Celkové náklady pro učiliště na rekvalifikační kurz Zednické práce a Prodavač/ka
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 5860
Název zakázky: Celkové náklady pro učiliště na rekvalifikační kurz Zednické práce a Prodavač/ka
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 12. 2010
Název/obchodní firma zadavatele: Pedagogicko-psychologické poradenství, Chomutov, Louny, Žatec
Sídlo zadavatele: Kpt. Jaroše 2803, 438 01 Žatec
- Jméno: Mgr. Eva Kapicová mob.: 604 556 236 e.kapicova@seznam.cz, ppp-os@seznam.cz
IČ zadavatele: 708 51 158
DIČ zadavatele: 182-70851158
- Jméno: PhDr. Zdeňka Baranniková
- Telefon: 603253634
- E-mail: ppp-os@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 1. 2011 12:00
Místo pro podání nabídek: poštou: Kpt. Jaroše 2308, 438 01 Žatec osobně: Masarykova 745, 438 01 Žatec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zakázka je rozdělena na dvě části:
1.část: Zajištění učiliště pro realizaci rekvalifikačního oboru Zednické práce včetně technického zázemí kurzu pro osoby do 25 let věku a mladistvé do 18 let bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace (ochranné pomůcky, pomůcky, výukový materiál, energie, nájmy učeben…).
2.část: Zajištění učiliště pro realizaci rekvalifikačního oboru Prodavač/ka včetně zajištění technického zázemí kurzu pro osoby do 25 let věku a mladistvé do 18 let bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace (ochranné pomůcky, pomůcky, výukový materiál, energie, nájmy učeben…).
Potencionální dodavatelé se mohou přihlásit do obou částí zakázky (mohou tedy zajisti jak rekvalifikační obor Zednické práce i obor Prodavač/ka) nebo se mohou přihlásit jen do jedné části zakázky (obor Zednické práce nebo obor Prodavač/ka).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1590000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. a 2.část zakázky: Předpokládaný termín uzavření smlouvy: leden 2011 1. část zakázky – Zednické práce: Realizace tří cyklů: Délka 1 cyklu: cca 4 měsíce (400 hodin) Počet osob v 1 cyklu: min 10 osob Termíny: 1. cyklus: únor 2011 – květen 2011 2. cyklus: říjen 2011 – leden 2012 3. cyklus: březen 2012 – červen 2012 2. část zakázky – Prodavač/ka: Realizace tří cyklů: Délka 1 cyklu: cca 4 měsíce (400 hodin) Počet osob v 1 cyklu: min 10 osob Termíny: 1. cyklus: únor 2011 – květen 2011 2. cyklus: říjen 2011 – leden 2012 3. cyklus: březen 2012 – červen 2012 1. a 2.část zakázky: Ukončení realizace kurzů max. do 30.6.2012 Platby budou vypořádány nejpozději do 30.11.2012
Místo dodání / převzetí plnění: region Louny
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Místo dodání – 70% • Zkušenosti s prací s cílovou skupinou – 25% • Nabídková cena – 5%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán – kopie • Kopii dokladu o akreditaci oboru • Potvrzení o realizaci rekvalifikačních kurzů pro tuto cílovou skupinu (např. úřady práce)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka bude zaslána či doručena 1x v písemné tištěné podobě na uvedenou adresu zadavatele. Obálku označte v levém horním rohu výrazným nápisem: NEOTEVÍRAT! Rekvalifikační kurzy v oboru Zednické práce a Prodavač/ka.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 3 (Identifikační číslo: MAD 99, Datum: 15.10.2009, Vydal: ŘO OP LZZ, Číslo vydání: 1.3), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: 1) Celková cena zakázky: 1.590.000,- Kč 1. část: max. 900.000,- Kč 2. část: max. 690.000,- Kč Cena plnění osvobozena od DPH: Výchova a vzdělávání jsou osvobozeny od DPH Zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty Paragraf 57, odst.1 písm. d 2) Vyplněné a podepsané přílohy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče: Příloha č.1 Nabídkový list Příloha č.2 Specifické podmínky a požadavky Příloha č.3 Kalkulace nákladů rekvalifikace Příloha č.4 Čestné prohlášení o bezdlužnosti Pokud se potencionální dodavatel přihlásí do obou částí zakázek, Přílohu č.1-3 vyplní pro každou část zakázky samostatně. Přílohy si můžete vyžádat na e-mailové adrese ppp-os@seznam.cz
Soubory ke stažení:
- nabidkovy-list-prodavac-ka-priloha-c.1-3-.doc (28. 4. 2016 23:20)
- nabidkovy-list-zednicke-prace-priloha-c.1-3-.doc (28. 4. 2016 23:20)
- priloha-c.4-prohlaseni-o-bezdluznosti.doc (28. 4. 2016 23:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1 - Zednické práce:
- Vítězný dodavatel
Název: Střední odborná škola, Louny, příspěvková organizace
IČ: 144 51 042
DIČ: CZ 144 51 042
Sídlo: Osvoboditelů 380, 440 01 Louny
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Simona Vágnerová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: BFZ, o.p.s.
IČ: 279 66 119
DIČ: CZ 279 66 119
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb
Část 2 - Prodavač/ka:
- Vítězný dodavatel
Název: Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Podbořany, příspěvková organizace
IČ: 183 80 824
DIČ: CZ 183 80 824
Sídlo: Kpt. Jaroše 862, 441 01 Podbořany
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Bc. Jiří Bejček
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Střední odborná škola, Louny, příspěvková organizace
IČ: 144 51 042
DIČ: CZ 144 51 042
Sídlo: Osvoboditelů 380, 440 01 Louny
- 3. uchazeč:
Název: Střední odborné učiliště a Střední odborná škola SČMSD Žatec, s.r.o.
IČ: 477 83 371
DIČ: CZ 477 83 371
Sídlo: Hošťálkovo nám. 132, 438 01 Žatec
- 4. uchazeč
Název: BFZ, o.p.s.
IČ: 279 66 119
DIČ: CZ 279 66 119
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb
Datum ukončení: 10. 1. 2011