel spojení listů svazku tkanicí, jejíž konce budou přelepeny a přelepky opatřeny podpisem osoby oprávněné jednat jménem uchazeče a otiskem razítka uchazeče. Všechny výtisky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Více viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Více viz zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace_1_2_3.pdf (1. 5. 2016 01:37)
- odpoved-na-dotaz-c.-4_1.pdf (1. 5. 2016 01:37)
- odpoved-na-dotaz-c.-5.pdf (1. 5. 2016 01:37)
- odpoved-na-dotazy-c.-12-13.pdf (1. 5. 2016 01:37)
- odpoved-na-dotazy-c.-6-8.pdf (1. 5. 2016 01:37)
- odpoved-na-dotazy-c.-9-11.pdf (1. 5. 2016 01:37)
- odpovedi-na-dotazy-1-3.pdf (1. 5. 2016 01:37)
- priloha-1-cenova-kalkulace-1.xls (1. 5. 2016 01:37)
- priloha-2-kryci-list_1_2.doc (1. 5. 2016 01:37)
- priloha-3-cestne-prohlaseni-ke-kvalifikacnim-predpokladum.doc (1. 5. 2016 01:38)
- priloha-c.-2-ramcove-smlouvy_1.docx (1. 5. 2016 01:38)
- priloha-c.-3-ramcove-smlouvy_1.docx (1. 5. 2016 01:38)
- priloha-c.-4-navrh-ramcove-smlouvy.doc (1. 5. 2016 01:38)
- zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49_50_51_52_53_54_55_56_57_58_59_60_61_62_63_64_65_66_67_68_69_70_71.pdf (1. 5. 2016 01:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: SPEED PRESS Plus a.s.
IČ: 25765647
DIČ: CZ25765647
Sídlo: Libušín, Přemyslova 830
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Miroslav Hrdina - 2. uchazeč
Název: CZECH IMAGE GROUP s.r.o.
IČ: 29282551
DIČ:CZ29282551
Sídlo:Brno-Židenice, Židenice, Šámalova 1537/60a - 3. uchazeč
Název: TRIVISION s.r.o.
IČ: 28612183
DIČ: CZ28612183
Sídlo:Prostějov, U spalovny 4582/17
4. uchazeč
Název: REDA a.s.
IČ: 18828507
DIČ: CZ18828507
Sídlo: Brno-Slatina, Slatina, Hviezdoslavova 1255/55d
Datum ukončení: 29. 7. 2013