Akreditované manažerské kurzy
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8306
Název zakázky: Akreditované manažerské kurzy
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2012
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/82.00010 Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Příbram
Název/obchodní firma zadavatele: Aerosol – service, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Družstevní 2, 273 51 Pletený Újezd-Unhošť
- Jméno: Jiří Kafka, tel.: 777 203 599, e-mail: j.kafka@aerosol.cz
IČ zadavatele: 25604279
DIČ zadavatele: CZ25604279
- Jméno: Helena Vymyslická
- Telefon: 777 203 596
- E-mail: h.vymyslicka@aerosol.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 1. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění dvou akreditovaných vzdělávacích kurzů (aktivit) včetně závěrečné vyhodnocovací zkoušky.
Zakázka je rozdělena do dvou dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do obou částí současně.
Dílčí část 1 (Aktivita 1): – Manažer pro top management: celkem 6 zaměstnanců v rozsahu nejméně 125 hodin (1 hodina = 45 minut);
Dílčí část 2 (Aktivita 2): – Manažer pro střední management: celkem 12 zaměstnanců v rozsahu nejméně 125 hodin (1 hodina = 45 minut).
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky ani závěrečné přezkoušení. Zadavatel požaduje, aby časová dotace závěrečného přezkoušení nepřesáhla 5 hodin.
Cílovou skupinou jsou vybraní zaměstnanci na vedoucích pozicích top a středního managementu zadavatele.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených akreditovaných kurzů, včetně závěrečných zkoušek, v souladu s příslušnými akreditacemi udělenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR, a to včetně zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru, vydání písemného certifikátu. Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 720000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Únor 2013 – březen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena bez DPH – váha 50 % • Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. • Metodika organizace kurzů – váha 50 % • Metodikou organizace kurzů (dále jen „Metodika“) se rozumí dokument, který popíše způsob plnění předmětu zakázky uchazečem. Hodnoceny budou zejména učební osnovy (plán průběhu) a způsob práce s účastníkem projektu. Dále bude hodnocena odborná úroveň návrhu a praktická proveditelnost návrhu. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka, která přesně, odborně a reálně popíše plnění výše uvedených aktivit projektu, zejména pak rozčlenění jednotlivých částí výuky na tzv. soft skills (v maximálním poměru 50 %) a hard skills. Zadavatel má zájem, aby byly nabízené služby pro cílovou skupinu poskytovány v co možná nejvyšší kvalitě. • U Aktivity 1 zadavatel požaduje zaměřit výuku na řízení podniku a firemních procesů. • V případě, že uchazeč bude podávat nabídku na obě dílčí části, je povinen zpracovat Metodiku pro obě dílčí části. • Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán ne starší 90 dnů ke dni podání nabídek; • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání; • Platná akreditace MŠMT na realizaci kurzu „Rozvojový program Manažer“ pro aktivitu 1 • Platná akreditace MŠMT na realizaci kurzu „Manažer“ pro aktivitu 2 • Certifikát EFQM (pouze pro Aktivitu 1)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Metodika (zadavatel omezuje rozsah Metodiky na max. 20 normostran) • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá dodavatel v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejme se pro růst“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 14 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel se ve smlouvě zaváže k povinnosti mlčenlivosti ve vztahu k údajům, které se dozví o zadavatelově podnikání v průběhu plnění veřejné zakázky. Dodavatel se zaváže za každé jednotlivé porušení této povinnosti uhradit smluvní pokutu ve výši min. 10.000,- Kč.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-k-vr.doc (30. 4. 2016 23:23)
- vyzva-k-podani-nabidek-final.doc (30. 4. 2016 23:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Pro aktivitu 1
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum s.r.o.
IČ: 27175588
DIČ: CZ27175588
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavla Procházková
Poznámka k dodavateli:
Pro aktivitu 2
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Petr Otáhal, s.r.o.
IČ: 26820927
DIČ: CZ26820927
Sídlo: Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek
Datum ukončení: 15. 1. 2013